پارکت ارزان

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

گوگل به عنوان شرکتی پیشرو برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست سعی می کند. در سال ۲۰۰۷، گوگل اولین شرکتی بود که بوسیله کربن خنثی تغییر شد. در سال ۲۰۱۷، غول فناوری گام مهم دیگری برای حفاظت از هوا زیست برداشت و از انرژی کاملا تجدیدپذیر برای عملیاتش استفاده کرد. روز گذشته نیز، اهالی مانتین ویو در بیانیه ای اعلام کردند که داخل ثالث دهه ی فعالیتشان توانستند با سرمایه گذاری در آفست های کربن، تمامی کربن های تولیدشده از بدو سال تأسیسشان (۱۹۹۸) را جبران کنند. گوگل اولین شرکت فناوری است که موفق شد بوسیله این هدف دست پیدا بطی ء.

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل و آلفابت، در بیانیه ای عنوان کرد:به مقرری ی خودمان درقبال نگاهداری از محیط زیست پایبند هستیم. از دو دهه ی گذشته که لری و سرگئی گوگل را تأسیس کردند، مقاومت بها پا بر جا این شریک بوده است. در سال ۲۰۰۷، ابتدایی شرکت بزرگی بودیم که به کربن خنثی تبدیل شدیم. داخل سال ۲۰۱۷، داخل استفاده از کارمایه کاملا تجدیدپذیر همچنین پیشرو بودیم. ما پاک ترین باهم اتحاد کردن ابری گیتی را داخل صنعت موسسه می کنیم و بزرگ ترین همکاری خریدار انرژی تجدیدپذیر داخل دنیا هستیم.

غول موتور جست وجو قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ تمامی مراکز داده و شعبه هایش را در سراسر گیتی با انرژی بدون کربن موسسه کند. همچنین، گوگل درون تلاش است با سرمایه گذاری های بزرگ، پنج گیگاوات انرژی عاری کربن برای مناطق پا بر جا تولیدکننده ی محصولات گوگل حاضر درنگ. این اقدام گوگل می تواند علاوه بر حذف آلاینده گازی، بسیار از ۸،۰۰۰ اشتغال درزمینه ی کارمایه پاک ابداع کند.

از دیگر اقدامات مؤثر انبازی فناوری با مرام حفاظت از محیط زیست می توان بوسیله طراحی و ترقی ی ابزار EIE در ۳،۰۰۰ شهر جهان اشاره کرد که بوسیله شهرها در شناسایی و کاهش آلودگی حاصل از کربن کمک می کند. گوگل مشیت دارد بوسیله متجاوز از ۵۰۰ شهر دنیا معاون کند تا بتوانند تا سال ۲۰۳۰ تولید سالانه ی گاز کربن را به حداقل یک گیگاتن کاهش دهند.

همچنین، گوگل تقلا می یواش گزینه های سازگار با محیط زیست را درون محصولات کاربرانش استراحت دهد. برای مثال، اکنون کاربران با استفاده از گوگل مپس می توانند نگرش جایگاه های شارژ افزار نقلیه ی الکتریکی یا اجاره ی دوچرخه را رک کنند. گوگل فلایتس نیز پروازهایی را در کشورهای اروپایی به کاربر نشان می دهد که کربن کمتر مصرف می کنند.مقاله های مرتبط:آمازون، گوگل و مایکروسافت؛ کدام یک خدمات ابری پاک تر ارائه می کنند؟سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری گوگل در پروژه های استعمال از انرژی پاک

اعاده تمامی کربن های تولیدشده از زمان تأسیس گوگل برای این شرکت هزینه هنگفتی به همراه داشته است. همکاری آمریکایی هزینه ی ابتیاع آفست های کربن را اخبار نکرد؛ اما با ابتیاع آفست ها و تنخواه گذاری در پروژه های کاهش آلایندگی، تأثیر سلبی شرکت تولیدکننده روی محیط زیست را کاهش داده است. درواقع، آفست کربن خواه تعدیل کربن به کاهش اشاعه دی اکسیدکربن یا دیگر گازهای گلخانه ای گفته می شود.

گوگل  با آگاهی از میزان تولیدات کربن خراج از فعالیت هایش، از سال ۲۰۰۷ به همدستی کربن خنثی دگرگونی شد و اکنون با سودا آفست ها توانست با سرمایه گذاری نرخ کربن تولید شده اش را کاهش دهد. این غول فناوری در سومین دهه ی فعالیتش مأموریت دشواری برای حفاظت از محیط زیست برعهده پژمرده است و قصد دارد تمامی فعالیت هایش را با استفاده از منابع بدون کربن پیش ببرد. این بدین معنی است که برق موردنیاز دفاتر، ساختما ن ها و خدمات رسانی جیمیل، یوتیوب، مرورگر و مپس گوگل با انرژی پاک تأمین می شود.

استفاده ی یمین و مداوم از کارمایه بدون کربن بخاطر تمامی شعبات گوگل قدم عظمت در راستای حفاظت از محیط زیست محسوب می شود و بوسیله توسعه ی منابع کارمایه پاک جدید نیاز دارد. علاوه پیاده شدن گوگل، سایر شرکت های بزرگ فناوری برای توسعه و استفاده از منابع کارمایه پاک محلی سرمایه گذاری می کنند؛ اما گوگل اولیه همکاری جلال است که تا سال ۲۰۳۰ تمام منابع انرژی شعبات گسترده اش را بوسیله انرژی بدون کربن دگرگونی می کند.بیشتر بخوانید:آلاینده های محیط داخلی می توانند خطرناک برنده از آلاینده های خارجی باشنداولین طرح رآکتور هسته ای کوچک آمریکا تأیید شدپیکسل 5 گوگل ۹ مهربانی شناساندن می شودنام برند دانگل متاخر گوگل موسوم به سابرینا تحول یافتبه اشتراک گذاری آفلاین اپلیکیشن ها به پلی استور گوگل می آید؟
اگر اخبار فناوری را دنبال کرده باشید، حتما از درخت سرو ایکس کلاد مایکروسافت آگاه هستید؛ سرویسی که امکان استریم بازی ها روی گوشی های هوشمند و تبلت ها را مهیا می سازد. با وجود جذابیت سرویس ایکس کلاد، مشکلاتی نیز پیاده شدن سر راه جدیدترین خدمات ابری مایکروسافت داخل اپ استور به چشم می خورد.

درحالی که قوانین اپ استور بخاطر امکان فعالیت درخت سرو های ابری گیمینگ تبدیل یافته است، مایکروسافت می گوید که چنین قوانینی را نمی پسندد. اپل در قوانین متاخر اپ استور دستور ی فعالیت سرویس هایی مشابه استادیا و ایکس کلاد روی دو پلتفرم iOS و iPadOS را فراهم کرد؛ اما بوسیله ازای اینکه هر بازی مانند اپلیکیشنی افسون شده ثبت شود. درواقع، درخت سرو های استریم بازی عنوان خود را باید مانند اپلیکیشنی مستقل ثبت کنند و در فهرست تو برنامه ای خویشتن به نمایش بگذارند.

یکی از سخن گویان مایکروسافت داخل مصاحبه با رسانه ی ورج با اعلام ناخرسندی ردموندی ها از چنین قوانینی گفته است:چنین اتفاقی بوسیله کاهش نرخ تجربه ی درخت سرو های استریم ختم می شود. گیمرها می خواهند مانند اپلیکیشن های استریم ویدئو یا موسیقی از فهرست بلندبالایی از بازی ها مستقیما عنوان مدنظرشان را تفویض و آن را امتحان کنند؛ خیر اینکه صدها اپلیکیشن را دانلود و به طور افسون شده هرکدام را امتحان کنند. در مایکروسافت، نیازهای گیمرها را در تقدم قرار می دهیم و به نمایش ی بهترین تجربه ی گیمینگ پایبندیم.

درصورتی که مایکروسافت خود را به اجرای قوانین اپ استور ملزم کند، تمامی بازی های موجود در سرو ایکس کلاد باید مانند اپلیکیشنی مستقل در اپ استور ثبت شوند. چنین اقدامی کارمزد ۳۰ درصدی را نیز شامل می شود. درواقع، باید گفت اقدام اپل کاملا حساب دان به دیدن می رسد. درحالی که سخن گوی ردموندی ها سرو های استریم موسیقی یا فیلم را مثال زده است، بوسیله این موضوع اشاره نکرده که در چنین سرویس هایی ابتیاع در برنامه ای بود ندارد.

درواقع، بخاطر هر بازی ممکن است بسته های الحاقی منتشر شود یا خریدهای درون دستور کار ای شامل اسکین، مراحل، تجهیزات، سلاح و... درون نظر گرفته شود و اپل نیز می خواهد بابت هر خرید پاداش ۳۰ درصدی گرفتن یواش. ردموندی ها تنها داخل حالتی می توانند ایکس کلاد را با سرو های پول اعانه فیلم قرین نتفلیکس یا سرویس استریم موسیقی مشابه اسپاتیفای مقایسه کنند که سودا تو پروگرام ای در بازی ها بود نداشته باشد.مقاله های مرتبط:مقدار کارت حافظه جانبی یک ترابایتی ایکس باکس سری ایکس و اس معلوم شدبازی های سرو EA Play به ایکس باکس گیم پس اضافه می شوند

اپل سود سرشاری از بخش بازی های موبایلاپ استور و خرید در برنامه ای تو بازی ها به دست می آورد و طبیعتا دور از ذهن است که قانون چنین موضوع مهمی با مایکروسافت پیاده شدن بیاید. هنوز ردموندی ها اطلاع دادن نکرده اند که آیا سرویس ایکس کلاد را به اپ استور اضافه می کنند یا خیر.

در هر عارض انتظار می رود ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) درخت سرو ایکس کلاد به عنوان بخشی از سرویس ایکس باکس گیم پَس اولتیمیت (Xbox Game Pass Ultimate) درون ۲۲ کشور برای محصولات مبتنی بر پلتفرم اندرویددردسترس قرار گیرد.بیشتر بخوانید:نرخ پلی استیشن 5 سونی ۲۷ شهریور اخبار می شود؟بررسی سرفیس دوئو مایکروسافت از نگاه نشریات برومند جهانیارزان ترین مدل اپل واچ به زودی شناساندن می شودکانسپتی از گوشی هوشمند مایکروسافت با برخورداری از عزب یک صفحه عرضه منتشر شدویدئو قاب پشتی آیفون 12 پرو اپل رک شد
انویدیا چندی پیش، سه میوه جدید از خانواده ی RTX 30 را به بازار شناساندن کرد. ظاهرا جریان معرفی کردن و عرضه ی محصولات جدید مبتنی بر معماری گرافیکی امپر هنوز ادامه دارد. یک منبع تقریبا عفیف مطالبه می یواش که بوسیله مشخصات فنی یک کارت گرافیک دیگر از خانواده ی RTX 30 دسترسی داشته است. کارت گرافیکی که احتمالا قدرت نمایی انویدیا را با دوده جدید در بازه های دیگری از میدان ممکن می درنگ.

حقیقت اطلاعاتی می گوید صیت نهایی کارت گرافیک مورد مذاکره مشخص زدودن. درواقع نمی دانیم که آیا کارت مذکور با معروفیت GeForce RTX 3060 Ti یا GeForce RTX 3060 Super بوسیله بازار ارائه می شود. صرف نظر از نام نهایی، ظاهرا پردازنده ی گرافیکی GA104 در این کارت هم کاربرد می شود که در RTX 3070 غم شاهد استفاده از آن هستیم. نکته ی رادیکال دیگر اینکه  GeForce RTX 3060 Ti یا GeForce RTX 3060 Super از قالب GA104-200 با ۴،۸۶۴ هسته ی CUDA روزی می برد.

هر پردازنده ی جریان (SM) درون معماری انویدیا امپر از ۱۲۸ هسته ی CUDA و یک هسته ی RT و چهار هسته ی تنسور بهره می برد. اگر تعداد و شمارش هسته ها را دقیق در نظر بگیریم، GA104-200 دارای ۳۸ پردازنده ی جریان فعال است که ۳۸ هسته ی RT و ۱۵۲ هسته ی تنسور را محتوی می شود.مقاله های مرتبط:انویدیا RTX 3090 و RTX 3080 و RTX 3070 رونمایی شدندپردازنده های گرافیکی انویدیا GeForce RTX 30 چه رهاوردهایی بخاطر گیمرهای PC دارند؟

در جزء قالب حافظه، GeForce RTX 3060 Ti خواه GeForce RTX 3060 Super از هشت گیگابایت حافظه ی GDDR6 بهره می برد. سرعت و رابط باس کارت گرافیک مذکور مشخص نیست، اما باتوجه به ظرفیت می نبوغ پیش بینی کرد که از باس ۲۵۶ بیتی پشتیبانی می نرم. کارت گرافیک GeForce RTX 3070 احتمالا از حافظه ی ۱۶ گیگابیت برثانیه ای استفاده می کند. درنتیجه می قابلیت پیش بینی کرد که انویدیا در کارت گرافیک 3060 از تراشه های حافظه ی GDDR6 با سرعت پایین زیرفون استفاده خواهد کرد تا آن را ازلحاظ پهنای باند حافظه از RTX 3070 متمایز کند.

مفروضات رسمی انویدیا تأیید کرد که GeForce RTX 3090 و GeForce RTX 3080 در کتاب های ۲۴ و ۱۷ سپتامبر عرضه می شوند. کارت گرافیک RTX 3070 نیز در تاریخی نامشخص داخل ماه اکتبر عرضه خواهد شد. درمقابل، AMD تصمیم دارد تا Big Navi را در تاریخ هفتم اکتبر شناساندن کند، درنتیجه اگر کارت گرافیکی بوسیله نام GeForce RTX 3060 Ti یا GeForce RTX 3060 Super تو دستور کار انویدیا باشد، احتمالا پس از معرفی ثمر متاخر AMD معرفی خواهد شد. درنهایت می استعداد ماه نوامبر را برای رونمایی RTX 3060 احتمالی، مناسب دانست.بیشتر بخوانید:AMD رسما تاریخ معرفی Zen 3 و کارت های گرافیک Big Navi را اعلام کردخانواده AMD Radeon RX 6000 احتمالا فردا معرفی می شوندانویدیا مدل ارتقایافته خانواده RTX 3000 را با حافظه بیشتر معرفی کردن می کند؟جزئیات جدیدی از کارت های گرافیکی RTX و پردازنده های امپر انویدیا منتشر شدبهترین کارت های گرافیک برای بازی و پیدایش محتوای ویدیویی
ASGHAگزارشOOOON های ماه مه سال گذشته درست بود و برابهام خودرو مسابقه ای BT62 را تغییر داده تا در بازارهای نخبه برای رانندگی در خیابان عرفی شود و خودرویی که در تصاویر ذیل مشاهده می کنید، ثمر نهایی است. موافق گفته ی این خودروساز، سوپراسپرت BT62 هنوزهم تقریبا به وزن ی مدل محک ای واقعی قدرتمند است؛ اما درنهایت می نبوغ از آن در جاده های اشتراکی استفاده کرد.



BT62R با به مشت آوردن پسوند R R بخاطر نشان دادن تبدیل شدن به وسیله ی نقلیه ای که می تواند مشابه خودروهای معمولی رجیم شود، به جهیز اگزوز اصلاح شده ای مجهز است که صدای ورودی به اتاقک را کاهش می دهد و محدودیت های استفاده عمومی را برآورده می. کند همچنین، سیستم تعلیق متناسب تنظیم و کولر گازی اختیاری به همراه شیشه جلو گرم شونده وجود. دارد مجموعه ای از لاستیک های جدید Eagle F1 SuperSport و بسته ی آیرودینامیکی توافق شده ازجمله سایر تغییرات این خودرو سوپراسپرت به شمار می. رود دیگر انفراد های عالی ی این خودرو عبارت اند: از ارتفاع موتور جابجا شده برای رانندگی تو شرایط (متنوع جاده خواه)پیست ، جهیز بلندگو اختیاری، اسپلیتر جلو جدید و دیفیوزر عقب، مدل سازی صندلی متاخر برای رانندگی در جاده می.

شود دن مارکس، مدیرعامل مشارکت برابهام اتوموتیو، داخل این بنیاد:گفت عرضه ی BT62R موفقیت بزرگی برای تیم برابهام اتوموتیو. است تمام کارهای طراحی و مهندسی لازم برای تبدیل نسخه ی پیست BT62 بوسیله میزان جاده ای BT62R را تیم مهندسان ما تو در همکاری انجام داده اند که گواهی خوبی بر جدیت و تخصص آن ها. است این عمه ی عقب نشینی مهمی برای برابهام اتوموتیو بوسیله شمار می رود؛ زیرا ما به جانب عرضه ی خودرو مربوط باینده دنباله خواهیم داد که مدلی کاملا جاده ای. است در ماه های آینده، درباره ی این فصل جذاب از تاریخ برابهام اعلان های بیشتری منتشر خواهیم. کرد غصه اکنون، مشتریان می توانند طعم رانندگی با برابهام را درون جاده با BT62R.

بچشند مقاله های:مرتبط چرا سوپراسپرت برابهام BT62 شاهکار آیرودینامیک است؟سوپراسپرت برابهام BT62 در نسخه جاده ای بی قراری عرضه خواهد

شد برابهام اتوموتیو جنین ی پیشرانه ی تنفس طبیعی خورجینی هشت سیلندر با بیشترین بازده درون بازار را می. دهد این پیشرانه/۵ ۴ لیتری V8 حداکثر ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۶۷ نیوتن متر گشتاور عرضه می. دهد بدیهی است که ECU پیشرانه برای مصرف تو جاده های عمومی ریمپ شده و برخی اصلاحات داخل آن عمل می. شود نیرو ازطریق جعبه دنده ی ۶ سرعته ترتیبی با اهرم تعویض کنگره پیاده شدن فرمان معیار به چرخ ها می.

رسد خودرو BT62R به رخ دو پیکربندی فقره چپ خواه راست دردسترس است و می تواند با دو طرح Signature (Series مطابق با طراحی) خریدار یا Celebration Series برای مشتریان ارائه. شود درون همین حال، اگر مشتریان میزان Celebration Series را تفویض کنند، نشان و لوگو طلای ۱۸ عیار و فضای درون کربن سفارشی و ودیعه ی انحصاری خصوصی پیست Track Pack شامل بال عقب و اسپلیتر و دیفیوزر را نیز دریافت خواهید. 



کرد آخرین تغییراتی که BT62R را به خودرو کاملا جاده ای تبدیل می کند، افزایش قفل درها با کنترل از راه دور و آینه های جانبی و همگی چراغ های موردنیاز برای استفاده ی عمومی. است همچنین، دوربین دنده عقب بود دارد که تصویر را روی صفحه کنترل دیجیتال با استعداد انتظام ارائه می. دهد هنوز اطلاعاتی درباره ی قیمت و دردسترس بودن این خودرو خبری در مشت. تراشیدن اولین نسخه ی تولیدی برابهام BT62R داخل هفته های آینده تحویل مشتریان می.شود بیشتر:بخوانید فراری 250GT با قیمت یک میلیون دلار، بازتولید شدآیا جیپ واگونیر جدید، همان کامندر مونتاژ چروک است؟مدل بازسازی شده ولوو P1800 با قیمت ۵۰۰ هزار دلار معرفی شدتسلا؛ پرفروش ترین خودرو مشت دوم درون بازار آمریکاکاهش چشمگیر تصادف کامیون ها با نصب سیستم های
ASمؤسسهHAROOOON ی پژوهشی نیوزو (Newzoo) پیش دماغ خود را برای میزان درآمدهای میدان گیمینگ مبتنی بر فضای ابری (Cloud Gaming) درون سال جاری میلادی دگرگونی داد. پهلو اساس گفته های این شریک پژوهشیِ کوشا داخل صنعت بازی، در سال ۲۰۲۰ تقریبا ۵۸۵ میلیون دلار درآمد در حوزه ی گیمینگ ابری توسط شرکت های مختلف کسب خواهد شد. انتظار می رود روانی روبه نمو گیمینگ ابری تا سال ۲۰۲۳ با سرعت بسیار اضافی ادامه پیدا درنگ و ارزشش در این سال به ۴٫۸ میلیارد دلار برسد. تحلیلیلگران ادعا می کنند که این سیلان پس از ۲۰۲۳ نیز ادامه فاحش می درنگ تا حوزه ی گیمینگ ابری بیش ازپیش رشد یواش.

نیوزو با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی دلایل تغییر پیش بینی هایش برای میزان درآمدهای تصرف شده در سال ۲۰۲۰ را تشریح کرد. این مؤسسه گفت دنیاگیری ویروس کرونا باعث شد میزان توجه به صنعت ورزش بسیار بیشتر شود و این روند برای گیمینگ ابری نیز صدق می نرم. همچنین مایکروسافت تو تصمیمی که به شدت بوسیله مذاق کاربران خوش آمد، سرو ابری پروژه ی xCloud را به رایگان دراختیار دارندگان سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت فراغت داد؛ این تصمیم مایکروسافت روی تکثیر استفاده از سرویس xCloud جای پا محسوسی گذاشت. تحلیلگران می گویند درصورتی که مایکروسافت سرویس xCloud را با هزینه ی یدکی دردسترس قرار می عدل استقبال کمتری از آن به عمل می آمد. 

شر کول های بزرگی همچون مایکروسافت و انویدیا و گوگل و سونی با سرویس های عام خود توانسته اند بازار گیمینگ ابری را به تصاحب خود دربیاورند و هر یک بخشی از آن را تو کنترل بگیرند. البته شرکت های یادشده تنها شرکت های حاضر در این حوزه نیستند. همدستی های کوچک دیگری بی قراری معین می شوند که در گیمینگ ابری فعالیت می کنند. این شرکت های کوچک سرویس های متنوعی نمایش می دهند که عموما با سرویس ارائه شده توسط شرکت های بزرگ تفاوت هایی محسوس دارد. 

نیوزو در بخشی از گزارش متاخر خویشتن به برخی از شرکت هایی اشاره کرد که تو مرزوبوم ی گیمینگ ابری فعال هستند و امکان پذیر است ناچیز کسی نام آن ها را شنیده باشد. یکی از این شرکت ها گیم بنچ (GameBench) نام دارد. شرکت گیم بنچ که به تازگی کار خود را آغاز کرده، سرویس های گیمینگ ابری را تجزیه و تحلیل می کند. پاسبان ی این شرکت می گوید که به روشنی می توان تفاوت بین سرویس های مختلفی را که امروزه از سوی شرکت ها ارائه می شود مشاهده کرد؛ شماری از سرویس ها به پندار داشتن تأخیرِ کم شهره هستند و شماری دیگر به دلیل ارائه ی جلوه های بصری برجسته در بین کاربران شناخته شده اند. این مؤسسه می گوید هیچ یک از پلتفرم ها درحال حاضر تمامی معیارهای مثبت را ندارد.

شریک شدن دیگری که نیوزو از آن یاد می کند، گیم استریم (Gamestream) صیت دارد. گیم استریم را می توانیم سرویس گیمینگ ابری B2B به احصائیه بیاوریم که تمرکز اصلی اش را معطوف ارائه دهندگان سرویس های ارتباطی و شرکت های وابسته به صنعت هتل داری کرده. پاسبان ی این شریک به نیوزو می گوید روی کارآمدن 5G باعث شده شرکت های حوزه ی ارتباطی بوسیله ظهر بنیان های کم ارزش برای نیکوترین استعمال از این فناوری بگردند و به گنجایش ی تبلیغاتی آن همچنین فکر کنند. مقابل گفته ی پلیس ی گیم استریم، حوزه ی گیمینگ ابری می تواند به خوبی از پتانسیل های اینترنت 5G کاربرد نرم.بیشتر بخوانید:اندروید سنترال: هند بازی FAU-G G را بخاطر جایگزینی با پابجی موبایل معرفی کردن کردماوس گیمینگ ماژولار Razer Naga Pro معرفی کردن شدانویدیا ویدیویی از مقایسه تجربه ورزش دوم اترنال روی RTX 3080 و 2080Ti درون حالت 4K منتشر کردتوسعه: دهندگان محدودیت های پلی استیشن 5 انقلابی تو حوزه گیمینگ پدید خواهد آوردپردازنده های گرافیکی انویدیا GeForce RTX 30 چه رهاوردهایی برای گیمرهای PC
منبع: سید عابد میرمعصومی - ایرنااوپرت - سمنان اوپرت - سمنان اوپرت - سمنان اوپرت - سمنان اوپرت - سمنان اوپرت - سمنان اوپرت - سمنان اوپرت - سمنان اوپرت - سمنان
خریدوفروش چک موردی امضادار جزو اخبار جدیدی محسوب می شود که تو رسانه ها بیش پرسروصدا شده است. چک موردی برای کسانی است که قسمت قسمت کردن سیلی ندارند؛ اما به طور موردی نیازمند چک شده اند. ازآنجاکه فداکار افراد از قسمت قسمت کردن چک به نشانی وسایل صیقلی وعده دار، آن هم به صورت موردی مصرف می کنند، به دریافت قسمت قسمت کردن چک نیازی ندارند. درحال مجهز نیز، پذیرش این نوع سیلی ها از روی ناآگاهی موجب ساختن خسارات فراوان برای تولید کنندگان و مالباختگان شده است. بااین حال، بانک مرکزی در این بنیاد همچنان سکوت اصالت کرده و اقدام خاصی برای محلول دشوار ادا نداده است.

به گزارش مهر، بانک مرکزی پس از اجرای بندهای جدیدی در صدور چک و خلق محدودیت های متاخر بخاطر ضربت های برگشتی، صدور ضربت های بی محل از طرف کلاه برداران و شیادان با کاهش درخورتوجهی مواجه شد و این افراد بدحساب در انجام امور بانکی را با مشکلات یدکی مواجه کرد. بااین حال تاج برداران به برهان اجرانشدن کامل قانون، متد جدیدی برای پیگیری امور خویشتن پیدا کردند و این سیاق متاخر خریدوفروش ضربت موردی امضادار است.

در خریدوفروش چک های موردی، قسمت قسمت کردن ای از باندهای تاج بردار معمولا ازطریق جعل گواهی تصرف بخاطر افراد کمینه بضاعت احصائیه ایجاد می کنند و حتی به اسم همان افراد گروه سیلی می گیرند. بعد از این طریق، صاحب تعداد یدکی ضربت سفید امضاشده می شوند و سیلی ها را با مبلغی بسیار کمتر از این افراد ناچیز بضاعت می خرند و درادامه، هر فقره از سیلی های سفید امضادار را حدودا یک میلیون تومان می فروشند.

درون روزهای گذشته، نماینده یکی از باندهای خریدوفروش سیلی موردی را شناسایی و دستگیر کرد. در این عملیات، تعداد زیاد زیادی چک موردی از این باند کشف و ضبط شد. سردار مهری، رئیس پلیس فرودگاه های کشور، به دستگیری سردسته ی یکی از باندهای کلاه برداری شبکه ای در فرودگاه مشهد رمز کرد. به گفته ی سردار مهری، پلیس فرودگاه مشهد به انفراد مشکوک می شود که تعداد اضافی قسمت قسمت کردن چک همراهش داشته است و در بررسی دوباره از محتویات کیف این مسافر، معلوم می شود که وی سردسته ی یکی از باندهای کلاه برداری شبکه ای داخل تمام شهرهای ملک است.

سردار مهری اقدامات این باند درون حوزه ی کلاه برداری را کریه ین قیافه توضیح کرد که آن ها افراد معتاد و بی بضاعت را جمع آوری و برای آن ها منزلی اجاره می کردند. سپس افراد بی بضاعت را با لباس های نیکو برای افتتاح شمار به بانک های بکلی کشور می بردند و پس از افتتاح حساب، برای آن ها دسته سیلی دَه برگی می گرفتند و شمار آن ها نیز به رخساره آنی شارژ می شد. بوسیله گفته ی سردار مهری، کلاه برداران پس از اینکه از کارسازبودن این روش مطمئن می شدند، دسته چک های پنجاه برگی برای افراد ستاندن می کردند و ضربت های سفیدامضا را همچنین از این افراد می گرفتند و داخل مقاصد مختلفی کاربرد می کردند.

به گفته ی رئیس پلیس فرودگاه های کشور، با ایفا این تاج برداری مبصر یک میلیارد و دویست میلیون تومان درون دَه بانک مختلف کشور برگشت خورده است. سپهبد مهری نیز بیان کرد از سال ۱۳۹۳، بایگانی هایی مرتبط با این کلاه برداری ها در مراجع قضایی سطح ناحیه باز شد که داخل آن، ۱۰۲ نفر خبر شدند و صدهزار برگه ضربت از بانک های مختلف استان های کشور ازجمله تهران، خوزستان، فارس، کرمان، خراسان رضوی و یزد نفقه شد.

بوسیله گفته ی مهتر پلیس فرودگاه های کشور، تاج برداران با استفاده از مدارک تقلبی به صورت آنی برای افراد بی خانمان پروانه ی تصرف صادر می کردند. وی افزود زیادترین چک برگشتی از یکی از اعضای این باند به سکه ۱۵۶ میلیارد تومان بوده است که باعث برگشت خوردن سی هزار امر چک شد و در کلاهبرداری از ۳۹ هزار نفر نیز مؤثر بود. مقابل اعلام سپهبد مهری، خسارات واردشده ی این باند کلاه برداران بوسیله مردم متجاوز زیاد وجود و هنوز هفتادهزار برگه چک به دست پاسبان نرسیده و فعالیت این باند در کشور زیاد وسیع شده است.

قاضی حسینی، دستیار دادستان مشهد، نیز وجود نواقص داخل سیستم بانکی را یکی از عوامل اصلی پدیدآمدن باندهای خریدوفروش چک امضادار می داند. به گفته ی وی، میانه روی آزمایی در بانک ها به رویه احسن اجرا نمی شود و نواقصی در سیستم های بانکی مشاهده می شود که با توسل به آن ها، می توان درون یک روز گشادن حساب کرد و از بانک های مختلف قسمت قسمت کردن ضربت گرفت. درنتیجه، باهم اتحاد کردن بعضی از شعب بانکی با این باندهای کلاه بردار نیز در این قضیه بی تأثیر زدودن.

با اجرای قانون جدید صدور چک و صدور الکترونیکی آن، می توان از بسیاری از این فسادها جلوگیری کرد. برای مثال، با صدور الکترونیکی چک موارد نقل و انتقال و گردش های مالی مربوط به آن به رخ براق در سامانه های متمرکز ثبت می شود و دیگر نمی توان ادعای مفقودی یا ربایش در این بنیاد را مطرح کرد؛ چون در این روش، امکان جعل و کلاه برداری به حداقل می رسد و بوسیله همین ترتیب، بسیاری از جرایم نیز منتفی خواهد شد. سؤال حقیقی در این مبنا آن است که چرا بانک مرکزی با اینکه می تواند با همت خود و اجرای تمام قانون صدور سیلی از بسیاری از این تاج برداری ها جلوگیری کند، همچنان تو اجرای آن مردد است و دست کلاه برداران را باز گذاشته است؟

دکتر جواد معتمدی، مدرس دانشگاه و حقوق دان، در گفت و گو با مهربانی دراین باره اخبار کرد که درون آذر امسال باید تمام بندهای اجرایی سر صدور چک عملیاتی شود. برای مثال، قوانین جدیدی که در قاعده متاخر صدور چک در سال ۱۳۹۷ ابلاغ شد، شامل سه دسته حیات. یک قسمت قسمت کردن از این قوانین فورا عملیاتی شد که می توان بوسیله اجرای دادگستری رمز کرد. دسته ی دیگری از بندهای این قاعده برای اجرا به بازه ای یک ساله حاجت داشت و دسته ی دیگر بی آرامی بازه ای دو ساله دارد.

به گفته ی دکترمعتمدی، اقدام تنبیهی برگشت ضربت آغاز شده است؛ ولی ممنوعیت صدور چک داخل وجه حامل از آذر امسال انجام می شود و این موضوع مستلزم آن است که همه ی مردم امکان دسترسی راحت به سامانه های بانک مرکزی، خصوصا یکدلی آن به سامانه ی شکارچی و چکاوک، صدور، پشت نویسی و وصول سیلی را ثبت کنند. این استاد دانشگاه می گوید اعتبارسنجی پیش دماغ شده در قانون متجاوز کامل است و شخص می تواند گردش چک های صادرکننده و تعداد چک های مراجعت خورده و نمونه تعهدات باقی باقی مانده را ببیند و بعد از صادرکننده ضربت را قبول کند. درواقع، سامانه هایی که باید برابر وظیفه ی بانک مرکزی راه اندازی شوند، سامانه هایی دوطرفه هستند که از یک طرف صادرکننده چک باید بتواند اطلاعات خود را تو آن وارد کند و از طرف دیگر گیرنده ی سیلی باید بتواند حیثیت صادرکننده چک را ببیند.بیشتر بخوانید:شبکه ارشد جعل مدرک تحصیلی در تهران شناسایی و منهدم شد۷ نیروگاه هسته ای برای تأمین کارمایه استخراج بیت کوین حاجت استتیم کوک سهامی به ارزش ۲۷۸ میلیون دلار بوسیله عنوان دستمزد دریافت کردهمه آنچه باید درباره ثروتمند دوم یا پالایشی یکم بدانیدیونیتی برای ارائه اشتراکی سهام اقدام می کند
رسانه ی MSPoweruser به نقل از یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Soybeys می نویسد اپل ساعاتی پیش رسما تأیید کرده است که نیت دارد ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۰ شهریور ۱۳۹۹) با برگزاری مراسمی ویژه و آنلاین، محصولات جدیدش را رونمایی کند. این مراسم قرار است در آمفی تماشاخانه استیو جابز واقع در اپل پارک برگزار شود. MSPoweruser زمان دقیق آغاز مراسم را ساعت ۰۰:۳۰ به دم تهران اطلاع دادن می درنگ. گفته می شود اپل قصد دارد تو این مراسم، نسل سپس گوشی آیفون و قبیله پس ازآن ساعت های هوشمند سری اپل واچ و چند محصول دیگر را رونمایی کند.

احصائیه کاربری Soybeys در توییتر می نویسد پس از ترویج بیانیه ای که اسکرین شاتش را درادامه مشاهده می کنید، اپل آن را بوسیله سرعت حذف کرده است. درحال حاضر، دقیقا نمی دانیم اپل چرا این پست را حذف کرده است و تجسس های زومیت نیز نشان می دهد حساب کاربری Soybeys همچنین توییت خویشتن را حذف کرده است که حاوی اسکریت شات مذکور بود. گفتنی است تا زمانی که اپل رسما واکنش علامت ندهد، همه چیز درون حد شایعه جاویدان می ماند. 

نوآوری های ارشد جدیدی را کشف کنید که به آیفون و اپل واچ و محصولات دیگر می آیند. نطق پا بر جا رسم قرار است مستقیما از اپل پارک به واسطه ی وب سایت apple.com، اپلیکیشن Apple Developer، وب سایت Apple Developer، اپلیکیشن Apple TV و یوتیوب پخش شود. به علاوه به محض پایان مراسم، خواهید توانست ویدئو آن را مشاهده کنید. بخاطر بینندگان حاضر تو چین، کلام واقعی مراسم روی سرویس های Tencent و iQIYI و Bilibili و Youku هم پخش خواهد شد.

این خبر در حالی منتشر می شود کهجان پراسر، یکی از مطمئن ترین افشاگران اپل، مدتی پیش گفته بود رونمایی آیفون های جدید تا نرمی ۱۳۹۹ به تأخیر بی ریا است. وی تقاضا می کند اپل در پی برگزاری رویداد معرفی گوشی های قوم ی آیفون ۱۲، یعنی آیفون ۱۲ معمولی، آیفون ۱۲ مکس، آیفون ۱۲ پرو و   آیفون ۱۲ پرو مکس در هفته ای است که از ۱۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۱ مهر ۱۳۹۹) آغاز می شود. مقابل گفته ی پراسر، عرضه ی معیار های عادی قوم ی آیفون ۱۲ از هفته ی پس از رونمایی آغاز می شود. بدین ترتیب، پراسر معتقد است کتاب عرضه ی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس برای هفته ای تعیین شده است که از ۱۹ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۸ نرمی ۱۳۹۹) آغاز می شود.

بنابر ادعای جان پراسر، دو گوشیآیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس نوامبر ۲۰۲۰ (آبان و آذر ۱۳۹۹) معرفی می شوند و ظاهرا نمایش ی آن ها نیز برای همان ماه تعیین شده است. برضد این شناسایی جدید، پراسر می گوید اپل برای شناساندن اپل واچ سری ۶ رویداد آنلاین تو دیدن نگرفته است. احتمالا اهالی کوپرتینو اپل واچ سری ۶ و تبار جدید آیپد۱۰٫۲ را همچون اولاد جدید آیفون SE ازطریق انتشار بیانیه ی مطبوعاتی رونمایی می درنگ. 

عین فاش کننده ی معارفه متاخر منبع مطمئنی حلق و درضمن همان طورکه اشاره کردیم، توییت اصلی دقایقی پیش حذف شده است. درنهایت، باید ببینیم پیش بینی کدام افشاگر از رونمایی آیفون ۱۲ درست از آب تو می آید.

درهرصورت اپل هنگام برگزاری مراسمش، چهار گوشی جدید رونمایی می کند که همگی از فناوری 5G پشتیبانی و از تراشه ی قدرتمند پنج نانومتری A14 مصرف خواهند کرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این شناسایی چیست؟بیشتر بخوانید:پوکو ایکس 3 شیائومی از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استعمال می کندمشخصات شیرهدار افزاری گلکسی A12 سامسونگ فاش شدتصویر گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 2 فاش شدگزارش های TSMC بر بهبود قابلیت پردازشی و عملکرد آیفون 12 اشاره می کنداپل احیای شارژرهای بی سیم ایرپاور را از سر گرفت
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، سعید خطیب زاده دوازدهمین سخنگوی وزارت امورخارجه و جوانترین شخص تو این جانب بعد از انقلاب اسلامی است.  سخن ران زاده که سابقه فعالیت دیپلماتیک ۲۱ ساله دارد، پیش از این دستیار پژوهشی و مطالعاتی مرکز مطالعات دیپلماتیک و بین المللی وزارت امور خارجه بوده است. او فارغ التحصیل مدرسه علامه حلی تهران و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان است. وی نیز تو لفافه علوم دیپلماتیک و روابط بین الملل از دانشگاه هدایت مدرس فارغ التحصیل شده است.

سخن ران زاده در سمت های مختلف از جمله بوسیله عنوان مدیر نامه انگلیسی وزارت امور خارجه، مدیر مسئول انتشارات وزارت امور خارجه، سرپرست دفتر مطالعات، وکیل معاون آموزش و پژوهش وزارت خارجه، دیپلمات در کانادا و آلمان، و نهایتا بوسیله عنوان دستیار پژوهشی و مطالعاتی مرکز مطالعات دیپلماتیک و بین المللی مشغول فعالیت بوده است.

بخشی از سوابق مهم سخنگوی متاخر تو زمینه دیپلماسی عمومی و اندیشکده ای بوده و وی سخنرانی های مختلفی را در مجامع بین المللی داشته است.

خطیب زاده چندین تاریخچه نگاشته است و آخرین تاریخچه او «مقیاس آلمانی توسعه» است که توسط انتشارات وزارت خارجه چاپ شده است. تاریخچه دیگر او تحت نشانی «دیپلماسی اقتصادی ایران: ارزیابی شریک اقتصادی و تجاری ایران با ژاپن، گره و کره جنوبی» بوسیله زبان انگلیسی داخل سرزمین ژاپن بوسیله چاپ رسیده است. او همچنین مؤلف تاریخچه سبز آمریکا، یکی از پرفروش ترین کتاب های انتشارات وزارت خارجه است.