پارکت ارزان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدجعفر منتظری درون گفت وگو با بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیما درون پاسخ بوسیله این سوال که پیل قضاییه چه سازوکارهای کنترلی برای رصد و پایش بازارهای مختلف تو روزهای آینده خواهد داشت؟ اظهار کرد: تو خصوص سوالی که فرمودید و همچنین تو ارتباط با مسائلی که یکی دو روز اخیر درون برخی از شهرها و برخی از نقاط اتفاق افتاده، توضیحاتی را عرض خواهم کرد.

وی افزود: تو اثر مدیریت توافق نرخ بنزین که به خشکی امدن شالوده روال و کارشناسی های انجام شده توسط نوبت محترم ابلاغ شده است و داخل علت منافع عمومی مردم گام هایی برداشته شده و تصمیماتی اتخاذ شده است، متاسفانه عده ای از افرادی که به متعاقب ایجاد ناآرامی و سوءاستفاده از شرایط هستند با ایجاد اخلال در نظم عمومی مشکلاتی برای مردم ایجاد کردند که شما هم درون بخشی از خبرها گزارشی از این ناآرامی ها را بوسیله خبر یکسره رساندید.

دادستان طاس کشور گفت: من مداومت می کنم که مردم عزیز ما قطعا خط خودشان را از تعداد اندکی از اخلالگرانی که با راه بندان و یا حمله به برخی از اماکن لگن خودشان را با نظام و برنامه های مردم انجام می دهند، استثنا خواهند کرد.

منتظری افزود: قطعا مردم عزیز از این اعمال و رفتار بیزار بوده و بوسیله تعدادی اخلالگر اجازه بهره برداری از وضعیت را نخواهند انصاف. اینگونه اعمال و رفتاری که موجب اخلال تو زیبایی عمومی می شود به علت قاعده خطا است و نیروهای ارتشی و مایه قضایی وظیفه خود می دانند که با افرادی که اخلال در نظام عمومی می کنند طبق مقررات عرفی برخورد کنند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: غلام مطمئنم که مردم عزیز و فهیم شیار خود را از این تعداد کم اخلالگر جدا خواهند کرد و خود آدم اذن نخواهند عدالت که سوءاستفاده از این مساله بشود.

وی همچنین گفت: قطعا مسئولین و مدیران سرزمین درون انگیزه منافع مردم همانگونه ای که ابلاغ هم شده هر چه درآمد از این نگرش تامین شود برای قشر متوسط و زیر متوسط جامعه بوسیله صورت «مساعدت» و «دستیار» تامین و تقدیم آنها خواهد شد و به اخلالگرانی که قطعا ذات در بیرون از کشور دارند- کما اینکه ما در این یکی دوروز گواه بودیم که جریانات خصم با ترتیب جمهوری اسلامی از فضای مجازی مصرف کرده و آدم را به اندیشه خام خودشان می خواهند تحریک کنند، دستور این امر داده نخواهد شد.

منتظری گفت: قطعا آدم عزیز ما از این حرکات تحریک نخواهند شد و اخلال در نظم اشتراکی را خود مردم با همکاری مسئولین امنیتی و انتظامی برطرف خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: درون خصوص اینکه تاثیری داخل نرخ ها خواهد داشت، قضا و قدر عفیف پافشاری کردند بر این مساله که مسئولین کار موظف اند از هرگونه افزایش ارزش ها جلوگیری کنند و امیدواریم که مسئولین اقتصادی کشور درون این زمینه هم بتوانند مدیریت خوبی کنند و این مقطع زمانی را پشت قاعده بگذاریم.

دادستان طاس کشور داخل پاسخ به این سوال که «قوه قضاییه داخل این بنیاد چه اقداماتی خواهد داشت با توجه به اینکه بوسیله هرحال مقدور است که عده ای از این وضعیت سوء استفاده کنند و در مورد بها کالا و خدمات به آدم تجاوز شود؟» نیز گفت: اولا پیل قضاییه موظف است در چارچوب سر با کسانی که اخلال ساختن می کنند برخورد کند. داخل خصوص قیمت ها هم حتما اداره تعزیرات حکومتی که زیرمجموعه طالع عفیف است با شریک سایر وسیله ها جلوگیری می کنند از اینکه بخواهد درون قیمت ها اخلالی بوسیله وجود بیاید و یا احیانا افزایش ارزش بی روش داشته باشند.

وی افزود: قوه قضاییه هم در چارچوب وظایف و تکالیفی که متوجه اوست قطعا با هرگونه بی نظمی چه درون اخلال در تردد آدم و یا احیانا اشکالاتی که بخواهند بخاطر آسایش و آرامش مردم به حیات بیاورند برخورد خواهد کرد و ما اعتقادمان پیاده شدن این است که خویشتن مردم مقدم بهترین نیرو و توانی هستند که می توانند جلوی اخلالگران را بگیرند.

دادستان کچل سرزمین در خاتمه گفت: داخل خصوص بها ها هم حتما مسئولین امر، ان شاءالله مساعدت خواهند کرد و دایره تعزیرات و دستگاه های نظارتی بر این امر بازرسی می کنند و اجازه نخواهند عدل که این مساله بهانه ای باشد برای اینکه بخواهند شماره ای از این موقعیت سوءاستفاده کنند.
  • ۹۸/۰۸/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی