پارکت ارزان

تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب می توانند ازطریق برنامه ی Partner Program در این شبکه ی محبوب درآمدزایی کنند. روش های متنوعی برای کسب درآمد برای تولیدکنندگان وجود دارد که از میان آن ها می توان به تبلیغات، اشتراک، اخذ کمک، کاربرد از استریم لایو و درآمد ازطریق سرویس پرمیوم را نام برد. برای درآمدزایی درون یوتیوب، متغیرهای متنوعی وجود دارد و پلتفرم بالاخره همه ی آن ها را تو یک محل جمع آوری کرد تا معیاری تمامیت به اشتهار RPM را برای درآمدزایی بوسیله تولیدکنندگان ارائه نرم.

RPM یا Revenue Per Mile میزان جدیدی است که یوتیوب با کمال مطلوب جایگزین کردن مقیاس کنونی CPM یا Cost Per Mile پیاده می درنگ. اگرچه معیارها درون پیدا نفاق زیادی باهم نمی کنند، RPM بخاطر تولیدکنندگان مفیدتر خواهد حیات. آن ها باتوجه به مقادیر استاندارد جدید بهتر می توانند دستور کار های توسعه ی درآمدی را در کانال خویشتن ادا و جزئیات بیشتری از منبع درآمد را مشاهده کنند.معیار جدید RPM جزئیات درآمدزایی از منابع گوناگون را بوسیله تولیدکننده ی محتوا نمایش می دهد

مقیاس CPM نفقه ی به مشت آمده به ازای هر ۱،۰۰۰ ایمپرشن تو یوتیوب را پیش از کم کردن سهم پلتفرم نشان می دهد. درمقابل، مدل RMP رویکرد باریک بین تری دارد و مجموع درآمد تولیدکننده ی محتوا را از تبلیغات و همه ی گونه های دیگر پس از کسر سهم یوتیوب ارائه می دهد. معیار چدید به تولیدکنندگان امکان می دهد گوهر نکته سنج هر مقدر شدن از درآمد خود را معارفه کنند و سهم درآمدی یوتیوب را بی آرامی درون هر بخش متوجه شوند.

مت کوال از تولیدکنندگان باستانی یوتیوب است که اینک با خودِ شرکت باهم اتحاد کردن می کند. وی درباره ی روش قدیمی می گوید: «درآمد از آن روش شبیه به این وجود که هرماه چکی برای حقوق خویشتن گرفتن کنید و ندانید سکه ضربت براساس چه معیارها و منابعی به مشت آمده است.»



اگر مقیاس CPM را متمرکز کنار تبلیغ دهندگان یوتیوب توجیه کنیم، نمونه RPM با تمرکز بیشتر روی تولیدکنندگان توسعه یافت. به نشانی مثال، درون RPM عواملی همچون مجموع نمایش ویدئوها، حتی ویدئوهای بدون درآمدزایی را شاهد هستیم. چنین معیاری به تولیدکننده ی محتوا نشان می دهد با درآمدزایی نکردن از فدایی ویدئوها (به برهان نگرفتن مجوز بخاطر آن ها) چه ارزش درآمد براثر تعامل کاربران را از دست می دهد. هر تولیدکننده باتوجه به چنین گزارش هایی می تواند برای تصحیح ویدئوها و تنظیم استراتژی های آتی برای کانال خود بهتر غرض گیری یواش. گوگل هم در پست وبلاگی درباره ی RPM می گوید که با دقت به معیار متاخر می قابلیت جزئیات درآمدزایی درون یوتیوب را بهتر درک کرد و با بررسی کاهش و افزودن آن، بسرنوشت شوم دچار کردن های با بازدهی کمتر را داخل کانال یافت.

شناساندن RPM در یوتیوب بدین معنا ازاله که آمار CPM دیگر اعتبار ندارد. هرچه CPM بیشتر باشد، تبلیغ دهندگان هزینه ی بیشتری برای آن تبلیغ متقبل می شوند. چنانچه تولیدکننده ای CPM بیشتری داشته باشد، مدال دهنده ی ارزشی است که تبلیغ دهنده برای کانال و محتوای آن قائل خواهد شد و برای نمایش تبلیغش در کانال مذکور اقدام می کند. معیار جدید RPM چنین اطلاعاتی را از اقدام و تمایل های اعلان دهنده نمایش نمی دهد.مقاله های مرتبط:گوگل برای اولین وعده درآمد یوتیوب را فاش کرد؛ ۱۵ میلیارد دلار در یک سالیوتیوب چگونه به سازندگان ویدئو خود پول صیقلی می کند؟

نکته ی مثبت و اطمینان بخش برای تولیدکنندگان داخل RPM آن است که به انعام به دگرگونی جهیز درآمدزایی یوتیوب در سال های گذشته اذعان می کند. درون رویداد VidCon 2019، یوتیوب روش های درآمدزایی جایگزین جدیدی در پلتفرم خود معرفی کرد که از میان آن ها می قابلیت بوسیله عضویت در کانال و قابلیت های چت زنده همچون Super Chat و اهدای معاون (Donation) و خرید محصولات خرده فروشان داخل کانال تولیدکننده اشاره کرد. متد های جایگزین به تولیدکنندگان کمک می کند داخل میانه ی انتقادهای قطعی به پلتفرم تبلیغاتی یوتیوب، روش های مناسبی برای حفظ کردن درآمد خویشتن روشن کنند.

یوتیوب تغییرات دیگری تیمار در پلتفرم خود اعمال می کند تا درآمدزایی از تبلیغات برای تولیدکنندگان آسان تر شود. بوسیله نشانی مثال، به زودی امکان نمایش تبلیغات میدرول، یعنی تبلیغاتی که در میانه ی پخش ویدئو ارائه داده می شوند، در ویدئوهای حداقل هشت دقیقه ای هم فراهم می شود. قبلا ویدئوها برای ارائه تبلیغات میدرول باید بوسیله حداقل زمان ۱۰ دقیقه می رسیدند که شوخی های بی حد کاربران را نیز به همراه داشت.

مدیرعامل یوتیوب، سوزان ووجیتسکی، تاکنون درون نامه های خیلی بوسیله جامعه ی تولیدکنندگان محتوا، به خشکی امدن شفاف سازی در پلتفرم تأکید کرده است که در میان اولویت های اصلی تیم یوتیوب دیده می شود. بخشی از شفاف سازی بوسیله خبر رسانی بهتر درباره ی نحوه ی درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا مربوط می شود. درنهایت، معرفی معیار جدیدی همچون RPM که جریان درآمدی را به طورجزئی به کاربران ارائه می دهد، قدم محکمی در حروف همین فروزان سازی مدنظر ووجیتسکی خواهد بود.بیشتر بخوانید:شبکه های HD خواه اینترنت بهتر؛ اولویت با کدام است؟بسیاری از روترهای خانگی دارای آسیب پذیری هستندفهرست کامل ودیعه های اینترنت موبایل عزب ازطریق وب سایت قابل مشاهده استنوکیا تجهیزات مخابراتی خویشتن را با رابط های بازتر بوسیله روز می کندگوگل کروم اندروید به زودی بوسیله اپلیکیشنی ۶۴ بیتی تبدیل می شود
  • ۹۹/۰۴/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی