پارکت ارزان

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، این فیلم کوتاه بوسیله تهیه کنندگی سندیکا سینمای جوان بروجردتوانست به پاره رقابتی جشنواره راه پیدا نرم. این جشنواره با همکاری دانشگاه ملی موسیقی بخارست برگزار می شود و سعی دارد آثاری را بوسیله نمایش بگذارد که کارگردان و آهنگساز درون مشارکت با یکدیگر علیه متناسب تأملی خلق کرده اند.

فیلم کوتاه «داغی» تو جشنواره های اسپانیا، اندونزی، فالودی مجارستان و بخارست رومانی حضور یافته و شخصی به نام حفیظ را رپایت می کند که هر شب با شنیدن صدای تیراندازی در مرز، به آنجا می رود تا از اشیای مانده از اجسادِ مهاجران، برای گذران عمر خویشتن بردارد. شبی میان اجساد متوجه دختری جوان و کودکش می شود که در گوشه ای مخفی شده اند.
به گزارش همشهری آنلاین، متن توییت علی مطهری به شرح زیر است: ‏

کشتار ناجوانمردانه طبیب محسن فخری زاده علاوه به خشکی امدن ضربه زدن به صنعت هسته ای کشور، با هدف کشاندن ایران به درگیری در منطقه در زمان سرمد الباقی از ریاست ترامپ انجام شد تا راه تفاهم طالع آینده آمریکا با ایران بسته شود. کیفر از نتانیاهو و قصاص ترامپ را به زمان مناسب موکول کنیم.
به گزارش همشهری آنلاین، رهبر انقلاب افزودند: هدف از برگزاری این کنفرانس بیان راهکارهای عملی است که داخل کوتاه مدت مولود دهد و نفوذ آن در زندگی مردم فاش شود. مشکل نداشتن یا ندانستن راهکار نیست بلکه نیازمند همت، شجاعت و اهتمام اکید و پیگیری هستیم.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، لوسیانو پریرا معروف بوسیله شیمبا داخل دیدار فولاد موافق استقلال تهران موفق شد یکی از ۲ گل تیم خود را از روی خال پنالتی به میوه برساند و تعداد تراب هایش را تو فوتبال ایران به ۸۲ برساند. او در دیدار با نجات برای ۲۰۶مین بار در لیگ کسی را عزیز خطاب کردن به میدان رفت و به رکورد بیشترین ورزش یک ورزشکار اجنبی درون فوتبال ایران دست یافت.

شیمبای فولاد که در منفصل هجدهم عنوان آقای گلی لیگ لایق ایران را بوسیله دست آورد، در مجموع هشت فصل حضرت خود در پیاده روی ایران ۸۲ گل به ثمر رسانده و تا چسبیدگی به عنوان بهینه گلزن خارجی ادوار لیگ عزب یک گل فاصله دارد. لوسیانو پریرا با گلی که به استخلاص زد، مشترک با ادینیو گلزن ترین بازیکن خارجی تاریخچه لیگ بزرگوار است.

او که عنوان بهینه گلزن تاریخچه باشگاه فولاد خوزستان را نیز تو اختیار دارد، حالا در جدیت است با به علیه رساندن یک گل داخل ورزش های پاینده باقی مانده فصل بیستم، نشانی نیکوترین گلزن خارجی تاریخ لیگ افضل ایران را به نام خود ثبت کند.