پارکت ارزان

۵ مطلب در دی ۱۳۹۸ ثبت شده است

تقریباSGHAROOOONSGHAROOOON دو هفته پیش، رندرهای سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت منتشر شد و طراحی آن را جلوه گر کرد. حالا تصاویری حی از گوشیمنتشر شده که رندرهای سابق را تائید می کند.مقاله های مرتبط:سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت دارای خامه اس پن بلوتوثی خواهد بودگلکسی نوت 10 لایت ورقه نمایشی اورنگ خواهد داشت

همان طور که از تصاویر منتشرشده روبرو است، سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت از صفحه نمایشی حفره دار و دوربین سه گانه در پشت که درون قابی مستطیلی شکل در گوشه ی چپ و بالای وسیله استراحت گرفته، بهره خواهد سرما. قسمت پشتی صیقلی وسیله فاقد حسگر اثر انگشت است و احتمالا حسگر درون صفحه نمایش صبر گرفته است.

گلکسی نوت ۱۰ لایت دارای دکمه های پاور و تنظیم ظرفیت ندا داخل سمت راست بوده و از قلم اس پن استفاده می کند که گفته شده دارای بلوتوث ۵.۱ است.

برای مشاهده تصاویر داخل ابعاد پا بر جا روی عکس کلیک کنید

سامسونگ هنوز حرفی از گلکسی نوت ۱۰ نزده است؛ اما اطلاعاتی که هفته ی گذشته مشهود شد مشخصات کامل آن را مدال داد که شامل پردازنده ی اگزینوس ۹۸۱۰، حافظه ی رم ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی است. نسخه ی میان رده ی گلکسی نوت ۱۰ دارای صفحه عرضه ۶/۷ اینچی AMOLED با صراحت FHD است و از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع العمل ۲۵ واتی نصیب خواهد سرما.

برای مشاهده تصاویر داخل ابعاد اصلی روی عکس کلیک کنید

در پاره دوربین، نوت ۱۰ لایت دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی تو داخل حفره ی صفحه عرضه خویشتن دارد. دوربین واقعی آن در پشت از نوع ۱۲ مگاپیکسلی است که ماژول ۱۲ مگاپیکسلی دام فوتو و حسگر ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید آن را همراهی می کنند. شایعه شده که گوشی مذکور ۶۸۴ دلار ارزش دارد و احتمالا هرچه زودتر معرفی می شود.

مقدار به روز و مشخصات متخصص و هر مفروضات موردنیاز دیگر برای معامله مفت و آگاهانه ی انواع گوشی سامسونگ را تو مقدر شدن محصولات  زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه ی مشخصات فنی انواع گوشی های سری S، نوت، M و A A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات دردسترس خواهد. وجود مشاهده لیست گوشی های سامسونگبیشتر:بخوانید نام تجاری ۹ مدل گوشی هوشمند جدید از سری A گلکسی A سامسونگ ثبت شدترکیب رنگی گوشی های سامسونگ گلکسی M11، M21 و M31 ظاهر شدسامسونگ با سری e خداحافظی و سری Ultra را به درفش داران آینده اضافه می کندتلویزیون 8K بدون حاشیه سامسونگ در CES 2020 معرفی کردن می شودسامسونگ درون نمایشگاه CES 2020 روش جدیدی بخاطر تایپ با گوشی معرفی
به گزارش خبرگزاری رویترز از دهلی نو، هر زمانه جدی اینترنت برای اپراتورهای تلفن همراه این کشور رقمی حدود ۳۵۰ هزاره دلار زیان مالی در پی داشته است.مقاله های مرتبط:خسارت ۱۰۸۰ میلیارد تومانی اپراتورها داخل زمان جدی اینترنتقطعی اینترنت چه خسارتی به حوزه فناوری قلمرو هوشیار کرد؟

پارلمان هند به تازگی قوانینی بخاطر تسهیل اعطای ضایع شهروندی به اقلیت هایی از کشورهای همسایه یعنی افغانستان و پاکستان و بنگلادش تصویب کرده است که این قوانین شامل مسلمانان نمی شود. همین امر آتش خشم بسیاری را برانگیخت و منجر به بروز اعتراضات سراسری در این ملک شد.

این عادت جدید، تیمار زمان با طرحی موسوم بوسیله طرح ثبت ملی شهروندان به اجرا درآمد که بسیاری از منتقدان آن را اقدامی علیه مسلمانان از سوی دولت ملی گرای هندو بوسیله رهبری نارندرا مودی تلقی می کنند.



بخت هند بخاطر سرکوب اعتراضات مردمی، که بیشتر در شبکه های مدنی اینستاگرام و تیک تاک ظهور داشت، اذن حد اینترنت موبایل را انصاف که این ایفا مورد انتقاد جدی کنشگران و فعالان آزادی اینترنت استراحت گرفت. به نشانی مثال روز جمعه گذشته، اینترنت تلفن همراه در ۱۸ سرزمین از شمال ایالات اوتار پرداش به کلی معادل شد و روز شنبه نیز، سرویس های اینترنت خانگی در مناطق حومه دهلی نو، پایتخت این کشور به مدت ۲۴ روزگار در دسترس نبوده است.

براساس آمار، هندی ها هر ماه از طریق گوشی های هوشمند خود حجمی معادل با ۹/۸ گیگابایت اطلاعات مصرف می کنند که این بالاترین رکورد سرانه مصرف اینترنت داخل دنیا است.

راجان ماتیوس، مدیر انجمن اپراتورهای همراه هندوستان در این خصوص به خبرنگار رویترز می گوید:ما خرج های مربوط به قطعی اینترنت را بررسی کرده ایم و براساس محاسبات ما، با درنظرگرفتن افزودن فعالیت های آنلاین در روزهای انتهایی سال ۲۰۱۹، ضرر مالی هر روزگار قطعی اینترنت برای اپراتورها حدود ۲۴/۵ میلیون روپیه (۳۵۰ هزار دلار) برآورد می شود.



این اولین باری نیست که دولت هند اقدام بوسیله معادل اینترنت می بطی ء. پیش از این نیز مرداد ماه امسال پس از لغو خودمختاری منطقه کشمیر، دولت به مدت ۱۴۰ روز اینترنت این سرزمین را به نعوظ کامل قطع کرده بود.بیشتر بخوانید:تکذیب قطعی اینترنت از سوی اپراتورهاروسیه ارتباط خود را با اینترنت جهانی به صورت آزمایشی پیمانه کرداختلال تو شبکه اینترنت کشور به دلیل اختلال جهانی [به روزرسانی: بازگشت به شرایط عادی]آمار از تسهیم اینترنت در اقتصاد ایران چه می گویند؟روحانی: تقویت شبکه ملی اطلاعات به معنای حد اینترنت خارجی حلق
گفتن اینکه کدام یک از کشفیات دنیای خرد داخل سال ۲۰۱۹ بزرگی بسیار لطافت داشته است، کار ساده ای محو. با این حال، در این نوشتار سعی کرده ایم بعضی از تاثیرگذارترین و به یادماندنی ترین این رویدادها را با هم ممارست کنیم.بدترین روز در دوران کرتاسه



تصویری از فسیل یک ماهی کشف شده داخل داکوتای شمالی. این فسیل احتمالا بوسیله ۶۶ میلیون سال پیش باز می گردد؛ یعنی زمانی که شهاب سنگی بزرگ پس از برخورد با زمین، تقریبا تمامی گونه های وجود سیاره را منقرض کرد.

به حدس زیاد همه ی ما قبلا داستان تلخ ترین وقوع ی دوران حیات دایناسورها را شنیده ایم: ۶۶ میلیون سال پیش، شهاب سنگی عظیم الجثه داخل موقعیت فعلی خلیج مکزیک با زمین برخورد کرد و تقریبا همه ی وضع های دایناسورها را از روی زمین زدودن کرد. امسال چندین گروه از دانشمندان طی پژوهش های مجزا ای جدیت کردند تصویری واضح تر از این رویداد هولناک نمایش کنند.

بزرگ ترین رویداد حوزه ی باستان شناسی امسال مربوط به کشف مجموعه ای از درخت خرما های ماهیان و دیگر گونه های گیاهی حیات که در منطقه ی داکوتای شمالی یافت شد. حدس می رود واقعه سونامی ناشی از برخورد شهاب حجر یادشده باعث شکل گیری این کلکسیون ی حیرت انگیز شده باشد. همچنین اندکی آن سوتر، داخل معاشرت محل برخورد، دانشمندان یک نهر زمانی زمین شناسی درمورد حوادث آن روز تاریخی تهیه کرده اند. پژوهشگران در اروپا همچنین موفق به کشف شواهدی شده اند که نشان می دهد حادثه ی چیکشلوب (نگرش برخورد شهاب سنگ عظیم) تأثیر چشمگیری در اضافه اسیدیته ی آب دریاها داشته است؛ رویدادی که به باور دانشمندان، باعث نابودی حصه عظیمی از راه های بود دریایی تو آن زمان شد.مکتوم شدن پرندگان در آمریکای شمالی





تصویری از هیاهوی پرندگان داخل منطقه ی Rowland آمریکا

تجزیه وتحلیل اخیر داده های مربوط بوسیله صدها رویه از پرندگان مقیم ایالات متحده و کانادا حاکی از یک واقعیت تکان دهنده است: انباشتگی بسیار برنده گونه های پرندگان داخل این منطقه رو به کاهش گذاشته است و این جریان کاهشی با شدت بسیاری مسئله دارد. به نظر می رسد نابودی زیستگاه ها و کاربرد از آفت کش ها ازجمله عوامل بروز این پدیده باشند.پردازش کوانتومی؛ انقلابی در همگی چیز و هیچگاه چیز



داریو گیل، مدیر تحقیقات IBM روبروی رایانه ی کوانتومی IBM Q System One. دستگاه درون یک محفظه ی شیشه ای مهروموم شده فراغت خمود است تا ضمن سرد نگاه داشتن محیط داخلی از فایده نویز و تداخلات جلوگیری شود.

امسال، سالی سرنوشت ساز برای دنیای محاسبات کوانتومی بوسیله حساب می رفت. از سویی گوگلادعا کرد  توانسته بوسیله «سلطه کوانتومی» دست یابد؛ وضعیتی که در آن رایانه ها اقتدار انجام محاسبات در سرعتی باورنکردنی را خواهند داشت. برخی دانشمندان نسبت بوسیله عواقب این فناوری اعلام خطر داد ه اند؛ با این حال، غول های بزرگ فناوری آمریکایی و چینی دست به سرمایه گذاری سنگینی تو این عرصه زده اند. انبازی آی بی ام یکی از رقبای گوگل در این عرصه است که کاربرد از عبارت «تفوق کوانتومی» را صحیح نمی داند و معیار جدیدی را مادون عنوان حجم کوانتومی (quantum volume) را پیشنهاد داده است.

اگر این شناسایی هنوز نتوانسته دیدن شما را احضار کند، بد ازاله بدانید که اخیرا یک کامپیوتر کوانتومی ساخته شده توسط آی بی ام توانسته تاریخ را به ظهر برگرداند.معرفی عضوی بدیع از شجره ی خویشاوندی آدم





فسیل های استخوان و دندان مربوط به یک گونه ی جدید از نخستینیان با نام Homo luzonensis

امسال دانشمندان یک گونه ی جدید از خویشاوندان ابتدایی انسان را کشف کردند. فسیل های مربوط بوسیله این نحو ی متاخر داخل غاری از جزیره ی لازون (قلمرو فیلیپین) یافت شد. با اعلام شناسایی این کشف، رمان سیر فرگشت رویه ی بشر با پیچیدگی های تازه ای مواجه شده است.سگ ها صاحبانشان را دوست دارند





کلایو واین، روان شناس دانشگاه ایالتی آریزونا داخل کنار سگ شوهردار خود

شاید بخشی نادیده به نظر برسد ولی این خبر واقعا صحت دارد. کلایو واین، روان شناس متخصص در حوزه ی رفتاری سگ ها ادها می کند که عزب علت شکوه ویژه ی این نحو از حیوانات درون نزد انسان، فهمیدن سرشار این موجودات خویش داشتنی نیست؛ بلکه توان آن ها در خودی داشتن صاحبانشان است. یگانگی عاطفی این حیوانات تنها با انسان ها نیست؛ بلکه این حیوانات می توانند با گوسفندان، بزها و حتی دشمنان دیرینشان (یعنی گربه ها) نیز ارتباط عاطفی برقرار کنند.گربه ها نیز صاحبان خویشتن را دوست دارند





گول چهره ی بی تفاوت این حیوانات را نخورید؛ همان گونه که بسیاری از صاحبان گربه ها گواهی می دهند، فدایی از گربه ها واقعا بوسیله صاحبانشان موقوف می شوند.

ممکن است از ظاهر گربه ی شوهردار شما چندان معلوم نباشد؛ ولی باید بدانید که این سبع احتمالا پیوند عاطفی زیاد عمیقی با شما دارد. استیناف ها نشان می دهند که گربه ها طی قرارگیری در شرایط ناآشنا و زمانی که احساس خطر می کنند، روبه صاحبانشان می آورند.تنها پستانداران به نوزادان خود شیر نمی دهند



شیر پستاندارنی نظیر گاو و گوسفند یکی از رایج ترین انواع شیرهای مصرفی دنیا است. ولی شاید برایتان جالب باشد بدانید جاهل از پستانداران، جانوارانی نظیر عنکبوت، سوسک، کوسه ی سفید و فلامینگو نیز قابلیت شیردهی به نوزادانشان را دارند. دانستن چنین واقعیتی ما را با این استفسار تامل برانگیز رو بوسیله رو می کند: «شیر واقعا چیست؟»

با این که نمی توان گفت تمامی متخصصان روی این موضوع اتفاق رویت دارند؛ ولی بسیاری معتقد هستند که «شیر، هر ماده ی تولیدشده خواه به شدت فرآوری شده ازسوی یک جانور والد است که زندگی فرزندانشان بدان وابسته باشد.»دسیسه ی 5G واقعیت دارد





بوسیله نظر می رسد شبکه ی RT America اندکی درباره ی خطر خطرات احتمالی فناوری 5G بخاطر آدم مبصر نمایی کرده است.

روسیه همچنین مشابه ایالات متحده و سایر کشورهای جهان بوسیله استقبال از فناوری 5G بوسیله عنوان قبیله آینده ی ارتباطات تلفن همراه رفته است. اما نکته ی جالب این است که شبکه ی RT America (نسخه ی آمریکایی شبکه ی Russia Today که توسط نصیب و قسمت روسیه اداره می شود) اخیرا مبدا بوسیله هشداردادن درمورد عواقب احتمالی این فناوری نظیر معلولیت و مرگ کودکان درون آمریکا کرده است. بسیاری از این ادعاها درمورد فناوری 5G ریشه در مقالات علمی بی بنیان و غیرمطمئن دارند. آژانس اطلاعتی ایالات متحده اخیرا شبکه ی RT America را بوسیله عنوان «جناب پروپاگاندای بین المللی کاخ کرملین» توصیف کرده است. به نظر می رسد این رسانه که پیش برنده نیز موضوعاتی نظیر مضرات واکسیناسیون کودکان و انقراض سیستم انتخاباتی ایالات متحده را شعار گرفته بود؛ این بار به سراغ موضوع داغ و حساس فناوری 5G رفته است.هشدار انقراض برای روش هایی از سالمون و جناح قاتل





یک نهنگ قاتل در خلط جزیره ی سن ژوان ولایت واشنگتن

۱۳ گونه از ماهیان سالمون و سرخ آلای حوضه ی شمال غربی کلمبیا داخل معرض ریسک شکست هستند. بنابر نظر یکی از کارشناسان اداره جنگل داری ایالات متحده ی آمریکا، احتمال می رود سالمون وحشی چینیوک خلال ۲۰ سال آینده به طاسی مکنون شود. ماهی ها ازجمله منابع غذایی مهم بخاطر سایر طرز ها به شمار می روند. نابودی سالمون ها مقدور است باعث شود گونه های درمعرض خطر دیگری نظیر نهنگ های قاتل با مشکل کمبود غذا مواجه شوند. بسیاری از دانشمندان برای حفظ این نحو از جانوران، پیشنهاد تخریب سدهای احداث شده روی برخی از رودخانه ها را مطرح کرده اند؛ ولی این ایده با مشاجره مقامات دولتی مواجه شده است.اختراع توپ ماهی حقیقت دارد



کمی از ویدئوی مربوط به آزمایش توپ ووش در آمریکا

چندی پیش ویدئویی پربازدید منتشر شد که حرکت یک ماهی سالمون را در یک قدم رفیع نشان می عدالت. این ویدئو مربوط به آزمایش تجهیزی بوسیله معروفیت «توپ ووش» است که یک گونه پیشرفته برای جداسازی ماهی های کپور از بستر دریاچه ها به حساب می رود. فعالان محیط زیست داخل آمریکا این تجهیز را به فرمان گرفته اند تا بتوانند روشی را برای کمک بوسیله مهاجرت ماهی ها و رهایی بود دریاچه های آمریکای شمالی از شر برخی گونه های تهاجمی مشابه ماهی کپور مورد آزمایش قرار دهند. چنانچه این روش مؤثر واقع نشود، احتمالا دانشمندان ایده های دیگری نظیر ویروس Koi herpes را امتحان خواهند کرد.اکتشافات عمق سیل گرفتن نمی تواند همه چیز را بیابد



سفینه تحقیقاتی Nautilus در حال خارج آوردن تجهیز کنترل از راه کناره گیری که بخاطر کشف کردن بقایای هواپیمای Amelia Earhart به بستر دریا اعزام شده حیات.

امسال، سفرهای دریایی اعماق اقیانوس توانست اکتشافات بسیاری را بوسیله ثمر برساند که از میان آن ها می نبوغ بوسیله تصاویر سه بعدی از آتشفشان های زیر دریا، تصاویری نمای نزدیک از ماهیان مخلوط غول آسا و بقایای دست نخورده ی کشتی هایی تاریخی اشاره کرد. فناوری مورداستفاده داخل این نوع اکتشافات روزبه روز بهتر می شوند؛ ولی هنوز رازهای پنهان زیادی داخل بستر دریاها از چشم ما پنهان مانده اند.

رابرت بالارد، کاوشگر مملکت ی اقیانوسی و کاشف کشتی تایتانیک اخیرا تمام مجاهدت خود را بخاطر حل معمای سرنوشت مرموز هواپیمای Amelia Earhart (از اولین پیش گامان زن صنعتی هوانوردی ایالات متحده) بوسیله کار گرفته است. او و همکارانش پس از کشف کردن یک سرنخ رادیکال تصمیم گرفتند بوسیله کشور کیریباتی بروند و در آنجا جست وجوی خود را برای یافتن بقایای این هواپیما در عرصه ی آسمان، زمین و دریا آغاز کنند. البته آن ها درنهایت دست تهی بازگشتند اما دستاورد این پژوهش، تسلی خاطری بخاطر پژوهشگران بود. شاید دیگر وقت آن روان که تقدیر نامعلوم هواپیمای یادشده را همچون سایر داستان های سربه مهربانی تاریخ به حال خود بگذاریم.نگرش پا بر جا پیشگام شمال، آنجا زدودن که تصور می کنید





پیشگام سیرت مغناطیسی، یعنی محلی که نوک عقربه ی قطب نمای شما به سمت  آن تیر می رود، در حال درگذشت است. داخل حقیقت این نقطه هرساله حدود ۳۵ مایل (۵۶ معادل  کیلومتر) بوسیله مزار روسیه نزدیک تر می شود.

می دانیم که قطب شمال درحقیقت انتهای شمالی محوری است که زمین بوسیله دور آن می گردد. اما محل قطب شمال مغناطیسی کاملا منطبق پیاده شدن نقطه ی یادشده نیست و درواقع، این محل هر ساله از مرکز قطب شمال دور و دورتر می شود. نگرش این قطب به قدری از موضع اولیه ی خود فاصله گرفته است که دانشمندان مجبور شده اند معیار مغناطیسی زمین را یک سال زودتر از موعد مقرر بوسیله روز رسانی کنند. این به روزرسانی جهت خواهد شد که کارشناسان از صحت عملکرد تجهیزات ناوبری جدید اطمینان نتیجه کنند؛ با این حال، سازوکار زمین شناسی مربوط بوسیله این درگذشت عجیب همچنان به صورت رازی سربه نرمی سرمد خواهد ماند.زنده شدن دوباره ی سلول های مغزی



سرحد واقعی میان مرگ و زندگی کجاست؟ چه زمانی می توانیم بگوییم یک موجود حی یا اسایش است؟ بوسیله رویت می رسد دانشمندان اخیرا در تلاش موفقیت آمیز خویشتن برای احیای فعالیت های سلولی مغز یک خوک سلاخی شده توانسته اند مهنا و مفهوم اجل را عملا بوسیله چالش بکشند. البته تو این آزمایش ها، عدد خوک ها نتوانسته عملکردهای سطح بالایی را از خود نشان دهند؛ ولی گویا برخی از سلول ها دوباره فعالیت متابویکی خود را بازیافته اند. این پژوهش هنوز تو مراحل ابتدایی خود به طریق می برد؛ اما نتایج فعلی توانسته تصورات استاندارد علم پزشکی را متزلزل کند و بوسیله برخی گمانه زنی های در مرزوبوم ی علوم متافیزیک ذیل بزند.تاملی درمورد آینده ی پناد تناوبی عناصر



امسال ۱۵۰ اُمین سالگرد تولد فضای اطراف هر جسمی تناوبی عناصر است. درحالی که دانشمندان مشغول گرامی داشت میراث ارشد دیمیتری مندلیوف در قسمت قسمت کردن بندی عناصر جهان هستند؛ هنوز تنی چند از آن ها تو اندیشه ی کشف کردن روشی بهتر برای اداره دهی جدول نهاد به قاعده می برند. با کشف عناصر بیش سنگین جدیدی که رفتارشان در تباین با پیوستگی فعلی جدول مندلیوف است، شاید دیر یا زود به جدولی جدیدتر و البته کاراتر نیاز فاحش کنیم؛ جدولی که شاید به خاطر واگذار کردن آن حتی باطراوت تر از آن چیزی باشد که تاکنون فرض می کردیم. بیشتر بخوانید:انگور در یخ زدایی از جاده ها عملکرد بهتری از نمک دارد۲۰۱۹ در چهارچوب تصویر؛ بهترین تصاویر علمی سالاخبار قلابی آنلاین جهان سالانه ۷۸ میلیارد دلار خرج بوسیله مرحله می آوردمنتخب عکس های علمی هفته از نگاه زومیت؛ از شکوفایی خزه های بحری تا عکس سال یونیسفیکی از منابع تولید معلومات لغزش خود ما هستیم
چندبار پس از خرید خودروی کارکرده مسبوق ایرادات متخصص مهمی شده اید که برای تعمیر آن ها باید هزینه متجاوز اضافی متحمل شوید؟ داخل گذشته، خرید خودرو کارکرده آن ناموس دشوار وجود که اکثر خریداران خودشان را به هر آب و آتشی می زدند تا بتوانند خودرو صفر بخرند و نگران تشخیص رنگ و این قبیل مسائل نباشند. این قضیه بوسیله حدی مشکل ساز شده حیات که خریداران رجحان می دادند سقوط مقدار زیاد خودرو صفر را به جان بخرند؛ اما سرشان کلاه نرود. خوشبختانه افزار زیادی بخاطر تشخیص رنگ و اشتی فنی خودرو های کارکرده به بازار آمد؛ ولی استعمال از این اسباب به کارشناسان خبره حاجت داشت و بعضا خطای انسانی مشکلات یدکی ساختن می کرد. این رویه تا زمانی ادامه داشت که ماشینچی با تجهیزات کامل خودکار خویشتن وارد بازار شد.از بین بازی کردن ضریب جرم با کنارگذاشتن کارشناسان انسانی در ماشینچی

چند سالی است که از دخول ابزارهای مختلف نمره رنگ خودرو به بازار می گذرد و دست بسیاری از کسانی رو شده است که سرود داشتند کلاه برداری کنند و خودرو معیوب را بفروشند. بااین حال، بازهم بخاطر استفاده از وسیله های تشخیص رنگ، به کارشناس نیاز بود. کارشناسان ممکن است گاهی آزمایش قسمتی را از خامه بیندازند یا تفاوت ضخامت جزئی فام را فراوان مدنظر راحتی ندهند. حتی در برخی موارد، ممکن است به صرفه فروشنده رأی صادر کند و بازهم عادت خریدار کلاه برود.

بدرهر صورت، قدیم بی طرف ترین بازپرس دستگاهی تمام خودکار خواهد وجود که تصمیم گیری های انسانی تأثیری روی آن نگذارد. بوسیله همین دلیل، ماشینچی از دستگاهی کامل خودکار برای کارشناسی تمام خودرو استفاده می کند. دقیقا بسان کارواش خودکار، خودرو از یک طرف دانا این وسیله می شود و از طرف دیگر بیرون می آید. پس از خروج، بررسی تمام خودرو حصه بوسیله جزء انجام و وارستگی آن تشخیص داده می شود؛ اما همیشه مشکل تو خرید خودرو کارکرده تشخیص فام نیست. با اینکه حقیقی وجود داشتن رنگ جزیی خودرو، اصالت آن را نشان می دهد، مشکلات فنی دیگر همچنین می توانند شما را حسابی به دردسر بیندازند.

تشخیص مشکلات فنی خودرو کارکرده

یکی از مشکلات رادیکال خرید خودرو کارکرده در آن است که خریدار معلومات فنی کاملی از کارشناسی متخصص خودرو ندارد. البته این کاملا غریزی است؛ زیرا فقط متخصص و مکانیک می توانید ایرادات فنی خودرو را نمره دهد. بسیاری از افراد با نکاتی که از مکانیک ها یاد پژمرده اند، مجاهدت می کنند سلامت فنی خودرو را معاینه کنند؛ اما در اکثر موارد تقلا آن ها با انقراض مواجه می شود. همچنین، فدایی از خریداران با متخصصانی درزمینه مکانیک خودرو صحبت می کنند و از آن ها می خواهند وضعیت فنی خودرو را به صورت کامل وارسی کنند.

دراین میان، مشکل رادیکال این است که اکثر فروشنده ها، مکانیک خریدار را برومند نمی دانند و تصور می کنند خریدار با این کار منظور دارد ارج خودرو را کاهش دهد. علاوه کنار آن، کمتر مکانیکی را می نبوغ یافت که بر سیستم تعلیق و موتور و برق خودرو کاملا مسلط باشد. بوسیله همین دلیل، به ناچار باید به سه متخصص مختلف مراجعه کنید که در این وضعیت اکثرا با مشاجره فروشنده رو به رو خواهید شد. باوجوداین، چنانچه مرکز مکانیزه ی کارشناسی خودرووجود داشت که با به کارگیری برترین مایه های روز دنیا و بدون دخالت دست و نیروی انسانی می توانست سیستم تعلیق خودرو را بررسی کند، آیا بازهم فروشنده با آن مخالفت می کرد؟

دستگاه های مکانیزه کارشناسی خودرو؛ بهترین و بی طرف ترین داور امکان پذیر در ابتیاع ی خودرو

دستگاه های بوسیله کاررفته تو ماشینچی کاملا مجهز و مکانیزه و بدون دخالت انسان عمل می کنند. این مایه ها متهم بی طرفی محسوب می شوند که حتی فروشندگان نیز آن ها را قبول دارند. گاهی امکان پذیر است خریدار با اتکا بوسیله ایرادی پشیز در سیستم تعلیق خودرو بخواهد قیمت را بوسیله شدت کاهش دهد؛ ولی با کارشناسی دقیق و بی طرف دستگاه، لخت بودن ایراد فاش می شود و می توانید از مقدار خودرو خود دفاع کنید. پس درحقیقت، سیستم های مکانیزه ی کارشناسی خودرو بی طرف ترین و بی بزه ترین و جامع ترین دستگاه برای کارشناسی و خرید خودرو کارکرده محسوب می شوند و از این عادت می توانید با خیالی آسوده بیع کنید و ناراحت ایرادات اینده خودرو خود نباشید.

همیشه خرید خودرو کارکرده مقرون بوسیله صرفه خیس از ابتیاع خودرو صفر است؛ البته این تنها در شرایطی خواهد حیات که خودرو مناسبی بخرید. خوشبختانه با ورود دستگاه های تمام خودکار و مکانیزه تشخیص ته رنگ و کارشناسی فنی خودرو، زمینه ی فعالیت افراد کلاه بردار و سودجو کاهش یافته و خریداران می توانند با امنیت بیشتری در این بازار خرید کنند. پس شما چه داخل ایستگاه فروشنده و چه در جایگاه خریدار، می توانید از این سیستم مکانیزه استفاده کنید تا نگران خطاهای انسانی خواه بعضا بی عدالتی های عمدی نباشید؛ موضوعی که درون ماشینچی همیشه به آن اهمیت داده شده است. ازاین رو، پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت ماشینچی برای تعیین وقت و کارشناسی خودرو خویشتن رفتار کنید.

بیشتر بخوانید:کارت های هدیه بانک پارسیان با قابلیت هایی جدیدرویداد رونمایی از تعبیر وب نویسی BasisCore برگزار می شود«مانترا سرویس» پاسبان رسمی خدمات پس از سودا هواویآجی بادم؛ ۴ روش مختلف در ایمونوتراپی در درمان سرطانکمپ ترک اعتیاد افشار
هر کاربری پیش از خرید، ثمر تک رویت خویشتن را در موتورهای جست وجو خواه فروشگاه های اینترنتی ضربان وجو می کند؛ سپس با مقایسه ی محدودیت های محصولات، مقدار و مدل سازی آن ها رفتار به خریدن متاع می کند. جستجوی یک علیه معمولا شامل نام محصول و نام برندی است که مرسوم رویت داریم و عوامل زیادی در انتخاب برند تأثیرگذار هستند. امروزه برندهای ایرانی زیادی هوشیار بازار شده اند و درحال رقابت با برندهای خارجی هستند. در نیمه ی نخست سال جاری بیش از ۲۷۰۰ برند ایرانی در دیجیکالا ثبت شده است که این موضوع جناب پررنگ برندهای ایرانی نسبت به سال گذشته را مدلل می کند.مقاله ی مرتبط:برندها چگونه ارج گذاری می شوند؟

برندهای ایرانی بیع دهش نیز تو راسته دارند و توانسته اند ۶۸ درصد فروش چندی دیجیکالا داخل نیم ی اول سال ۹۸ را از آن خویشتن کنند؛ این یعنی محصولات ایرانی از نظر فروش ریالی و تعدادی پیشرفت نیکوکاری داشته اند. افزایش سودا محصولات ایرانی دیجیکالا از سال ۹۷ آغاز شد؛ داخل همین زمان بالا رفتن قیمت دلار، گران شدن کالاهای خارجی و پایین آمدن قدرت ابتیاع کالاهای خارجی را داخل پی داشت. با تکثیر سه برابری نرخ کالاهای خارجی بسیاری از کاربران کالاهای ایرانی را جایگزین استاندارد های خارجی کردند. از یکسره دیگر دلایل افزایش فروش و جستجوی کالاهای ایرانی در دیجی کالا می توان به راه اندازی سوپر مارکت اینترنتی این شرکت درون تیرماه ۹۷ رمز کرد. ازآنجایی که اغلب کالاهای سوپرمارکت ایرانی هستند غریزی است که آمار فروش کالاهای ایرانی نسبت به کالاهای اجنبی رشد تعدادی داشته باشند. این طور که بوسیله نظر می رسد این مسئله در آینده نیز ادامه خواهد داشت. با افزودن تنوع محصولات سوپر مارکتی و آشنایی بیشتر مردم با کالاها و برند ایرانی، مطمئنا روند صعودی فروش و جستجوی این محصولات در آینده نیز ادامه خواهد داشت. صنعت تغذیه ی کشور بسیار غنی است و محصولات از تنوع خوبی برخوردار هستند؛ به عبارتی می استعداد گفت این صنعتی توانمندتر از سایر بخش ها ادا می کند؛ بنابراین تکثیر خرید محصولات خوراکی در آینده حفظ خواهد شد.کم جست وجوترین برند خارجی به مراتب جستجوی بیشتری از پرجست وجوترین برند ایرانی داشته است

با این حال آمار علامت می دهد برندهای ایرانی به مراتب کمتر از برندهای خارجی جست وجو می شوند؛ بوسیله طوری که حتی تعداد جستجوی کمینه جستجوترین برند خارجی از پرجستجوترین برند ایرانی تو شقه ی ابتدا سال ۹۸ دیجی کالا بیشتر بوده است. به عبارتی پایین بودن جستجوی برند ایرانی نسبت به برند اجنبی و تو پهلو آن افزایش ابتیاع بعضی و ریالی محصولات در دیجی متاع را می توان این گونه توجیه کرد که شخص با جست وجو کردن برند خارجی فهرستی از محصولات مشابه ایرانی را نیز مشاهده می درنگ و درنهایت به برهان اعلی بودن مقدار علیه خارجی و کفاف ندادن بودجه ای که برای فروش علیه کنار گذاشته، مدل ی ایرانی آن را تهیه می کند.

تو انتخاب یک برند عوامل مهمی از جمله کیفیت، اعتماد، خدمات پس از فروش، بازاریابی، قیمت، طراحی، تولید کالاهای پرطرفدار و پذیرش اجتماعی تأثیرگذار هستند که در دنباله به بررسی بیشتر هر یک از موارد در برندهای ایرانی و تأثیر آن درون میزان جستجوی کاربران می پردازیم. ابتدا پیش از هر چیزی بهتر است تعریفی از کالای ایرانی داشته باشیم.کالای ایرانی چیست

طبق تعاریفی که از کالای ایرانی داخل وب سایت های مختلف دیده می شود می توان گفت کالای ایرانی کالایی است که اشتهار تجاری (برند) آن متعلق به ایران باشد، یعنی تو داخل کشور ثبت شده باشد. طبق این درود کالای دارای برند ایرانی، فارغ از اینکه بوسیله نعوظ کامل یا پشیز در ایران خواه هر کشور دیگری طراحی، تولید خواه مونتاژ شده اند، «کالای ایرانی» محسوب می شوند. تا اینکه گفته می شود اجناسی که برند خارجی دارند ولی در داخل تولید می شوند، یا شیوه ی تولید خارجی است خواه کارخانه اش را آن ها ساخته اند خواه کوچکتر لیسانس ناحیه دیگری باشد، این کالا خارجی محسوب نمی شود.رشد ریالی و تعدادی کالاهای ایرانی در دیجی لوازم



آمار مدال می دهد، بیع کالاهای ایرانی داخل فروشگاه های اینترنتی تکثیر پیدا کرده است. برابر گزارش دیجی متاع در ۶ ماه گذشته، ۶۸ درصد از فروش تعدادی دیجی کالا متعلق به کالاهای ایرانی بوده است. درحالی که تعداد کالای خرید رفته ی ایرانی در دیجی کالا داخل نیم ی نخست سال ۱۳۹۶ بسیار کم و ۴۰ درصد اعلام شده بود، پس از آن با رشد ۱۵ درصدی درون نیمه ی نخست سال ۱۳۹۷ بوسیله ۵۵ درصد رسید؛ یعنی میزان فروش کالای ایرانی از کالای خارجی داخل این سال پیشی گرفته است. این نما در نیمه ی اول سال ۹۸ با رشد ۱۳ درصدی به ۶۸ درصد فصیح است.

همچنین طبق این گزارش تعداد برندهای ایرانی داخل نیمه ی نخست سال ۱۳۹۸ در دیجی کالا بوسیله ۲۷۴۸ برند گویا است. به عبارتی می توان گفت تعداد برندهای ایرانی این فروشگاه نسبت به مدت شبیه سال گذشته حدود دو طبق اضافه صریح کرده است.معیار جستجوی برندهای ایرانی و خارجی

مقاله ی مرتبط:تسهیم فروش کالاهای ایرانی تو دیجی کالا به ۶۸ درصد رسید

آمار منتشر شده از پرجستجوترین برندهای ایرانی و خارجی دیجی کالا مدال می دهد نمونه جستجوی برندهای ایرانی زیاد کمتر پر حرارت از برندهای اجنبی بوده است. برابر این گزارش پارس خزر با ۱۰۱۰۱۴ جست وجو، پرجستجوترین برند ایرانی دیجی لوازم درون نصف ی اول ۹۸ شناخته شد؛ پس از آن برند ایکس ویژن (۴۷،۰۳۷)، بهار (۳۶،۳۹۴)، بارز (۳۱،۹۱۴) و ایرانسل (۲۳،۹۴۳) در مقام دوم تا پنجم پرجستجوترین برندهای ایرانی راحتی می گیرند. برای اینکه تضاد میان تعداد جستجوی برندهای ایرانی و خارجی را بیشتر دانا شویم بهتر است تعداد جستجوی برندهای خارجی را نیز مطالعه کنیم. طبق گزارش دیجی رخت پرجستجوترین برند خارجی در شقه ی مقدمه سال ۹۸ این فروشگاه، سامسونگ با ۲،۶۷۰،۳۲۷ جست وجو است. پس ازآن از آن اپل (۱،۵۰۴،۷۶۷)، هواوی (۶۳۷،۸۵۴)، پلی استیشن (۶۰۳،۴۷۰) و ال جی (۳۴۳،۲۲۸) در مقام دوم تا پنجم پرجستجوترین برند اجنبی استراحت می گیرند.

همان نعوظ که اعداد علامت می دهند تعداد جستجوهای برند سامسونگ ۲۶ برابر بیشتر از تعداد جستجوهای برند پارس خزر بوده است؛ همچنین می توان گفت تعداد جستجوهای کم جستجوترین برند خارجی از پرجستجوترین برند ایرانی بیشتر بوده است. اما دلیل این موضوع چیست و چه چیزی باعث می شود کاربران برندهای خارجی را بیشتر از برندهای ایرانی نبض وجو کنند؟ در امتداد بوسیله تشریح بیشتر دلایل آن می پردازیم.عدم اطلاع رسانی و تبلیغات مفت

بخش گشاد ای از پایین بودن مدل جستجوی برندهای ایرانی نسبت به برندهای خارجی، به عدم آگاهی از محصولات جدید ایرانی مربوط می شود. برای اغلب کاربران پیش آمده زمانی که برند خارجی را تو فروشگاه های اینترنتی ضربان وجو می کنند، در قسمت محصولات مانند می بینند کالای موردنظر توسط یک برند ایرانی نیز تولید می شود و تازه اینجا است که وارد می شوند قرین ایرانی آن ثمر همچنین در راسته وجود دارد. تبلیغات، بازایابی و برندسازی نقش بسیار مهمی درون شناخته شدن و معامله برند دارند که معمولا از سوی برندهای ایرانی نادیده پژمرده می شوند.مقاله ی مرتبط:برندسازی دربرابر بازاریابی؛ راهکارهای نوآورانه در بازار دیجیتال امروز

برندسازی عموما با تصویری از کسب وکار خود را نشان می دهد که همراه با کیفیتی تو مدخل های متنوع و انواع مؤلفه های مرتبط درود می شود. آن مؤلفه ها می توانند شامل لوگوی همدستی و بها های شرکت و حتی پیامی باشند که بوسیله مخاطبان هدف کسب وکار فرستاده می شود. درمقابل، بازاریابی با وظایف و فعالیت های وابستگی با مشتریان یا بوسیله اشعار ساده تر، علامت دادن محضر همدستی تحسین می شود. تو تعریف ساده، بازاریابی یعنی پیامی به مخاطبان و مشتریان آینده ی شریک شدن منتقل کنیم. برندسازی موضوع مهمی در دنیای کسب و فرمان است و به زودی مقاله ی جالبی در رابطه با آن در زومیت منتشر خواهد شد.

بسیاری از برندهای ایرانی برندسازی و تبلیغات را موکد نمی گیرند درحالی که اغلب برندهای مطرح دنیا پای ثابت تبلیغات هستند و این نشان می دهد حتی مطرح شدن درون سطح جهانی نیز نباید باعث اسکان تبلیغ محصولات متاخر یک برند شود. البته روش تبلیغ کردن همچنین بسیار مهم است. تبلیغات کلیشه ای تلویزیونی دیگر مانند گذشته تأثیرگذار نیستند و مخاطب را جذب نمی کنند. این روزها انسان بخش شایان توجهی از زمان خویشتن را درون اینترنت و شبکه های مدنی سپری می کنند؛ بنابراین استفاده از ایده های خلاقانه و فعالیت داخل شبکه های اجتماعی نقش مهمی درون شناخته شدن برندهای ایرانی و جدیدترین محصولات آن ها ایفا خواهد کرد.

بحث برندسازی از ابهت بسیار اضافی در دنیای امروز برخوردار است. بوسیله زودی در مقاله ای جداگانه در زومیت به طور مفصل بوسیله این موضوع و راه حل های موجود بخاطر کسب و کارهای داخلی انگیزه هم چشمی با رقبای خارجی خویشتن خواهیم پرداخت.جای خالی محصولات ایرانی تو برخی قسمت قسمت کردن ها

موافق آمار منتشر شده از دیجی کالا، کاربران داخل این مارکت نماینده بیش از هر چیز بوسیله عقب کالاهای دیجیتال هستند. این موضوع از یک نگاه نشان از متکی بیشتر کاربران ایرانی به ابتیاع کالاهای دیجیتالی از فروشگاه های آنلاین نسبت بوسیله سایر گروه ها دارد.



آمار منتشر شده از سوی دیگر نشان می دهد، کاربران در نیمه ی نخست سال ۹۸ در این فروشگاه اینترنتی بیشتر تو جستجوی موبایل، هارد اکسترنال، پاوربانک و ساعت بوده اند. زمانی که برند ایرانی شناخته شده ای برای تولید این محصولات وجود ندارد، استاندارد جستجوی برندهای خارجی متجاوز بیشتر از برندهای داخلی خواهد شد.

به عنوان مثال زمانی که از گفتگو از خریدن کالاهای الکترونیک بوسیله میان می آید به طور ناخودآگاه نام برندهای اجنبی به یادمان می آید و کمینه تر پیش می آید که برندهای ایرانی را ضربان وجو کنیم. از آنجایی که فروشگاه های اینترنتی ذات نواخت بخاطر مقایسه ی مشخصات محصولات الکترونیک هستند، طبیعی است که برندهای ایرانی ناچیز از برندهای خارجی نبض وجو شوند.



در مدخل دیگری از گزارش دیجی کالا آمده است، کالاهای دیجیتال مانند لپ تاپ، موبایل و پاوربانک سهم ریالی بالایی تو سودا دارند. زمانی که برند ایرانی مطرحی داخل تولید این میزان کالاها حیات ندارد نمی توان انتظار داشت تعداد جستجوی برند ایرانی بیشتر از تعداد جستجوی برندهای اجنبی باشد. البته پیشرفت منت دراین زمینه نتیجه شده است. اگر سری بوسیله جزء خصوصی برندهای ایرانی در سایت دیجی کالا بزنید خبردار افزایش تعداد برندهای ایرانی در قسمت قسمت کردن بندی های مختلف از جمله رخت برقی، پوشاک، آرایشی و بهداشتی، هنر، اسباب خودرو، لوازم جانبی خودرو و کامپیوتر خواهید شد؛ با اینکه هنوز در بسیاری از بخش ها امکان تولید کالای ایرانی نیست اما مطمئنا درون آینده برندها تنوع محصولی بیشتری پدیدار خواهند کرد. چونی پایین تر از نگاه فدایی کاربران

یکی از دلایلی که باعث می شود کاربران کالاهای خارجی را بیش از انواع ایرانی جست وجو کنند این است که داخل حال مهیا برخی کاربران ذهنیت چندان نواخت نسبت به چونی برندهای ایرانی ندارند. سال ها پیش برندهای ایرانی متشابه ارج، آزمایش، جنرال الکتریک، پارس الکتریک، کفش ملی و... کیفیت و قیمت مفرط خوبی داشتند و نه عزب در ایران بلکه درون کشورهای منطقه نیز پرطرفدار بودند؛ تا اینکه داخل دوره ای به برهان جنگ، تحریم ها، تبلیغات نامناسب و تکثیر نفقه ی تولید، چونی محصولات افت چشمگیری محسوس کرد. تو همین زمان پای برندهای اجنبی بوسیله بازار ایران باز شد و توانستند با بازاریابی موفق و درون فدایی بنیان ها با چونی بهتر به نوعی محصولات ایرانی را از چرخه ی هم چشمی حذف کنند؛ بوسیله طوری که نسل جدید تا اینکه برندهای ایرانی را نمی شناسند و هیچگاه ذهنیتی از کیفیت مناسب آن ها ندارند. بنابراین غریزی است که مقدار جستجوی برندهای ایرانی در فروشگاه های اینترنتی که اغلب کاربران آن را جوانان تشکیل می دهند نسبت به برندهای خارجی بسیار پایین تر باشد.نسل جدیدی که با برندهای اجنبی بزرگ شده است ذهنیتی از کیفیت مناسب برندهای ایرانی ندارد

اگر از جمله کاربران ایرانی بخواهید تو هر صنعتی چند برند معروف را معروفیت ببرند، بدون تأمل نام چند برند خارجی را ذکر خواهند کرد درصورتی که شاید تنها بتوانند حداکثر چند برند ایرانی را نام ببرند. بخش بزرگی از این موضوع به لیس تبلیغ و بازاریابی مؤثر همانند رقبای خارجی و بخش دیگر آن به ذهنیت مردم در سال های اخیر نسبت به کیفیت کالاهای ایرانی باز می گردد. به عنوان مثال زمانی که صحبت از پوشاک ایرانی به میان می آید، ناخودآگاه یاد لباس هایی می افتیم که تنها با چند بار شستشو از شکل بدوی بیرون می شدند و دیگر برازنده استفاده نبودند یا کالاهای برقی ایرانی اغلب چند ماه فاتحه به نوع دوستی حکم می کردند اما بعد از بخشیدن مدتی و با استفاده ی دوباره خواه به مرمت حاجت داشتند یا به طور طاسی خراب می شدند. مردم این ذهنیت را در تک کالاهای ایرانی پیدا کرده اند و نباید واقعیت را بی سابقه گرفت ولی می توان آن را تحول داد. ناگفته نماند که برندهای خارجی نیز مسیر پرفرازونشیبی را خلال کرده اند تا توانسته اند به این سطح از کیفیت برسند و جایگاه خود را نه عزب در بازار داخلی بلکه تو میدان بین المللی پیدا کنند.

برندهای ایرانی نیز درون سال های اخیر مجاهدت کرده اند جایگاه خود را دوباره در بازار به دست آورند و عملکرد خوبی نیز داشته اند. برای سزا شدن یک برند در حافظه آدم به اعتمادسازی نیاز است. هر میزان کالاهای برندی خاص چونی بهتری داشته باشند، مطمئنا مردم نیز اعتماد بیشتری نسبت به آن ها پیدا می کنند و هنگام جستجوی دشت جدید، شهرت آن برند را به تامل خواهند داشت. البته کیفیت ارزان تنها درون بر برندسازی جواب گوی این مسئله خواهد وجود و گشایش تجربه ی کاربری بدون شناساندن صیت خود به خریداران، نتایج مورد دید را به همراه نخواهد داشت. به نعوظ خلاصه می توان گفت چونی محصول، مشتری عادی را به خریدار وفادار برند تحول می یواش. فداکار مواقع تأثیر مشتری وفادار از تبلیغات همچنین بیشتر است؛ زیرا بسیاری از مردم هنگام خرید کالا نظر دوستان یا فامیل را جویا می شوند و در چنین شرایطی مشتری های وفاداری که برند محبوب خود را به دیگران موعظه می کنند، نقش مهمی در افزایش فروش برند انجام می کنند.

آمار و ارقام دیجی کالا علامت می دهد که برندهای ایرانی نمو خیره کننده ای تو سودا ریالی و تعدادی داشته اند؛ مردم درون حال آشنا شدن با کالاهای تولید داخل هستند و رشد صعودی مدل فروش، تاحدودی نشان از کیفیت مناسب این کالاها و موفقیت سازنده در جلب توکل آدم می دهد. برندها نیز باید بتوانند با ارائه ی محصولات متنوع، باکیفیت و ارائه ی خدمات پس از بیع مناسب مشتری های فعلی را بوسیله مشتری دائمی و وفادار برند تغییر کنند. مطمئنا زمانی که برندهای ایرانی از رویت کیفیت بوسیله کالاهای مانند خارجی نزدیک شوند، معیار جستجوی آن ها در فروشگاه های اینترنتی همچنین اضافه محسوس خواهد کرد.گران تر بودن برخی کالاهای ایرانی نسبت به انواع متفرقه ی خارجی

قیمت یکی از عوامل بنیانی و تأثیرگذار در برگزینی کالا است. جمله کاربران زمانی که به دنبال مقایسه ی چند لوازم یا برند با یکدیگر هستند، در به خشکی امدن ویژگی ها و لباس ظاهری، قیمت آن ها را نیز در نظر می گیرند تا نیکوترین تفویض را باتوجه به بودجه ی مورد نظر داشته باشند. با وجود کاهش قابل توجه خرج ی تولید داخل کشور (در مقایسه با سایر جهان به دلیل افت قیمت ارز ملی) نسبت به سال های گذشته، باز هم برخی کالاهای ایرانی از ارج بالاتری بوسیله خصوص نسبت بوسیله گوناگون چینی برخوردار هستند. به همین دلیل زمانی که شخصی می بیند کالای ایرانی و اجنبی تضاد ارزش چندان یدکی ندارند و باتوجه به شناختی که از کیفیت جنس خارجی پدیدار کرده است ترجیح می دهد کالای خارجی را انتخاب کند. دکتر شقاقی شهری، اقتصاددان و لله دانشگاه داخل خصوص بالا وجود داشتن هزینه ی تولید کالا درون ایران می گوید:هزینه ی تولید ارتفاع است زیرا هزینه ی تغییر مکرر قوانین، هزینه ی تشریفات اداری، هزینه ی فناوری های پایین را باید تولیدکننده پرداخت بطی ء. وقتی مایه های پیشرفته ای درون اختیار تولیدکنندگان نیست، وقتی انقراض مدیریتی، بروکراسی، انحصار، فساد و رشوه وجود دارد، باید هزینه ی تولید اوج باشد.



این موضوع مطمئنا روی محبوبیت برند ایرانی و تعداد جستجوهای آن تأثیر منفی می گذارد. تو چنین شرایطی که نمی توان نفقه های تولید را پایین آورد بوسیله نظر می رسد نمایش ی خدمات بهتر پس از سودا راه حل احسان برای افزایش محبوبیت کالای ایرانی نسبت به کالای خارجی باشند.طراحی نامناسب

معین و زبان طراحی یک محصول، اولین نکته ای است که توجه مشتری را هنگام انتخاب معیار ی مورد نظر خود احضار می درنگ. بسیاری از کاربران هنگام گشت زدن در اینترنت و بخاطر تفریح برندی خارجی را داخل فروشگاه های اینترنتی جست وجو می کنند، نه به اراده خرید، بلکه به این دلیل که از نظر طراحی محصولات جدید لذت می برند. اما کم تیز پیش می آید کاربری برندهای ایرانی را صرفا بخاطر دید آن ها جست وجو کند. البته مدل سازی محصولات ایرانی نسبت به گذشته ترفیع چشمگیری را امتحان کرده است؛ محصولاتی مانند یخچال، اجاق گاز و ماشین ظرفشویی ایرانی در حال مجهز طراحی متجاوز خوب و در سطح یکسانی با رقبای کره ای خویشتن دارند؛ اما همچنان بیشتر به الگوبرداری از محصولات رده بالای جهانی شباهت دارند تا توسعه ی زبان طراحی وارسته. بهترین راه حل برای حل این موضوع استخدام تیمی صنف ای، تحصیل کرده و خلاق است تا طی سال ها تفحص اقدام به ترقی ی زبان طراحی جدیدی کنند.المان ها و عناصر ایرانی برگ مرطوب ای در دنیای طراحی هستند که معمولا توجهی به آن ها نمی شود

المان های ایرانی نظم خیره کننده ای دارند که اگر با اندکی خلاقیت اختلاط شوند مدل سازی علو العاده ای خواهند یافت. به عنوان مثال چند سال پیش اولین طراحی خط نستعلیق روی لباس های ایرانی بسیار محبوب شده حیات و مردم به ظهر تدارک ی لباس، روسری یا مانتوهایی با طراحی خط نستعلیق بودند. این مدل شکل ها هنوز اندوه طرفداران زیادی دارد و حتی بسیاری از ایرانی های بی حرکت بیرون از قلمرو برای مغازه گردی کردن سوغاتی برای دوستان خارجی خود سراغ این شکل ها می روند و باافتخار بیان یا متنی که روی لباس نوشته شده را برای آن ها ترجمه می کنند. برند نیمانی یکی از برندهای موفقی است که طرح ریز آن ایرانی است و با استفاده از حروف ایرانی از جمله «ه دو چشم» شکل ها و جواهرات زیبایی طراحی می نرم. محصولات این برند نه تنها طرفداران ایرانی اضافی دارد بلکه توجه خارجی ها را همچنین به خود جلب کرده است. جذابیت طراحی محصولات این برند باعث می شود کاربران هنگامی که قصد خرید برای خود را دارند یا هنگام هدیه خریدن برای دوستان خود خواه تا اینکه زمانی که در اینترنت مبتلا لمحه گذرانی هستند، نام برند را خیز وجو کنند تا محصولات با طراحی جدید را مشاهده کنند.



امروزه هزینه نکردن بخاطر طراحی ثمر و معیار برداری از محصولات خارجی نمی تواند مردم را ترس زده و نسبت بوسیله مبادله کردن محصول مشتاق کند؛ درواقع جذابیت طراحی محصول باعث می شود شهرت برند تو حافظه مخاطب بسته شود. محصولات ایرانی معمولا مد روز گیتی و سلیقه ی مردم را عجیب می گیرند و این باعث می شود تمایل مردم بوسیله مبادله کردن کالای ایرانی ناچیز تر شود و درنتیجه نسبت بوسیله برندهای خارجی جستجوی کمتری در فروشگاه های اینترنتی داشته باشند. در بسیاری موارد می توان با مقایسه ی ظاهری دو محصول، اجنبی خواه ایرانی بودن آن ها را امتیاز عدل. بنابراین برخی مردم ترجیح می دهند با صرف هزینه ی بیشتر، محصولی با طراحی زیباتر را انتخاب کنند؛ درنتیجه میزان جستجوی کالاهای ایرانی کاهش هویدا می کند. درصورتی که استفاده از عناصر ایرانی در نقشه کشی محصول مزیتی است که می تواند نه تنها برند را میان مخاطبان ایرانی بلکه در سطح جهانی شناخته شده کند.پذیرش اجتماعی

تمایل به پذیرفته شدن میان انسان اجتماع و  تأیید شدن از سوی آن ها غریزه ای طبیعی است و همگی ی مردم شناخت دارند درون مدرسه، دانشگاه و فضا کار ایستگاه خوبی داشته باشند. باید بپذیریم که پوشاک، موبایل، اکسسوری ها، ماشین و لوازم شوهردار بوسیله نوعی دگرگونی به معرف شخص تو نگاه اول شده اند و زمانی که مردم انحصاری را نمی شناسند از روی ظاهر او ابتدا به قضاوت می کنند. برخی برندها درون اجتماع جاافتاده تر هستند و به همین دلیل انسان با گزینش این برندها تکاپو می کنند پذیرش اجتماعی خود را افزایش دهند. بوسیله نشانی مثال شخصی که از موبایل ایرانی استفاده می کند شاید در جمع دوستان یا همکاران خویشتن بارها به دلیل انتخابی که داشته تک انتقاد یا تا اینکه استهزا قرار بگیرد، به همین برهان تقدم می دهد از برندهای شناخته شده تر مصرف کند. این موضوع میان جوانان رواج بیشتری دارد، بارها در شبکه های اجتماعی تصویری از سلفی هایی دیده ایم که جلوی آینه پژمرده می شوند؛ تنها به این دلیل که برند پشت گوشی در عکس مشهود شود. این موضوع در مورد سایر محصولات مرتبط با مد و فشن نیز صادق بوده و یکی دیگر از دلایلی است که باعث می شود برندهای ایرانی کمتر از برندهای اجنبی جست وجو شوند چون تمایل بوسیله خریداری آن ها پایین پر حرارت است.

امروزه اپل یکی از برندهای محبوب در جهان است، بسیاری از انسان با اینکه شاید درک درستی از مشخصات فنی محصولات آن نداشته باشند، به دلیل اینکه داخل جامعه پذیرفته شوند و دیگران دیدن بهتری نسبت به آن ها داشته باشند خرج ی یدکی برای مغازه گردی کردن محصولات آن صیقلی می کنند؛ درصورتی که شاید یک علیه معمولی پر حرارت با بها پایین نمدار نیز نیازهای آن ها را برطرف کند، داشتن این برند گوشی عاطفه بهتری بوسیله آن ها می دهد. ناگفته نماند، این موضوع تو مورد برخی محصولات ایرانی نیز صادق است. به عنوان شهید محصولات چرمی ایرانی محصولات باکیفیتی هستند که کالایی لوکس محسوب می شوند و برندهای خوبی دراین زمینه فعالیت می کنند؛ بوسیله طوری که اگر انحصاری به قفا خریدن محصول چرمی باشد، وافر کم پیش می آید که سراغ برندهای خارجی برود. برندهای فعال دراین زمینه نیز پیشرفت دهش داشته اند و با رویه های مناسب بازاریابی صنعت چرم ایران را به یک صنعت پیشرفته و موفق تغییر کرده اند. پذیرفته شدن برندهای ایرانی میان مردم جامعه کار کننده زمان کنار است و انبازی های فعال دراین زمینه باید سعی بیشتری برای برندسازی ایفا دهند. همسو نشدن با دنیایی که در آن عمر می کنیم و نوظهور شهود دلخواه ی مردم بوسیله خصوص جوانان نتیجه ای جز ضعف برای یک برند بوسیله همراه نخواهد داشت.

جستجوی اشتهار برند در فروشگاه های اینترنتی یا موتورهای جست وجو به عوامل زیادی بستگی دارد؛ زمانی که برند بتواند محصولاتی باکیفیت عرضه دهد، اعتماد مخاطب را جلب کرده و نام خود را درون ذهن مشتری صلاحیت دار می بطی ء. درنتیجه مشتری برای محسوس کردن کالاهای مورد حاجت خود پیش از هر اقدام دیگری، ابتدا نام برند مورد محبوب خود را جست وجو می نرم و زمانی که می بیند برند، علیه تک نظر او را نیز تولید می کند خوشحال می شود و روی محصولات کلیک می نرم تا جزئیات، مشخصات فنی، خدمات پس از ابتیاع و نظر سایر کاربران را در مورد کالا جویا شود. البته گاهی اوقات نیازی بوسیله قرائت کردن نکته سنج مشخصات نیست و کاربر پیش از این با دیدن تبلیغات مختلف درون خصوص محصولی داخل اینترنت یا شبکه های اجتماعی ویژگی های آن را از قبل می داند. داخل مرحله ی پس ازآن کاربر محصولات متشابه از برندهای متنوع ایرانی و اجنبی را از رویت مقدار و مدل سازی مقایسه می کند؛ زمانی که محصول ایرانی طراحی ترتیب داشته باشد، خدمات پس از بیع مناسب تازگی عرضه دهد و همچنین قیمت آن داخل سطح مناسبی نسبت بوسیله رقبای اجنبی خود باشد، مطمئنا کالای ایرانی را انتخاب و خریداری می نرم. این شخص نیز با جناب در جمع دوستان یا همکاران از محصول خریداری شده تعریف می کند. مکان انداختن برندهای ایرانی و جدیت برای افزایش محبوبیت آن ها میان انسان آسان نیست؛ جامعه ای که با وجود شبکه های مدنی و ضریب بالای نفوذ اینترنت از بدو تولد با برندهای خارجی آشنا می شود و ذهنیتی نسبت به محبوبیت برندهای ایرانی در سال های گذشته ندارد، خیلی باطراوت به گوش دادن نام های ایرانی روی محصولات عادت می کند؛ اما مکان انداختن این موضوع میان آدم غیرممکن نیست و به زمان و تلاش همه ی افراد اجتماع موقوف است. بیشتر بخوانید:سهم خرده فروشی و فروشگاه های آنلاین در رشد اقتصادی ایرانسهم معامله کالاهای ایرانی در دیجی کالا بوسیله ۶۸ درصد رسیددیجیکالا با ۲۰ میلیون نفر بازدید کننده ماهانه، پرمخاطب ترین فروشگاه ایران و خاورمیانه استپوشش زنده متنی زومیت از رویداد تجارت الکترونیکی ایران [ساعت ۱۴]رکورد فروش آنلاین ۷/۴ میلیارد دلار در بلک فرایدی ثبت شد