پارکت ارزان

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یاهو اسپورت، جیانی اینفانتینو رئیس فیفا  که برای برگزاری جام جهانی باشگاه ها درقطر بوسیله سر می سرما درباره مباحث مختلفی از جمله اسب سواری در ایران و مساله ورود زنان به ورزشگاه ها بوسیله صحبت پرداخت و گفت: غلام به زودی درون اوایل سال جدید میلادی بوسیله ایران خواهم رفت تا بازی های لیگ برتر هندبال ایران  را ببینم که زنان می توانند به زورخانه بروند.  

او تو پاسخ به این سوال که این اقدام چیزی را در ایران خواه جهان درباره حقوق زنان درون جهان تغییر می دهد خواه خیر؟ گفت: این یک قدم است، یک گام تو مسیر درست و ارزش سمبولیک زیادی دارد و قطعا عمر مفرط از زنان را تغییر می دهد که می توانند از فوتبال لذت ببرند. آرسن ونگر بوسیله ایران می آید
فیسبوک از سه گانه سال قبل دستور کار ای را برای راستی آزمایی در پست های اینستاگرامشروع کرد تا درست یا مغلوط بودن محتوای منتشرشده را به اطلاع کاربران برساند. اینستاگرام از ماه مه تست محدود خویشتن را برای وارسی محتوای واقعیت داخل ایالات متحده بسط داد و اکنون با ۴۵ سازمان ثالث برای ارزیابی صحت محتوای عکس و فیلم داخل برنامه خود همکاری می درنگ. درنهایت مطالب دروغ از صفحات Explore و هشتگ پنهان می شوند و با یک اخطار که پست را نیست و کمرنگ می کند بوسیله کاربر اعلام خطر داده خواهد شد که این محتوا نادرست و نامعتبر است. درنتیجه کاربران برای رویت محتوا باید مجدد روی پست ضربه بزنند. این قابلیت مشابه همان قابلیتی است که ویدیوها و تصاویر خشونت آمیز را از نظرها پنهان می کند.



فیسبوک اطلاع دادن کرده است که با کمک یک برنامه عملی به راستی آزمایی پست های اینستاگرام در سطح جهانی خواهد صیقل و به شناسایی، بررسی و کاهش نشر اطلاعات نادرست درون این پلتفرم کمک خواهد کرد. البته این قابلیت ماه مه در ایالات متحده به روش افتاد اما اکنون فیسبوک قصد دارد تا آن را درون سطح جهانی گسترش دهد. در همین راستا فیسبوک درون وبلاگ خود اعلام کرد:امروز ما در حال گسترش دستور کار میانه روی آزمایی پست های اینستاگرام در سطح جهان هستیم و بوسیله سازمان های معاینه کننده حقایق در سراسر دنیا این امکان را می دهیم تا داده ها غلط یا درست را بررسی و تخمین کنند و در نهایت داخل اختیارمان استراحت دهند.

اینستاگرام بخاطر یافتن محتوای کپی شده از یک پست بی اعتبار و محتوای نادرست از فناوری معادله تصویر کاربرد خواهد کرد و این فقره را در محتوای فیسبوک و اینستاگرام انجام می دهد. درنتیجه هر تصویری که مانند یک پست جعلی و دروغ باشد نیز با همین شیوه شناسایی خواهد شد. درون نهایت موفقیت این برنامه باعث می شود تا اینستاگرام به یک حقیقت معتبر تغییر شود.مقاله های مرتبط:نگاهی بوسیله درک قدر یا بهای چیزی مصنوعی اینستاگرام تو پیشنهادهای حصه کاوشمخالفت آژانس فدرال آمریکا با طرح فیسبوک برای ادغام فیسبوک مسنجر، اینستاگرام و واتساپ

نکته ی جالب دیگر این است که اوایل سال جاری، گزارش کمیته اطلاعات سنا درون مورد مداخله در انتخابات سال ۲۰۱۶ مدال داد که اینستاگرام مؤثرترین ادوات برای عملیات اطلاعاتی بوده است. با این تلاش ها احتمالاً اینستاگرام نقش عظمت را تو انتخابات اربابی جمهوری سال ۲۰۲۰ ورزش خواهد کرد.

به طور کلی این شرکت در تقلا است تا مانع انتشار هرگونه محتوای نامعتبر و نادرست تو اینستاگرام شود و این ماجرا درون بنیاد ی محتوای مربوط بوسیله انتخابات نیز صادق خواهد حیات. درنتیجه با این نحو حقایق فاحش خواهند شد.

اینستاگرام داخل مجاهدت است تا شیوه های امنیتی خود را داخل سراسر دنیا استحکام یواش. بوسیله همین عزم این شرکت شروع بوسیله هشدار دادن بوسیله کاربران در راستای انتشار محتوای بی حرمتی آمیز کرده است و به آن ها فرصتی بخاطر ویرایش متن قبل از ارسال ارائه می دهد. اینستاگرام همچنین سوال سن کاربران جدید را آغاز کرده است تا مطمئن شود که آن ها ۱۳ سال دارند. درواقع اینستاگرام مشیت دارد تا ضابطه حمایت از حریم آنلاین کودکان را رعایت کند و محتوای نامناسب را از دسترس کودکان خارج بطی ء.بیشتر بخوانید:اینستاگرام قبل از ارسال محتوای توهین آمیز، به ارسال کننده بانگ می دهدمخالفت آژانس فدرال آمریکا با طرح فیسبوک برای ادغام فیسبوک مسنجر، اینستاگرام و واتساپاینستاگرام وارد کردن تاریخ تولد لمحه ثبت نام را برای کاربران اجباری کردنگاهی بوسیله درک قدر یا بهای چیزی مصنوعی اینستاگرام در پیشنهادهای پاره اکسپلورفیسبوک در حال آزمایش قابلیت Popular Photos است
اگر ساکن کلان بخانه برگشتن باشید، احتمالا تو برخی از نقاط شهر، هشدارهای مربوط به چونی نامطلوب هوا را روی تلفن همراه خواه برنامه ی آب و هوای آن مشاهده کرده اید؛ به اختصاص چنانچه نزدیک به محلی باشید که در آن آتش سوزی مهیبی رخساره داده است. آیا می دانید عزم واقعی چنین اخطارهایی چیست و وقتی این هشدار را دریافت می کنید، باید چه مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش ارتکاب دهید؟

بدون تردید حتما می دانید آلودگی برای سلامتی مضر است و درمقابل، هوای تمیز چقدر می تواند در زندگی شهری مهم باشد. بااین حال، گاهی اوقات وقتی در منطقه ای با میزان آلودگی هوای بسیار زندگی می کنید، امکان پذیر است عاطفه ناتوانی به شما مشت دهد؛ چرا که نمی توانید به سادگی فضای داخلی خانه تان را تا ابد با دستگاه تصفیه ی هوا تمیز و تندرست نگه دارید. خوشبختانه منبعی به صیت متمایز چونی محیط (AQI) وجود دارد که آژانس نگاهداری از هوا زیست ایالات متحده آن را بوسیله منظور تسهیل فرایند نظارت پیاده شدن کیفیت فضا ابداع کرده است؛ ازاین رو، می توان ستاندن این لب چه تأثیر مثبتی می تواند بر سلامتی بگذارد.متمایز کیفیت هوا (AQI) چگونه فرمان می کند؟

شاخص کیفیت هوا معیاری استاندارد بخاطر بررسی مدل آلودگی هوا داخل شهرهای بزرگ است

متمایز کیفیت فضا (AQI) درباره ی میزان پاکی یا آلودگی هوای منطقه ی شهری گزارش می دهد و علاوه برآن، می گوید وقت کشیدن تو بیرون از ساختمان و تو چنین هوایی ممکن است چه تأثیراتی پیاده شدن سلامتی بگذارد. پیش بینی های متمایز کیفیت هوا در طولانی ۳۱ استان ناحیه دردسترس است و می توانید نقشه های منطقه ای و داده های به روز از چونی محیط را در سراسر کشور ازطریق شان های اینترنتی سامانه های پایش و کنترل کیفیت (بوسیله نشانی مثال شریک کنترل چونی هوای استان تهران) مشاهده کنید. این شاخص در مقیاس صفر تا ۵۰۰ (صفر هوای پاک و ۵۰۰ آلودگی سنگین) رده بندی می شود. برای خارج از ایران همچنین می توان شاخص جهانی کیفیت فضا را برای رتبه بندی آلودگی هوا در بکلی گیتی ازطریق وب سایت آلودگی هوای دنیا بوسیله طور آنی بررسی کرد. AQI پنج آلاینده ی واقعی هوا را داخل دید می گیرد که براساس عادت هوای پاک تنظیم شده اند: ازن سطح زمین، آلودگی ذرات، مونواکسید کربن، دی اکسید گوگرد و دی اکسید نیتروژن.

شاخص کیفیت فضا (AQI) کیفیت هوا را در مقیاس صفر تا پانصد رده بندی می یواش که داخل آن، صفر پاک ترین و پانصد آلوده ترین وضعیت هوا را مدال می دهد.هر ردیف AQI چه مفهومی دارد؟

خوب (سبز): رده ی (۰ تا ۵۰) AQI بدان ذهنی است که کیفیت هوا خطری برای سلامتی ندارد خواه نمونه خطر آن بیش کمینه است؛

متوسط (زرد): رده ی (۵۱ تا ۱۰۰) AQI هوایی با کیفیت رضایت پاره را نشان می دهد؛ ولی برخی از افراد که بوسیله آلودگی حساس اند یا به مشکلات تنفسی دچارند، ودیعه به نوع آلاینده های موجود تو محیط امکان پذیر است برخی مالیات جانبی ناشی از آلودگی هوا را امتحان کنند؛

مریض برای گروه های حساس (نارنجی): رده ی (۱۰۱ تا ۱۵۰) AQI بدین مجرد است که کیفیت هوای کنونی سلامت کودکان و افراد مرشد و افراد مشغول بوسیله مصیبت های قلبی و ریوی را تهدید می کند؛ اما به نعوظ کلی، افراد تندرست در معرض کار بزرگ نیستند؛

مریض (سرخ): رده ی (۱۵۱ تا ۲۰۰) AQI ناامن تلقی می شود و در این وضعیت، آلودگی هوا می تواند به خشکی امدن مصونیت همه ی افراد حاضر در آن هوا تأثیرات نامطلوب بگذارد؛

بسیار ناسالم (بنفش): رده ی (۲۰۱ تا ۳۰۰) AQI این سطح از آلودگی هوا خطر اکید برای سلامتی طولانی افراد محسوب می شود و مقدور است در این شرایط، پیام اعلام خطر سلامتی را در تلفن همراه خواه یواش افزار آب و هوای خود گرفتن کنید.

خطرناک (قزل آلبالویی):۳۰۰ یا بیشتر AQI بسیار خطرناک است و حدس دارد در این طور وضعیتی، بانگ وضعیت اضطراری خواه خالی کردن به برهان وضعیت حاد هوای آلوده صادر شود.مقاله های مرتبط:آلودگی محیط و راهکارهای مقابله با آنآلودگی هوا باعث اضافه سکته و حملات قلبی می شودآلودگی محیط چگونه می تواند پیاده شدن سلامت روانی مردم تأثیر بگذارد؟درصورت نامطلوب وجود داشتن کیفیت هوای محل عمر چه باید کرد؟



ماسک ‎صورت می تواند محافظ شما دربرابر آلودگی هوا باشد؛ اما اگر از ماسکی مفت کاربرد کرده باشید.

اگر چونی هوای محل عمر تان به سطح ناسالم و خطرناک رسیده باشد، برای نگهداری از خودتان چند راهکار خواهید داشت. در چنین شرایطی، باید به قسمت قسمت کردن های آسیب پذیر، یعنی کودکان و افراد مسن توجه اختصاص ای شود؛ چرا که ممکن است ازنظر تنفسی یا ریه یا قلب دچار مشکلات جدی باشند؛ بوسیله همین دلیل، به طور طاسی کودکان و سالمندان دربرابر خطرهای شاگرد از آلودگی هوا آسیب پذیرتر خواهند بود.

وب سایت شاخص کیفیت فضا (AQI) نصیحت می کند اگر کیفیت هوا ناسالم (۱۰۱ تا ۱۵۰) گزارش شد، تمامی افراد حساس به آلودگی، یعنی افراد مبتلا بوسیله آسم و دیگر بیماری ‎های ریوی، کودکان، افراد مسن و همه ی افرادی که کارشان درون محیط های باز و خارج از ساختمان است، باید مدت زمان امر یا حضورشان تو هوا بیرون را محدود کنند. اگر کیفیت فضا درون رده ی متوسط (۵۱ تا ۱۰۰) باشد، با این حال، همچنان به حساسیتتان به آلودگی هوا و درجات متنوع آن نگران هستید. در این وضعیت، می توانید با کاهش مدت زمان حضور در فضا های بیرونی و فضاهای باز، اشتی خود را حفظ کردن کنید.

تو مواقعی که کیفیت هوا بوسیله محدوده ی بیمار یا قرمز (۱۵۱ تا ۲۰۰) می رسد، AQI به افرادی که سلامتی شان درمعرض ریسک است، بوسیله صورت شدید اندرز می بطی ء از ادا فرمان یا فعالیت های طولانی مدت در فضاهای باز خودداری کنند و تا اینکه کسانی که سلامتی شان در خطر نیست، باید مدت زمان جناب در بیرون از خانه را کاهش دهند.

اگر کیفیت فضا درون حد متجاوز ناسالم یا خطرناک باشد، این حدس وجود خواهد داشت رسانه ها و پروگرام های هواشناسی و سایر وسیله های مرتبط اعلانیه های وضعیت اضطراری صادر کنند. در این صورت، همگی باید تاحدممکن از بیرون رفتن و راحتی ستاندن درمعرض هوای آلوده خودداری کنند. افرادی که چنین فلکی خطر شدید برای صلح و صفا شان محسوب می شود، بخاطر حفظ سلامت خود نباید در محیط های باز بیرون از خانه حضور یابند.

اگر سراسیمه کیفیت هوای دوره خود هستید، استفاده از ماسک در مواقعی که به صورت مستقیم درمعرض هوای آلوده و پرخطر قرار می گیرید، می تواند کارگر باشد. تامین شوید ماسکی که برای محافظت از خویشتن استفاده می کنید، حتما N95 باشد. ماسک باید اطراف بینی و دهان شما را به نعوظ طولانی پوشش دهد. ماسک های جراحی و ماسک های پزشکی و جامه دان سرهایی (باندانا) که بوسیله منظور جلوگیری از ورود هوای آلوده بینی و دهان خویشتن را با آن می پوشانید، برای فیلترکردن آلاینده های مضر فضا طراحی نشده اند؛ بنابراین، در محافظت از سلامتی شما تأثیری نخواهند گذاشت.

نکات ارائه شده در این مقاله فقط به منظور شناسایی رسانی و آموزش کاربردی به افراد است و نمی قابلیت آن ها را به عنوان نصیحت های مصونیت یا پزشکی در نظر گرفت. به یاد داشته باشید درصورت داشتن هرگونه سئوال درباره ی مسائل پزشکی و سلامت، حتما با پزشک یا مباشر سلامت حاذق مشورت کنید.بیشتر بخوانید:آیا ماسک ها بوسیله کاهش اثرات سلبی نتیجه از آلودگی محیط کمک می کنند؟کشف معنای زندگی با میزان سلامت و تندرستی ما در ارتباط استفعالیت سنخ غیرمعمولی از ویروس آنفولانزا در خلع آنفولانزای امسالارتباط عجیب بین مسواک زدن و سلامت قلباثر مثبت محدود کردن بازه زمانی طعام نوشانیدن بر سلامتی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از mainichi، پدر یک دختر ۱۲ ساله که قربانی سونامی ژاپن در سال ۲۰۱۱ بود صبر است یکی از حمل کنندگان مشعل ورزش هایالمپیک ۲۰۲۰ توکیو باشد.

سوزوکی داخل این باره اعلام کرد از شهرداری محل ایمیلی گرفتن کرده که بوسیله او گفته شده به عنوان یکی از حمل کنندگان مشعل تفویض شده است.

این پدر ۵۴ ساله پیش روی داشت: من به دنبال این هستم درس های جهانی را که از مدرسه اوکاوا یاد پژمرده ام به پول اعانه بگذارم. نگران بودم که ممکن است به نشانی یک حمل کننده تفویض نشوم ولی حالا واقعا خوشحالم. امیدوارم روح همه بچه هایی که درگذشتند همراه من باشد.

دختر سوزوکی یکی از ۷۴ دانش آموز مدرسه ای وجود که به همراه ۱۰ معلم و مسئولان دبیرستان در حادثه سونامی مفقود شدند.

قرار است ۱۰ هزار نفر مشعل المپیک ۲۰۲۰ را در ۴۷ منطقه ژاپن محموله کنند. این دستور کار ۱۲۱ روز کشش می کشد. سه میلیون تقاضا برای دو میلیون بلیت پارالمپیک توکیو | رکورد لندن می شکند؟
بانک مرکزی با پراکندن اطلاعیه ای اعلام کرد تو ادامه ی اجرای الزامات مبارزه با پولشویی و مدیریت جریان وجوه تو کشور، محدودیتی در سقف انتقال وجه غیرحضوری برای هر فرد تو یک روز اعمال خواهد شد. تو اذن جدید اطلاع دادن شده از سوی بانک مرکزی که از کتاب ۲۰ آذرماه سال جاری اجرا می شود، تراکنش های کلیه ی سامانه های بین بانکی بوسیله ازای هر شخص در ۲۴ شایسته کردن از محضر های غیرحضوری به یک میلیارد ریال محدود خواهد شد.

مقابل اطلاعیه ی بانک مرکزی کلیه ی بانک ها و مؤسسات اعتباری موظف هستند این محدودیت را برای تراکنش های درون بانکی در درگاه های غیرحضوری خود اعمال کنند.

همچنین داخل این اطلاعیه نوشته شده است که مشتریان بانک ها می توانند برای ادا تراکنش های والاتر از این مسکوک بوسیله شعب بانک ها مراجعه کنند.بیشتر بخوانید:آذری جهرمی: بانک ها هک نشده اند، پیمان کار فنی سابق باج می خواهدرئیس جمهور از محکمی اینترنت ملی بخاطر رفع احتیاج مردم به خارج وقوف دادسامسونگ، نوکیا و هواوی محبوب ترین برند های گوشی درون ایرانسه سناریوی جدید برای حمایت از تولید داخلی گوشی موبایلتوضیحاتی درباره دلیل فیلترینگ اخیر فداکار از کسب وکارهای مجازی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، علیرضا زاکانی از چهره های دیپلماتیک تهران که پیش از عقب امروز به فرمانداری قم رجوع و در انتخابات محفل از قم ثبت شهرت کرد، تو نخستین مواجهه با خبرنگاران قم نتوانست پاسخ درستی درباره شناخت خویشتن از قم بدهد.

وی ضمن طرح انتقاداتی از دولت و محفل تاکید کرد: قم یک ذات ناشناخته و یک استان جهانی است.

زاکانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه مهمترین مشکلات شهری قم را چه می دانید، گفت: مذاکره طاسی همین مترو و زیرساخت های حمل و نقل و نیز لیس استفاده از امکانات طبع و انتشار در این استان و شهرک های صنعتی است.

وی در پاسخ بوسیله این پرسیدن که مهم ترین پروژه های معطل ماندن درون شهری قم را کدام پروژه ها می دانید و آیا این پروژه ها را می شناسید، گفت: عجله نکن؛ بعدا.

زاکانی در ادامه داخل پاسخ بوسیله این استفسار که اگر شما می خواهید پلیس انسان دهکده قم باشید، آیا نباید قم را به درستی بشناسید، گفت: قطعا حجم هایی در قم هست و ما باید بافت های فرسوده را احیا کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که دو، سه عمه بافتن ناتوان قم را که نیاز بوسیله توجه دارند را شهرت ببرید، گفت: التماس دعا.
محتوای حقیقی این مطلب متعلق به سایت کجارو بوده و در زومیت بازنشر شده است.

امواج خروشان و بی تاب، بیشه های بارانی مسحورکننده، قله های آتشفشانی مقدس، مزارع پلکانی برنج با رنگ سبز خیره کننده و رسوم های متلون و جذاب و حال و هوای خاصی که در بالی حاکم است همگی مشت به دست هم داده تا این جزیره زیبا یکی از بهترین و محبوب ترین مقصدهای گردشگری دنیا باشد. همه ی این تجربه های بی بسان به اضافه هزاران امتحان خاص و متفاوت دیگر، در جزیره زیبای بالی چشم میل شما است.

تو ادامه این مطلب با کجارو همراه باشید تا با ده تفریح و مشغولیت جذابی آشنا شوید که می توانید در تور بالی تجربه کنید. تجربه هایی که الهام بخش هزاران ایده ابتکاری برای لذت بردن از این جزیره رویایی داخل اندونزی است. پیشرفت از یک کوه آتش فشانی درون طلوع آفتاب



بالی میزبان تعداد اضافی قله آتش فشانی شگفت انگیز است که بالا بسیاری از آن ها به ۳۰۰۰ متر از سطح سیل گرفتن هم می رسد. چه تجربه ای دوست داشتنی تر و التهاب انگیزتر از این است که داخل کشش شب کوه پیمایی خویشتن را ادامه دهید تا طلوع آفتاب را از بالای قله کوهستان به تماشا بنشینید. این تجربه بی قراری برای بدنه و اندوه برای روح شما، امتحان ای فرح بخش و پرانرژی است. برای امتحان کردن آن در بالی می توانید از تورهای همراه با قطب معاون بگیرید. فراموش نکنید که بوت های کوه نوردی خود را همراه ببرید.دنبال کردن آبشارها

چه کسی دوست ندارد که درون نیستان های بارانی به دنبال آبشارهای لطیف بگردد و تو استخرهای غریزی ایجاد شده در پایین آبشارها، آب تنی کند؟ داخل جنگل های استوایی شمال و مرکز بالی، مناطقی رویایی و سحرانگیز وجود دارد که منتظر شما است تا آن ها را کشف کنید و تحت پا بگذارید. درون بالی می توانید دوست داشتنی ترین گنجایش های نهاد تایلند را از نزدیک ببیند. در این جنگل ها چشمه های آب شیرین اندوه وجود دارد.معبد تیرتا امپول



اهالی بالی باور دارند که آبی که در معبد تیرتا امپول جریان دارد، دارای خواص شفابخش است و روح و بدنه آن ها را پاک می کند. گردشگران همچنین ممکن است این طور باوری داشته باشند خواه اصلا به آن اعتقادی نداشته باشند؛ ولی آب تنی کردن در این چشمه در محیط خاموش و زیبای معبد، امتحان ای است که در سفر به بالی نباید از دست بدهید.ماتم و گذار درون جنگل ها



داخل گرداگرد اوبود در ارتفاعات و نواحی اندک فراز فرصت های فراوانی برای گشت وگذار درون جنگل ها وجود دارد. به جانب خصیصه بروید و در منطقه ای به نام موندوک به گشت وگذار بپردازید. آنجا دو دریاچه در معاشرت بی قراری وجود دارد که تامبلینگان و بویان معروفیت دارند. مسیرهای جذاب این منطقه از بیشه هایی قدیمی می گذرد و میزبان درختان بسیار بزرگ و پرنده های عجیب و خاص است. داخل تک گم شدن در این جنگل ها نگران نباشید. یک راهنما شما را همراهی خواهد کرد و مسیرها و دیدنی های اطراف را نشان تان خواهد عدل.مزارع پلکانی برنج تگالانگ



تگالانگ چشم اندازهایی بی بسان و زیبا از مزارع پلکانی برنج دارد که با وجود درختان نخلی که آن ها را مهارت کرده و گیاهان و گل های زیبای استوایی، تصاویری خیره کننده دارد که مناسب کارت پستال است. البته نظم خیره کننده و خاص این این منطقه فقط به خاطر سرشت آن حلق. اینجا جایی برای گردهمایی های فرهنگی است و بهترین فرصت برای اینکه با اتیکت اصیل بالی از نزدیک آشنا شوید. گردشگران از سراسر دنیا برای نظر این نظم های طبیعی و آشنایی با سنت های فرهنگی به این منطقه ضابطه می زنند.

گردشگران می توانند گشتی در روستاهای نزدیک این منطقه بزنند تا داستان های جذابی از واژه اهالی درون مورد ریختگی عمر و تاریخچه بالی بشنوند. درون اینجا با سنخ زندگی و نوع نگاه مردمانی آشنا می شوید که این مزارع پلکانی برنج را با روال ای که پدران پایگاه متعاقب می کرده، درون این مکان ساخته اند.تماشای والس های سنتی بالی در اوبود



اپرا سنتی بالی، قدمتی طولانی دارد و یکی از بنیانی ترین جنبه های فرهنگ تبعه بالی، عقاید مذهبی و سبک عمر در بالی است. مقابل سنت های منطقه، چند سنخ رقص محلی حیات دارد. چنانچه یار دارید یکی از مشهورترین انواع اپرا های سنتی بالی را سیاحت کنید به شهر اوبود داخل بالی سر بزنید و آنجا باله رامایانا را در کاخ اوبود بوسیله تماشا بنشینید.استودیو یوگای بارن ( The Yoga Barn )



یوگا بارن مربوط به واحه ای ساکت تو قلب جزیره، چیزی فراتر از یک استودیو یوگای ساده است. این کلکسیون در مرکز اوبود در خیابان کوچک ای کوچک پنهان شده است. دارای هفت استودیوی یوگا است و در هفته ۱۰۰ کلا رقص، مدیتیشن و یوگا برگزار می نرم. کلاس هایی تیمار تو مورد درمان آیورودیک در این کلکسیون برگزار می شود. فعالیت های این مجموعه به همین دوره ها محدود نمی شود. دوره های آموزشی ترکیبی، کنسرت ، فیلم های روز دوشنبه و کافه ای با غذاهای وگان از دیگر بخش های این مجموعه است که باعث می شود ارزش یک کود سر زدن داشته باشد.  موج سواری در یکی از سواحل زیبای بالی



حتی اگر موج سوار نیستید، نمی توانید بالی را بدون امتحان کردن این تفریح پرهیجان صرفنظر کنید. درون سواحل بالی می توانید بورد مخصوص موج سواری را کرایه کنید. از آن ها می توانید درخواست کنید که به شما آموزش دهند. اگر حرفه ای باشید ساحل Uluwatu برای شما مناسب تر است. امکانات و تجهیزات حرفه ای در این ساحل برای موج سواران بود دارد.

برای سفر بوسیله بالی داخل اندونزی با بهترین تورهای مسافرتی، تور بالی را در کجارو نبض وجو کرده و بعد از مقایسه مقدار ها، مناسب ترین آفر را از میان تورهای خانه دادن ها آژانس مسافرتی محترم با پایین ترین قیمت به راحتی خریداری کنید.بیشتر بخوانید:کدام فرودگاه کمترین تاخیر پرواز داخل گیتی را دارد؟چگونه و از کجا بلیط ارزان هواپیما بخریم؟اهمیت تجهیزات ماشینی در فرودگاه ها در چیست؟با زیباترین خیابان کوچک های بمبئی آشنا شویدسفر به بمبئی چگونه است؟
برنامه نویسی را می توان سبکی از هنر دانست. شاید داخل حال مجهز تعداد یدکی برنامه نویس بود داشته باشند؛ ولی قطعا تعداد آن دسته ای که اصولی اقدام به توسعه ی محصولات کند افزاری می کنند، بیش اندک است. در ادامه ۵ نکته ی سهل و بنیادین را مرور می کنیم که با رعایت آن ها می توانید تا حد زیادی کیفیت حکم و کد های خود را افزایش دهید.۱. کدنویسی بدون ریختگی و ساختار

توافق بر ساختار کد درون مقیاس بزرگتر (معماری) و سبک کد در مقیاس کوچک فقره ضروری است. گاهی ترقی دهنده ها بدون گلچین این موارد پروژه را مقدمه می کنند و با گسترش پروژه، مدیریت آن دشوار می شود.

همچنین مشخص بودن نوع ساختار و استیل کدنویسی هنگام امر تیمی، سبب آسان تر شدن اداره ی کدها و پروژه می شود.۲. نسخه برداری (Copy-pasting) کورکورانه از کدها

بدون وسواس همگی ما از کدهای موجود در اینترنت استفاده می کنیم. درحقیقت، استعمال مکرر از کد هوشمندانه ترین ایده ازاله. خلال استفاده از کدهای موجود در اینترنت، اجرا شدن آن را وارسی کنید. با اجرا شدن کدهای موجود در اینترنت، فرصت یادگیری را از خود سلب کرده اید.

دلیل نبض وجوی کد، ندانستن روش ارتکاب فقره یا نفع جویی در وقت است. سعی کنید کدهای مصرف شده در بطی ء ابزار را بفهمید. برای این کار نیازی بوسیله دنبال کردن شیار بوسیله خط کدها نیست و عزب کافی است رویکرد استفاده شده تو نرم ابزار را درک کنید.

 ابتدا مراحل تولید و کدنویسی از ابتدای پروژه، موجب سهل زیرفون شدن برنامه می شود.۳. شب بیداری

اکثر توسعه دهنده ها درشب به کدنویسیمی پردازند. آن ها در طول روز تمرکز کمتری به خشکی امدن کار خویشتن دارند و اندک به فعالیت و کدنویسی می پردازند. ترقی دهنده ها داخل شب زمان بیشتری برای کامپایل و عیب یابی پروگرام دارند و همچنین هیچ ملاقاتی در آن زمان ندارند.

چرا شب ها؟ چون شب ها عزب هستند و می توانند تمرکز بیشتری روی پروگرام داشته باشند. به همین دلیل است که اغلب برنامه نویسانشب ها بیشترین تولید را دارند.مقاله های مرتبط:عین ها و راه حل های مشکل عدم تمرکزافزایش تمرکز با مشق های ذهنی

از دیگر دلایل شب بیداری این است که ترقی دهنده ها هنوز مجبور هستند صبح ها به محل کار خویشتن بروند. بیدار ماندن در اواخر شب، علت تکثیر خستگی و استرس می شود. بدون خواب کم قیمت و کافی، مسائل فکری و فیزیولوژیکی می تواند دوچرخه های استواری کننده ی منفی خود را مانند فرسودگی، افسردگی، بیماری ها و... خلق کردن کند.

نحو حل این است که به نعوظ منظم شب ها خوب بخوابید، فراغت کنید و یاد بگیرید چگونه داخل طول روز تمرکز کافی داشته باشید.۴. فقدان مستندات

در ابتدا باید بدانیم جمع آوری اسناد و مدارک برای یک نرم اسباب متجاوز سخت است. نبودن اسناد موجب ایرادات متخصص و درآینده جلوگیری کننده ترقی ی آن می شود.

چنانچه ترقی دهنده ها تلاش بیشتری برای مستندسازی فعالیت های خویشتن ادا دهند، انگیزه سرعت بخشیدن به فرایند تحقیق و توسعه ی برنامه می شوند که درون دنباله افزایش توانایی، سرعت و کارآمدی ترقی دهنده را به همراه خواهد داشت.۵. نوشتن کد عاری تست کردن

با کنار گذاشتن مناظره داخل مورد جوانب مثبت و منفی توسعه ی آزمون پایه (Test-driven development)، داشتن برخی از آزمایش ها بسیار ضروری است.

فدایی اولویت می دهند از ابتدای مبدا یک برنامه تست ها را ایفا دهند، فدایی دیگر پس از اتمام کدنویسی نرم وسایل را تست می کنند. تو هر رخساره باید نرم افزار را تست کنیم و ایرادات آن را برطرف کنیم.

داشتن آزمونی خوب، توسعه دهندگان را ترغیب می یواش تا با اطمینان بیشتر و ایرادات کمتر، تغییرات را اعمال کنند و مشکلات ساختاری را درون کدها برطرف کنند. این فرمان باعث افزایش سرعت آویشن می شود و دستور می دهد دستور کار ی بهتری به کاربر نهایی تحویل داده شود.

ازاین پس به عادت ها و رفتارهای خویشتن توجه کنید و سعی کنید قاعده های کریه خود را اصلاح کنید تا بوسیله یک الگوی مدلل برای شما تبدیل شود.بیشتر بخوانید:چگونه مهارت خیال انتقادی را داخل آویشن خویشتن توسعه دهیم؟مایکروسافت قابلیت های جدید Teams را شناساندن کردنتایج تحقیقات مایکروسافت از افزایش روزی وری درصورت تعطیلی سه روز در هفته حکایت می کندنتایج یک پژوهش: شکست، پیش احتیاج رادیکال توفیق استچرا پشت کردن علاقه و تمایل در کسب وکار شاق است؟
این سلاح خودکار را نام رسمی آن درون روسی «اوتومات کالاشنیکوفا» است، معمولا کلاشنیکوف، AK-47 خواه به طور مختصر «کلاش» نامیده می شود. این غل در فاتحه به مشارکت کلاشنیکوف تو اتحاد شوروی مصنوع می شد، اما زمان حال متد های متفاوت آن داخل بسیاری از کشورهای دیگر هم ساخته می شود.

کلاشنیکوف یکی از فراگیرترین سلاح های مصرفی در جهان شمرده می شود و میلیون ها قبضه از آن تو تقریبا ۱۰۰ کشور جهان در گردش است. میخائیل تیموفیویچ کلاشینکف کوچیدن زندگینامه: میخائیل کالاشنیکوف (کلاشنیکوف) (۱۹۱۹- ۲۰۱۳)

این وقوف نگاشت عروج تبدیل گوناگون کلاشنیکوف را نشان می دهد:

























لب: اسپوتنیک
تو عصر ارتباطات زندگی می کنیم؛ زمانی که به کمک شبکه ی جهانی اینترنت، دسترسی به اطلاعات تو هر اساس ای بوسیله فراغت انجام می شود؛ دورانی که یوتیوب مثل بوسیله دانشگاهی تمامیت عمل می کند و می استعداد در آن تو هر ماخذ ای چه تخصصی، چه اشتراکی ویدئو تماشا کرد؛ عصری که در آن موتورهای خیز وجو، در کسری از  ثانیه، معلومات مورد احتیاج را در اختیارتان راحتی می دهند. برای حساسیت بهتر این ابزارها و ابهت اینترنت کافی است ۲۰ یا ۳۰ سال پیش را فرض کنید؛ چطور به مفروضات دسترسی پیدا می کردیم، برای کشف کردن پاسخ یک سئوال چه فرمان می کردیم و این امور چقدر زمان و کارمایه نیاز داشت؟  

روزهایی که درون هفته ی پیش بر ما گذشت از جنبه های مختلف عجیب، متفاوت و ترسناک حیات! اکید کامل وابستگی بوسیله شبکه ی جهانی در عصر دیجیتال جریان ای اکید و بحرانی است؛ سیلان ای که به نظر می رسد فدایی از مسئولان از پیامدها و عواقب آن چندان نخست نیستند. از آنجایی که مباحث، دیپلماتیک و اجتماعی بیرون از مرزوبوم ی فعالیت زومیت است و ما تخصصی دراین شالوده نداریم بوسیله آن ها وارد نمی شویم، اما آیا می توان حوزه ی فناوری ارتباطات و معلومات را که به گفته ی مسئولان جزو لخت مملکت های ناحیه به احصائیه می آید که حتی پس از اعمال تحریم ها، همچنان رو به رشد است، بدون همراهی بوسیله اینترنت متصور شد؟ رشدی که خلال چند روز گذشته با سدی بزرگ متوقف شد.

طی چند روز گذشته تحریریه ی زومیت همچون کسب و کارهای دیگر، درگیر مسائل مختلفی شد که ما را از رسالت اصلی خود که اطلاع رسانی، تحلیل و تجسس مسائل مرتبط با شاخه های تحت پوشش زومیت است، دور کرد. دسترسی اعضای تحریریه ی زومیت به شبکه ی جهانی حد شد و پس از چندین ساعت ردیابی و درخواست از طبیعت های ذی ربط در به خشکی امدن رویه های مبهم و بسیار کند، تحت بازرسی بوسیله اینترنت دسترسی فاش کردیم تا بتوانیم اعلام و رویدادهای حوزه ی فناوری را پوشش دهیم. این دسترسی نیز مقاوم و پایا نبود. ارتباط بین اعضای تحریریه که بسیاری از آن ها حضور فیزیکی تو دفتر زومیت ندارند، تقریبا قطع شد و وابستگی تلفنی، پیامک و پیام رسان های داخلی را بخاطر رفع نیاز های باقی خود به فقره بردیم. ولی ناتوانی هریک از پلتفرم های یادشده منجر به بهم سبک تیم تحریریه و کاهش قابل توجه عملکرد آن ها شد تا برای سهل ترین امور یومیه ی زومیت نیز با چالشی جدی مواجه باشیم. درون شرایطی که همه درون تلاش بودیم تا هوشیار شویم چه اتفاقی رخساره داده، رفع مشکلات چه زمانی محقق می شود و چطور باید از دنیای بیرون از ملک فاتحه شد، دانا حضور پررنگ شما کاربران همیشگی زومیت دربخش نظرات شدیم که به برهان اکید دسترسی به پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی از مدخل دیدگاه های زومیت بخاطر ارتباط با یکدیگر استعمال می کنید. 

زومیت تجربه ی حجم بالای دیدگاه را درون موضوعات خاصی مشابه این مسابقه با ۲۰ هزار دیدگاه را داشت، اما تا پیش از این بیشتر دیدگاه ها مربوط به خود مقاله بودند و کنترل و مدیریت آن ها سهل وجود. در کنار چالش های وسیع برای امتداد ی عملکرد زومیت در چنین شرایط خاصی که انرژی متجاوز اضافی را طلب می کند، آنچه هنگام این چند روز به عارض شبانه بهره تحریریه زومیت را دستگیر خویشتن کرده حجم بالای دیدگاه هایی است که عموما به مقاله هیچ ارتباطی ندارند. با وجود مغایر بودن بسیاری از کامنت ها با قوانین سایت، زومیت به برهان وضعیت خاص پیش آمده تصمیم به انتشار آن ها تا اندازه ممکن گرفت تا کاربران در تعامل بیشتری با یکدیگر باشند.

اما مغایرت فدایی کامنت ها با قوانین کشور چالش های گسترده ای بخاطر زومیت ایجاد کرد و سرایت آن ها در همان روز مقدمه مورد توجه مسئولان ارگان های مختلف نظارتی ناحیه راحتی گرفت و به موجب آن زومیت برای دقایقی از دسترس خارج شد و تذکرات شدید دریافت کرد. ما در این شرایط دو راه بیشتر نداشتیم خواه بوسیله طور تمام بخش نظرات را غیرفعال کنیم یا نظرات را پیش از انتشار مطالعه کنیم. ما راه دوم را انتخاب کردیم تا روش ارتباطی شما کاربران گرامی عقد نشود. البته این موضوع منجر بوسیله مطالعه ی روزانه متجاوز از ۵ هزار دیدگاه شما کاربران عزیز شد. مبصر ترین مایملک زومیت، شما کاربران هستید و وظیفه ی خویشتن می دانیم که پذیرای نظرات شما باشیم، ولی از آنجایی که تعداد نظرات در حال افزودن است و کارمایه تیم زومیت رو به کاهش، از شما کاربران عزیز شوق می کنیم با باهم اتحاد کردن بیشتر با زومیت شرایط را برای گشایش مقدر شدن دیدگاه ها مهیا کنید تا درون روند آن نیز خللی وارد نشود. خواهشمندیم درون ارسال دیدگاه های خود، موارد مادون را در نظر بگیرید:در انتقادات و دیدگاه های خود از عبارات بی حرمتی آمیز استفاده نکنند. نقد حاوی این عبارت هرگز تأثیرگذار نخواهد بود. در حال حاضر، بهینه زمان برای انتقاد کردن است؛ زیرا همان نعوظ که شما کاربران فهیم نیز حتما متوجه شده اید، فدایی از مسئولان قلمرو بر این باور هستند که احتیاج کاربران داخل شبکه ی داخلی و بدون احتیاج بوسیله پیوند به شبکه ی جهانی رفع می شود و به دنبال قطع جاویدان یگانگی بوسیله شبکه ی جهانی هستند. ما هنگام این چند روز ابکی داخل مجاهدت بودیم تا ابعاد لطمه جنین این غرض را درون قالب مقالات متنوع به گوش مسئولان برسانیم. از شما کاربران نیز خواستیم تا مشکلاتی را که برایتان به حیات آمده است، اعلام کنید تا بتوانیم بوسیله پشتوانه آن ها، گزارش های مفصل رطوبت تهیه کنیم و به شنوایی تصمیم گیرندگان برسانیم. شک نکنید که نقد صحیح و ارائه ی داده ها استوار می تواند داخل اتخاذ چنین تصمیمی تأثیرگذار باشد. پس لطفا به زومیت معاون کنید تا از تمامِ ابعادِ تأثیر قطعی اینترنت کنار زندگی و تصرف و فرمان شما آگاه شود و به دستیار شما این تصمیم را نقد با پشتوانه علمی نرم. هرچند بر کسی پوشیده حلق که گونه های دور سرقت کردن سایت های فیلترشده در بین اقشار مختلف جامعه به عارض وسیع استعمال می شود، ولی زومیت اجازه ی انتشار دیدگاه هایی را ندارد که تو آن ها روش های دور سرقت کردن فیلترینگ خواه یگانگی بوسیله شبکه ی جهانی ارائه شده است. برخی از کاربران تصور می کنند که اگر حروفِ عبارات حساس را به عارض از غصه گسسته در دیدگاه خود بنویسند، دیدگاه آن ها منتشر می شود. متاسفانه از آنجایی که اصلاح یا مطالعه این کلمات برای ما زمان به خشکی امدن است، دیدگاه های حاوی این عبارت را منتشر نمی کنیم. از ارسال مکرر دیدگاه خود کف نفس کنید، باتوجه بوسیله حجم بسیار زیاد دیدگاه های در ردیف تأیید، ممکن است، تجسس و تأیید دیدگاه شما زمان کنار باشد. ارسال دوباره یک دیدگاه به طرز های مختلف تنها زمان ما را هدر می دهد.بود هتک حرمت در مدخل دیدگاه ها یکی از خطوط قزل واقعی زومیت است. خواهشمندیم این موضوع را پاسداری کنید و همواره با رعایت حیثیت نظرات و دیدگاه های خود را ارسال کنید.خواهشمندیم پیش از ارسال دیدگاه خود قوانین و مقررات بخش نظرات زومیت را تجسس کنید تا با فعالیت در چارچوب آن، شرایط را برای بهبود این بخش مهیا کنید.لطفا در قیافه حیات مشکل در دیدگاهی اختصاص و مغایرت آن با قوانین زومیت، دیدگاه مورد نظر را گزارشکنید.

از آنجایی که ما قابلیت محدودی برای تجسس دیدگاه های ارزشمند شما کاربران شایسته داریم، لطفا با درنظرگرفتن موارد بالا تلاش کنید تا دیدگاه ها و انتقادات خود را در قالب صحیح و محترمانه ارسال کنید تا عاری مشکل بتوانیم آن ها را منتشر کنیم. همچنین در نظر داشته باشید که زومیت رسانه ای کاملا خصوصی و وارسته است و مطالب منتشر شده داخل آن عرشه ضیق خواه بوسیله درخواست هیچگاه سازمانی تهیه نمی شوند.

در نهایت از درگاه شما عزیزان کمال تشکر را داریم و بابت تأخیر پاشیدن فداکار از دیدگاه ها از شما پوزش می طلبیم و امیدواریم آینده ی روبرو نمدار و بهتری پیش روی ایرانیان باشد.بیشتر بخوانید:پوشش حی متنی زومیت از جلسه خبری سیزدهمین سالروز طرز اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل [تمام شد]انتخاب زومیت به عنوان یکی از سه رسانه فعال در پوشش الکامپ ۲۵زومیت ۹ ساله شدتغییر لوگوی زومیت، آغازی بر تحولاتمسابقه زومیت تو الکامپ ۹۸ [لیست افراد برنده اضافه شد]