پارکت ارزان

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، مالک علی اصغر رفاهی مدیر کل پیشگیری های مردمی و مشارکت های مدنی معاونت اجتماعی پیل قضائیهدرباره طرح سهمیه بندی و اعلام نرخ جدید سوخت گفت: در راستای بیانیه رئیس قوه قضائیه، وسیله قضایی خود را موظف می داند برای رفع مشکلات احتمالی داخل فرآیند عمل بوسیله وظایف قانونی خود عمل کند.

وی درباره اقدامات سامانه سجام در این خصوص اظهار کرد: داخل وضعیت فعلی، سامانه سجام می تواند دو کمک بنیادی و اساسی داشته باشد. دستیار ابتدا این است که فداکار افراد در نظم و آرامش اخلال ابداع کرده و بوسیله اقدامات شرارت آمیز و خلاف موازین قانونی مبادرت کردند. از همگی مردم، بوسیله خاص دیده بانان پیشگیری، تقاضا می کنیم هر گونه مستندی اعم از عکس، فیلم خواه هر سند دیگری دارند، از شیوه سامانه مردمی سجام برای ما ارسال کنند که آنها را بوسیله مقامات انتظامی، امنیتی و قضایی واگذاری دهیم.

رفاهی افزود: اصابت انباره قضائیه در زمینه موضوعات امنیتی و اقتصادی قائم و تسامحش در آن صفر است. 

وی اظهار کرد: عرضه گزارش های مردمی به سامانه سجام علاوه بر ارجاع به دادستان ها، وزارت داده ها و نیروی انتظامی، بوسیله کمیته ویژه ای که بخاطر پیگیری موارد مرتبط با طرح سهمیه بندی و اعلام ارزش متاخر بنزین با اذن رئیس قوه قضائیه تشکیل شده است نیز ارسال می شود.

رفاهی گفت: مردم دغدغه مند و دیده بانان پیشگیری از سانحه جرم، هر گونه تکثیر قیمت نامتعارف را بوسیله سامانه سجام گزارش دهند تا آن را در سریع ترین زمان ممکن به مسئولان امنیتی، قضایی و اجرایی ارجاع دهیم.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدجعفر منتظری درون گفت وگو با بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیما درون پاسخ بوسیله این سوال که پیل قضاییه چه سازوکارهای کنترلی برای رصد و پایش بازارهای مختلف تو روزهای آینده خواهد داشت؟ اظهار کرد: تو خصوص سوالی که فرمودید و همچنین تو ارتباط با مسائلی که یکی دو روز اخیر درون برخی از شهرها و برخی از نقاط اتفاق افتاده، توضیحاتی را عرض خواهم کرد.

وی افزود: تو اثر مدیریت توافق نرخ بنزین که به خشکی امدن شالوده روال و کارشناسی های انجام شده توسط نوبت محترم ابلاغ شده است و داخل علت منافع عمومی مردم گام هایی برداشته شده و تصمیماتی اتخاذ شده است، متاسفانه عده ای از افرادی که به متعاقب ایجاد ناآرامی و سوءاستفاده از شرایط هستند با ایجاد اخلال در نظم عمومی مشکلاتی برای مردم ایجاد کردند که شما هم درون بخشی از خبرها گزارشی از این ناآرامی ها را بوسیله خبر یکسره رساندید.

دادستان طاس کشور گفت: من مداومت می کنم که مردم عزیز ما قطعا خط خودشان را از تعداد اندکی از اخلالگرانی که با راه بندان و یا حمله به برخی از اماکن لگن خودشان را با نظام و برنامه های مردم انجام می دهند، استثنا خواهند کرد.

منتظری افزود: قطعا مردم عزیز از این اعمال و رفتار بیزار بوده و بوسیله تعدادی اخلالگر اجازه بهره برداری از وضعیت را نخواهند انصاف. اینگونه اعمال و رفتاری که موجب اخلال تو زیبایی عمومی می شود به علت قاعده خطا است و نیروهای ارتشی و مایه قضایی وظیفه خود می دانند که با افرادی که اخلال در نظام عمومی می کنند طبق مقررات عرفی برخورد کنند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: غلام مطمئنم که مردم عزیز و فهیم شیار خود را از این تعداد کم اخلالگر جدا خواهند کرد و خود آدم اذن نخواهند عدالت که سوءاستفاده از این مساله بشود.

وی همچنین گفت: قطعا مسئولین و مدیران سرزمین درون انگیزه منافع مردم همانگونه ای که ابلاغ هم شده هر چه درآمد از این نگرش تامین شود برای قشر متوسط و زیر متوسط جامعه بوسیله صورت «مساعدت» و «دستیار» تامین و تقدیم آنها خواهد شد و به اخلالگرانی که قطعا ذات در بیرون از کشور دارند- کما اینکه ما در این یکی دوروز گواه بودیم که جریانات خصم با ترتیب جمهوری اسلامی از فضای مجازی مصرف کرده و آدم را به اندیشه خام خودشان می خواهند تحریک کنند، دستور این امر داده نخواهد شد.

منتظری گفت: قطعا آدم عزیز ما از این حرکات تحریک نخواهند شد و اخلال در نظم اشتراکی را خود مردم با همکاری مسئولین امنیتی و انتظامی برطرف خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: درون خصوص اینکه تاثیری داخل نرخ ها خواهد داشت، قضا و قدر عفیف پافشاری کردند بر این مساله که مسئولین کار موظف اند از هرگونه افزایش ارزش ها جلوگیری کنند و امیدواریم که مسئولین اقتصادی کشور درون این زمینه هم بتوانند مدیریت خوبی کنند و این مقطع زمانی را پشت قاعده بگذاریم.

دادستان طاس کشور داخل پاسخ به این سوال که «قوه قضاییه داخل این بنیاد چه اقداماتی خواهد داشت با توجه به اینکه بوسیله هرحال مقدور است که عده ای از این وضعیت سوء استفاده کنند و در مورد بها کالا و خدمات به آدم تجاوز شود؟» نیز گفت: اولا پیل قضاییه موظف است در چارچوب سر با کسانی که اخلال ساختن می کنند برخورد کند. داخل خصوص قیمت ها هم حتما اداره تعزیرات حکومتی که زیرمجموعه طالع عفیف است با شریک سایر وسیله ها جلوگیری می کنند از اینکه بخواهد درون قیمت ها اخلالی بوسیله وجود بیاید و یا احیانا افزایش ارزش بی روش داشته باشند.

وی افزود: قوه قضاییه هم در چارچوب وظایف و تکالیفی که متوجه اوست قطعا با هرگونه بی نظمی چه درون اخلال در تردد آدم و یا احیانا اشکالاتی که بخواهند بخاطر آسایش و آرامش مردم به حیات بیاورند برخورد خواهد کرد و ما اعتقادمان پیاده شدن این است که خویشتن مردم مقدم بهترین نیرو و توانی هستند که می توانند جلوی اخلالگران را بگیرند.

دادستان کچل سرزمین در خاتمه گفت: داخل خصوص بها ها هم حتما مسئولین امر، ان شاءالله مساعدت خواهند کرد و دایره تعزیرات و دستگاه های نظارتی بر این امر بازرسی می کنند و اجازه نخواهند عدل که این مساله بهانه ای باشد برای اینکه بخواهند شماره ای از این موقعیت سوءاستفاده کنند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، عادات تشییع قامت مطهر بسیجی شهید «محمدمهدی رضوان» که توسط اراذل و اوباش درون تهران اندوهگین شده وجود روز پنجشنبه  ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۸ در کوچه شهید هرندی تشییع می شود.

محمدمهدی رضوان از بسیجیان گردان ۱۲۱ امام علی (ع) یگان امام حسن مجتبی (ع) وجود که درون ۱۶ آبان ماه ۱۳۹۸ در حال گشت اطلاعاتی، عملیاتی به مشیت مقابله با جرائم و مفاسد اجتماعی و تأمین امنیت اخلاقی بود که در منطقه شوش تهران مورد سوءقصد قرار گرفت و از ناحیه شیوه دچار آسیب شد و بوسیله کما رفت که نهایتاً بعد از گذشت سه گانه روز تو روز ۱۹ آبان ماه تو بیمارستان سینا به فیض شهادت رسید.

مراسم تشییع قامت این شهید عزیز فردا ساعت ۹ بامداد از محله شهید هرندی بوسیله سمت حسینیه حاج همت واقع در راسته شهدا و از آنجا به سمت قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) برگزار می شود.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بانک مرکزی، امروز نرخ رسمی ۴۷ ارز بدون تغییر نسبت به دیروز بوسیله دلیل تعطیل رسمی بازارهای جهانی بوسیله تطویل جدول والا است. نرخ ارز    ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ USD دلار آمریکا ۴۲,۰۰۰ GBP پوند انگلیس ۵۳,۶۵۸ CHF فرانک سویس ۴۲,۱۲۵ SEK کرون سوئد ۴,۳۳۰ NOK کرون نروژ ۴,۶۰۱ DKK کرون دانمارک ۶,۱۹۴ INR روپیه هند ۵۸۹ AED مختل امارات متحده عربی ۱۱,۴۳۷ KWD دینار کویت ۱۳۸,۲۴۸ PKR۱۰۰ یکصد روپیه پاکستان ۲۶,۹۸۵ JPY۱۰۰ یکصد ین ژاپن ۳۸,۴۵۴ HKD دلار هنگ کنگ ۵,۳۶۹ OMR ریال عمان ۱۰۹,۲۳۴ CAD دلار کانادا ۳۱,۸۱۳ NZD دلار نیوزیلند ۲۶,۵۷۵ ZAR راند آفریقای جنوبی ۲,۸۲۷ TRY لیر ترکیه ۷,۲۸۵ RUB روبل روسیه ۶۵۸ QAR ریال قطر ۱۱,۵۳۹ IQD۱۰۰ یکصد دینار عراق ۳,۵۲۹ SYP لیر سوریه ۸۲ AUD دلار استرالیا ۲۸,۸۰۸ SAR ریال سعودی ۱۱,۲۰۱ BHD دینار بحرین ۱۱۱,۷۰۴ SGD دلار سنگاپور ۳۰,۸۹۴ BDT۱۰۰ یکصد تاکای بنگلادش ۴۹,۵۲۸ LKR۱۰ شهر روپیه سریلانکا ۲,۳۲۷ MMK کیات میانمار (برمه) ۲۸ NPR۱۰۰ یکصد روپیه نپال ۳۶,۶۰۶ AMD۱۰۰ یکصد درام ارمنستان ۸,۸۰۲ LYD فلس لیبی ۳۰,۰۰۵ CNY یوان گره ۶,۰۰۴ THB۱۰۰ یکصد بات تایلند ۱۳۸,۳۶۰ MYR رینگیت مالزی ۱۰,۱۷۷ KRW۱۰۰۰ یک هزار وون الزام جنوبی ۳۶,۲۴۵ JOD دینار اردن ۵۹,۲۳۹ EUR یورو ۴۶,۲۸۱ KZT۱۰۰ یکصد تنگه قزاقستان ۱۰,۷۹۵ GEL لاری گرجستان ۱۴,۱۹۰ IDR۱۰۰۰ یک هزار روپیه اندونزی ۲,۹۹۶ AFN افغانی افغانستان ۵۴۱ BYN روبل متاخر بلاروس ۲۰,۵۸۹ AZN منات آذربایجان ۲۴,۷۰۷ PHP۱۰۰ یکصد پزوی فیلیپین ۸۳,۰۸۵ TJS سومونی تاجیکستان ۴,۳۳۳ VEF بولیوار جدید ونزوئلا ۴,۲۰۶ TMT منات جدید ترکمنستان ۱۲,۰۰۱ شنبه ۱۸ آبان | نرخ رسمی انواع ارز؛ کاهش ارج پوند و یورو
ASتبلتHAROOOON متاخر ال جی با نامال جی ۱۰.۱ جی پد ۵ در بازار الزام جنوبی عرضه شد. همان نعوظ که از اشتهار این تبلت ال جی پدیدار است، جی پد ۵ تبلتی ۱۰.۱ اینچی بوده که با جهیز عامل اندروید کار می کند و از باتری با حجم ۸۲۰۰ میلی آمپرساعتی یکروز می برد.

تبلتجدید ال جی مهیا به دو دوربین است. پنل پشتی دستگاه فلزی بوده و از قابلیت اتصال به شبکه ی LTE، GPS و بلوتوث ۴.۲ بهره می سرما. جی پد 5 ال جی با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی IPS با رزولوشن FHD در دسترس کاربران فراغت گرفته است.

مقاله های مرتبط:تبلت Latitude 7220 Rugged Extreme دل شناساندن شدگزارش مالی سه گانه ماهه سوم ۲۰۱۹ ال جی منتشر شد

دوربین سلفی تبلت ۵ مگاپیکسلی و دوربین پنل پشتی دستگاه ۸ مگاپیکسلی است. ال جی G G Pad 5.10 1 با ابعاد.۲۴۷ ۲ در.۱۵۰ ۷ در ۸ میلی متر و کمیت ۴۹۸ گرم به بازار عرضه می. شود در قسمت پایین تبلت، اسپیکرهای دوگانه و قسمت بالای دستگاه همچنین جک هدفون.۳ ۵ میلی متری استراحت. دارد تو سمت راست، حسگر پی انگشت درون کنار دکمه های مربوط به حجم لحن و پاور راحتی گرفته.

است جالب است که ال جی تصمیم گرفته، تبلت جدید خود را با تراشه ی قدیمی اسنپدراگون ۸۲۱ به بازار عرضه کند که سه سال قبل معرفی شده. است البته پیش تر و اواخر شهریورماه همچنین گفته شده حیات که تبلت جدید ال جی با اسنپدراگون ۸۲۱ عرضه می. 

شود ظرفیت حافظه ی رم تبلت ال جی، ۴ گیگابایت و ظرفیت حافظه ی داخلی آن ۳۲ گیگابایتی است که از طریق اسلات microSD برازنده افزایش. است از نظر نرم افزاری، دستگاه با نسخه ی اندروید ۹ پای و پوسته ی UX سفارشی ال جی به راسته عرضه می. شود همان نعوظ که گفته شد، تبلت ال جی از باتری با ظرفیت ۸۲۰۰ میلی آمپرساعت بهره می برد و فناوری شارژ سریع Quick Charge.3 0 پشتیبانی می.

کند قیمت پایه ی تبلت ال جی ۳۸۰ دلار. است هنوز صحبتی تو مورد نمایش ی تبلت داخل بازارهای بین المللی نشده. است بیشتر:بخوانید تبلت Latitude 7220 Rugged Extreme دل معرفی شدگزارش مالی سه ماهه ثالث ۲۰۱۹ ال جی منتشر شدسهم خودروهای الکتریکی داخل راسته جهانی افزودن پیدا خواهد کردرندرهای هواوی مدیاپد M7، مقدماتی تبلت با صفحه ارائه حفره دار را نشان می دهندV50S ThinQ، نسخه 5G گوشی G8X ThinQ ال جی، معرفی
ایسنا نوشت: پیروزی انقلاب اسلامی درون بهمن ۱۳۵۷ مشت تعداد محدودی از نیروهایی را که با وابستگی به دیوان پهلوی مناصب بالای حکومتی را بین خود مشت بوسیله دست می کردند از غلبه کوتاه کرد و تقریبا بوسیله همه استان های کشور این فرصت را داد تا از قلب خود مقاماتی را بخاطر خدمت به نظام جمهوری اسلامی معرفی کنند. درون ۴۰ سال گذشته استان اصفهان با داشتن هفت مقام مبصر رتبه اول را دارد و تهران با شش مقام ارشد و خراسان و کرمان با ۴ مقام مبصر در رتبه های اتیه قرار دارند. نکته جالب اینجاست که سه نفر از کسانی که در جمهوری اسلامی به مناصب بالای حکومتی رسیده اند، زاده عراق هستند.

پس از امام خمینی (ره) راهنما بالغ انقلاب اسلامی که در خمین استان مرکزی به دنیا آمده اند، پیشگاه آیت الله سید علی خامنه ای که پیش از رهبری به مقام ریاست جمهوری و ریاست جلسه نمره مصلحت نظام رسیده بودند با داشتن اصالتی آذربایجانی، زاده مشهد درون خراسان هستند.

در میان مقامات بزرگ جمهوری اسلامی سید ابراهیم رئیسی (رئیس وسیله قضا از سال ۱۳۹۷ تاکنون)، مالک حسن فیروزآبادی (رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بین سال های ۱۳۶۸ تا ۱۳۹۵) و محمد سلیمی (فرمانده کل سپاه بین سال های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۴) سه خراسانی دیگری هستند که در مشهد به دنیا آمده اند.

اما اصفهان هفت مقام مبصر را به جمهوری اسلامی معرفی کرده است. آیت الله العظمی حسینعلی منتظری (قائم مقام رهبری بین سال های ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸)، سید محمد بهشتی (مهتر دستگاه قضا بین سال های ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۰)، محمد یزدی (مهتر دستگاه قضا بین سال های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۸ و مهتر مجلس خبرگان رهبری چهارم بین سال های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵)، احمد جنتی (دبیر شورای حافظ از سال ۱۳۷۱ تاکنون)، لطف الله صافی گلپایگانی (دبیر شورای نگهبان بین سال های ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۷)، سید یحیی رحیم صفوی (فرمانده طاس خیل بین سال های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۶) و حسین سلامی (فرمانده کل لشکر پاسداران بین سال ۱۳۹۸ تاکنون) مقامات اصفهانی نظام جموری اسلامی بوده اند.

پس از اصفهان این تهران است که شش مقام مبصر را روانه مناصب حکومتی تو جمهوری اسلامی کرده است. مهدی تاجر (مطلع وزیر دولت بلافاصله بین سال های ۱۳۵۷ تا ۱۳۵۸) با اصالتی آذربایجانی، حسن حبیبی (معاون اول مهتر جمهور بین سال های ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۰) و پرویز داودی (معاون شروع مهتر جمهور بین سال های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸)، غلامعلی حدادعادل (رئیس جماعت هفتم شورای اسلامی بین سال های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۷) و محمدرضا مهدوی کنی (نخست وزیر دولت انتقالی در سال ۱۳۶۰، سخن سنج شورای حافظ در سال ۱۳۵۹ و رئیس مجلس خبرگان رهبری چهارم بین سال های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳) از استان تهران بوده اند.

استان کرمان حزن شبیه خراسان چهار مقام مبصر داشته است که اکبر هاشمی رفسنجانی (رئیس جمهور بین سال های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶، مهتر مجالس اول و دوم شورای اسلامی بین سال های ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۷ و سال مبدا جماعت ثالث از ۱۳۶۷ تا ۱۳۶۸ و مهتر جلسه تشخیص مصلحت زیبایی بین سال های ۱۳۶۸ تا ۱۳۹۵) معروف ترین آنهاست. محمدجواد باهنر (نخست وزیر در سال ۱۳۶۰)، اسحاق جهانگیری (دستیار مطلع رئیس جمهور از سال ۱۳۹۲ تاکنون) و محمدعلی موحدی کرمانی (رئیس موقت مجمع تشخیص مصلحت ترتیب بین سال های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶) دیگر کرمانی های جمهوری اسلامی هستند.

نکته جالب اینجاست که یزد و عراق با داشتن سه مقام ارشد با تیمار برابری می کنند. سید محمد خاتمی (رئیس جمهور بین سال های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴)، محمدرضا عارف (معاون اول رئیس جمهور بین سال های ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴) و محمدعلی جعفری (فرمانده کل سپاه بین سال های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۸) از یزد و علی لاریجانی (رئیس مجالس هشتم تا دهم شورای اسلامی از ۱۳۸۷ تاکنون) صادق آملی لاریجانی (رئیس وسیله قضا بین سال های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۷ و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظم از ۱۳۹۷ تاکنون) و آقا محمود هاشمی شاهرودی (مهتر دستگاه قضا بین سال های ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۸ و رئیس میتینگ تشخیص مصلحت تزیین بین سال های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۷) زاده عراق هستند.

سمنان، قم، اردبیل و گیلان استان هایی هستند که دو مقام ارشد در جمهوری اسلامی داشته اند. دو رئیس جمهور یعنی حسن روحانی (از ۱۳۹۲ تاکنون) و محمود احمدی نژاد (بین سال های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲) اهل سمنان هستند و دو فرمانده بی مو لشکر یعنی علی شهبازی (بین سال های ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹) و سید عبدالرحیم موسوی (از ۱۳۹۶ تاکنون) از قم آمده اند. خداوندگار عبدالکریم موسوی اردبیلی (مهتر دستگاه قضا بین سال های ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۸) و علی مشکینی رئیس ادوار شروع تا ثالث جماعت خبرگان رهبری بین سال های ۱۳۶۲ تا ۱۳۸۶) اهل اردبیل بوده اند و محمد محمدی گیلانی (دبیر شورای حافظ بین سال های ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۱) و سید عطاءالله صالحی (حاکم طاس ارتش بین سال های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۶) اصالتی گیلانی داشته اند.

قزوین، همدان، آذربایجان شرقی،  لرستان، مازندران، کردستان و خوزستان دیگر استان هایی هستند که یک مقام مبصر در جمهوری اسلامی داشته اند. محمدعلی رجایی (فاتحه وزیر بین سال های ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۰ و رئیس جمهور در سال ۱۳۶۰) اهل قزوین، سرور ابوالحسن بنی صدر (رئیس جمهور بین سال های ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۰) مردمان همدان، میرحسین موسوی (شروع وزیر بین سال های ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۸) بومی آذربایجان شرقی، مهدی کروبی (رئیس مجالس شورای اسلامی داخل ادوار سوم بین سال های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۱ و ششم بین سال های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۳) اهل لرستان، علی اکبر ناطق نوری مهتر مجالس چهارم و پنجم شورای اسلامی بین سال های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۹) اهل مازندران، محمدرضا رحیمی (معاون اول رئیس جمهور بین سال های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲) اهل کردستان و محسن رضایی (فرمانده کچل سپاه بین سال های ۱۳۶۰ تا ۱۳۷۶ و دبیر مجمع نمره مصلحت نظام از سال ۱۳۷۶ تاکنون) مردمان خوزستان هستند.

-مسیل زیر محل تولد مقامات ارشد جمهوری اسلامی از پیروزی نهضت تاکنون را مدال می دهد. (این واحد فشار هوا شامل رهبری و قائم مقام رهبری، روسای سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه، اول وزیران و معاونان فاتحه مهتر جمهور، روسای مجمع امتیاز مصلحت نظام و خبرگان رهبری، دبیران شورای نگهبان، روسای ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان کچل سپاه و لشکر می شود و مقامات دیگر تو دید گرفته نشده اند) نام سمت شهر محل متولد معصوم خمینی (ره) رهبر تنش اسلامی (۱۳۵۷ تا ۱۳۶۸) خمین (مرکزی) آیت الله سید علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی (۱۳۶۸ تاکنون)

رئیس جمهور (۱۳۶۰ تا ۱۳۶۸)

مهتر میتینگ تشخیص مصلحت نظام (۱۳۶۶ تا ۱۳۶۸) مشهد (خراسان) حسینعلی منتظری محکم مقام رهبری (۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸) نجف آباد (اصفهان) مهدی تاجر نخست وزیر دولت بلافاصله (۱۳۵۷ تا ۱۳۵۸) تهران (تهران) خداوندگار ابوالحسن بنی صدر مهتر جمهور (۱۳۵۸ تا ۱۳۶۰) کبودرآهنگ (همدان) محمدعلی رجایی رئیس جمهور (۱۳۶۰)

نخست وزیر (۱۳۵۹ تا ۱۳۶۰) قزوین (قزوین) محمدجواد باهنر نخست وزیر (۱۳۶۰) کرمان (کرمان) محمدرضا مهدوی کنی نخست وزیر دولت انتقالی (۱۳۶۰)

نویسنده شورای نگهبان (۱۳۵۹)

مهتر دوره چهارم حلقه خبرگان رهبری (۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳) کن (تهران) میرحسین موسوی مبدا وزیر (۱۳۶۰ تا ۱۳۶۸) خامنه شبستر (آذربایجان شرقی) اکبر هاشمی رفسنجانی مهتر جمهور (۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶)

رئیس مجالس ابتدا و دوم شورای اسلامی (۱۳۵۹ تا ۱۳۶۷) و سال اول دوروبر سوم (۱۳۶۷ تا ۱۳۶۸)

رئیس میتینگ تشخیص مصلحت نظم (۱۳۶۸ تا ۱۳۹۵)

رئیس دوره ثالث مجلس خبرگان رهبری (۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹) بهرمان رفسنجان (کرمان) سید محمد خاتمی رئیس جمهور (۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴) اردکان (یزد) محمود احمدی نژاد رئیس جمهور (۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲) آرادان گرمسار (سمنان) حسن فقیه مهتر جمهور (۱۳۹۲ تاکنون) سرخه (سمنان) حسن حبیبی معاون مبدا رئیس جمهور (۱۳۶۸ تا ۱۳۸۰) تهران (تهران) محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور (۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴) یزد (یزد) پرویز داودی کمک ابتدا مهتر جمهور (۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸) تهران (تهران) محمدرضا رحیمی دستیار شروع مهتر جمهور (۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲) قروه (کردستان) اسحاق جهانگیری معاون نخست مهتر جمهور (۱۳۹۲ تاکنون) سیرجان (کرمان) مهدی کروبی رئیس مجالس ثالث و ششم شورای اسلامی (۱۳۶۸ تا ۱۳۷۱ و ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۳) الیگودرز (لرستان) علی اکبر ناطق نوری مهتر مجالس چهارم و پنجم شورای اسلامی (۱۳۷۱ تا ۱۳۷۹) تلالو (مازندران) غلامعلی حدادعادل رئیس مجلس هفتم شورای اسلامی (۱۳۸۳ تا ۱۳۸۷) تهران (تهران) علی اردشیرلاریجانی رئیس مجالس هشتم، نهم و دهم شورای اسلامی (۱۳۸۷ تاکنون) نجف (عراق) سید محمد بهشتی رئیس دربار ممتاز کشور و شورای ممتاز قضایی (۱۳۵۸ تا ۱۳۶۰) اصفهان (اصفهان) ارباب عبدالکریم موسوی اردبیلی مهتر دیوان ممتاز کشور و شورای برجسته قضایی (۱۳۶۰ تا ۱۳۶۸) شهرستان کوثر از توابع گیوی (اردبیل) محمد یزدی رئیس قوه قضاییه (۱۳۶۸ تا ۱۳۷۸)

رئیس دوره چهارم کانون خبرگان رهبری (۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵) اصفهان (اصفهان) سرور محمود هاشمی شاهرودی مهتر قوه قضاییه (۱۳۷۸ تا ۱۳۸۸)

مهتر مجمع امتیاز مصلحت نظام (۱۳۹۶ تا ۱۳۹۷) کربلا (عراق) صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه (۱۳۸۸ تا ۱۳۹۷)

رئیس مجمع تشخیص مصلحت ترتیب (۱۳۹۷ تاکنون) نجف (عراق) سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه (۱۳۹۷ تاکنون) مشهد (خراسان) محمدعلی موحدی کرمانی رئیس موقت مجمع امتیاز مصلحت نظام (۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶) کرمان (کرمان) علی مشکینی رئیس دوره های اول، دوم و ثالث مجلس خبرگان رهبری (۱۳۶۲ تا ۱۳۸۶) مشکین شهر (اردبیل) احمد جنتی دبیر شورای نگهبان (۱۳۷۱ تاکنون)

رئیس دوره پنجم حلقه خبرگان رهبری (۱۳۹۵ تاکنون) لادان (اصفهان) لطف الله صافی گلپایگانی ادیب شورای نگهبان (۱۳۵۹ تا ۱۳۶۷) گلپایگان (اصفهان) محمد محمدی گیلانی دبیر شورای حافظ (۱۳۶۷ تا ۱۳۷۱) دعوی سرای رودسر (گیلان) آقا حسن فیروزآبادی رئیس ستاد بی مو نیروهای مسلح (۱۳۶۸ تا ۱۳۹۵) مشهد (خراسان) محمدحسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح (۱۳۹۵ تاکنون) تهران (تهران) محسن رضایی فرمانده کل سپاه پاسداران (۱۳۶۰ تا ۱۳۷۶)

نویسنده جلسه تشخیص مصلحت نظام (۱۳۷۶ تاکنون) مسجدسلیمان (خوزستان) سید یحیی رحیم صفوی حاکم طاس خیل پاسداران (۱۳۷۶ تا ۱۳۸۶) اصفهان (اصفهان) محمدعلی ریحان حاکم کل سپاه پاسداران (۱۳۸۶ تا ۱۳۹۸) یزد (یزد) حسین سلامی فرمانده کچل ارتش پاسداران (۱۳۹۸ تاکنون) گلپایگان (اصفهان) علی شهبازی حاکم بی مو ارتش (۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹) قم (قم) محمد سلیمی فرمانده بی مو ارتش (۱۳۷۹ تا ۱۳۸۴) مشهد (خراسان) سید عطاءالله صالحی فرمانده کل خیل (۱۳۸۴ تا ۱۳۹۶) رودسر (گیلان) کارفرما عبدالرحیم موسوی حاکم کچل گند (۱۳۹۶ تاکنون) قم (قم)

اینفوگرافیک عرشه هم محل متولد مسئولان نظام را نشان می دهد.
اپل تلاش می بطی ء ردیاب بلوتوثی مخصوص خود را بوسیله زودی رونمایی کند؛ ردیابی که قرین ردیاب تایل (Tile) است. ردیاب کوپرتینویی ها دستگاه کوچکی است که می تواند متشابه تایل برای ردیابی اشیائی مانند مفتاح و کیف پول مصرف شود. طبق گزارش ها، فناوری جدید اپل ایرتگ (AirTag) نام دارد و انتظار می جوی به لباس دایره هایی کوچک و گرد باشد که به آیتم های متنوع وصل می شود و سپس ازطریق اپلیکیشن Find My اپل، آن ها را ردیابی می کند؛ دقیقا مشابه روشی که کاربر گوشی آیفون یا تبلت آیپد گم شده ی خویشتن را پیگیری می کند.  



دوشنبه ۲۸ اکتبر، خبرگزاری 9to5 Mac صیت این دستگاه را در نسخه ی iOS 13.2 اپل مشاهده کرده است. همچنین، اطلاعات بیشتر مشعر از آن است باتری دستگاه تعویض شدنی است. همان طورکه قبلا نیز اشاره شده بود، این دستگاه با تراشه ی ردیاب باند زبر عریض U1 اپل کار می کند که در گوشی آیفون ۱۱ معرفی شده است. اپل تراشه ی متاخر U1 را تو جدیدترین مقیاس آیفون های خویشتن قرار داده است تا پیگیری دقیق لطافت درمقایسه با دیگر رقبا ارائه دهد.

همچنین طبق گزارش ها، ایرتگ اپل به استعداد واقعیت افزوده نیز مجهز است؛ به طوری که بوسیله کاربر این امکان را می دهد با قراردادن دوربین خویشتن تو محلی که ممکن است کلیدها یا سایر موارد او باشد، آیتم گم شده ی مدنظر را علنی نرم. این محدودیت پیش برنده با عرضه ی اطلاعاتی از طرف بود بادکنک های سه گانه بعدی شناور مجهز به فناوری واقعیت افزوده تأیید شده حیات که به راحتی امکان یافتن اشیای گم شده را برای کاربر مجهز می یواش.

درحالی که در اول این تکنولوژی فقط به عنوان ردیاب قسمت قسمت کردن کلید طراحی و ساخته شده بود، درحال حاضر فناوری تایل طیف گسترده ای از ردیاب های متنوع را عرضه می دهد؛ ازجمله ردیاب برچسبی Sticker که می تواند به هر چیزی شبیه ریموت کنترل وصل شود، ردیاب کارت مانند اسلیم (Slim) که درون کیف پول مکان می گیرد و ردیاب های Pro و Mate با طراحی دسته کلید قشنگ و اسپرت.مقاله های مرتبط:جدیدترین مفروضات تأییدشده از ردیاب هوشمند اپلردیاب هوشمند اپل احتمالا در دست تولید است

سرما ردیاب های Pro و Sticker به زیبایی به ۱۲۰ و ۴۵ متر و ردیاب های Mate و Slim به ۶۰ متر می رسد. هر چهار ردیاب ضدآب هستند و می توانید در هرکدام از آن ها صدای زنگی را از گوشی اپل خود فعال کنید تا هنگام کشف کردن اشیای گم شده کمکتان کند. گفته می شود ردیاب هوشمند اپل نیز مثل ایرپادها به قابلیت پخش صدا خلال گم شدن مهیا خواهند بود؛ به طوری که درصورت گم شدن، کاربر می تواند با ضربه زدن روی گزینه ای خاص موثر بطی ء که ردیاب هوشمند از خودش نغمه پخش کند تا به راحتی از محل آن دانا شود.

براساس گزارش 9to5Mac، پوشه ی موجود درون iOS 13.2که AirTags نامیده می شود، درحال حاضر حاوی تصاویر نگرش نگه داری بخاطر مواردی چون هوم پد و ایرپاد اپل است؛ بنابراین، اطلاعات بیش بیشتری وجود دارد که منتظر معلوم شدن آن ها هستیم.

سؤال مهمی که مطرح می شود، این است که «اپل چه زمانی صبر است ردیاب هوشمند خویشتن را معرفی کردن و روانه ی میدان کند؟» بسیاری انتظار داشتند این دستگاه را در رویداد سپتامبر اپل ببینند؛ ولی کوپرتینویی ها تو این رویداد ایرتگ را رونمایی نکردند. خبرگزاری 9to5 Mac پیش دماغ کرده است ازآنجا که پوشه ی این ضبط در نسخه ی اخیر OS مشاهده شده است، این دشت داخل روزها ی آینده به طور رسمی معرفی می شود.بیشتر بخوانید:اپل برای تمرکز بیشتر روی مملکت سلامتی، فنی بیرونی استخدام کردطراحی نوار تاچ جنین و تاچ آیدی مک بوک پرو 16 اینچی اثبات شدآیفون 2020 به پردازنده پنج نانومتری و مودم 5G کوالکام فراهم خواهد شداستیو وزنیاک: تکنولوژی سطح پنج داخل خودروهای خودران بوسیله این زودی ها محقق نخواهد شدمحبوبیت بالای آیفون 11، اپل را به عرضه آیفون LCD در سال ۲۰۲۰ غم ترغیب می کند
ایسنا نوشت: اسماعیل العیثاوی یکی از معاونان بزرگ ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش بعد از بازداشتش توسط مقامات ترکیه و تحویل او بوسیله عراقی ها بوسیله مقامات امنیتی این کشور گفته بود، بغدادی بعضا گفت وگوهای استراتژیکی را با رهبران داعش در در ون های پر از وعده سبزی برگزار می کند تا شناسایی نشود.  

یکی از مسؤولان امنیتی عراق تو این باره گفت: العیثاوی اطلاعات ارزشمندی را بوسیله تیم آژانس های اطلاعاتی و امنیتی بی شمار عراق جهت دستیار به تکمیل پازل های گم شده رفت وآمدها و تحرکات ابوبکر بغدادی و محل های اختفای او ارائه کرد.

وی به رویترز گفت: العیثاوی اطلاعاتی از پنج رجولیت داد که آنها با ابوبکر بغدادی در داخل خاک سوریه و مناطق مختلفی که داخل جوانمردی داعش بوده، ملاقات داشتند. مقامات اطلاعاتی عراق العیثاوی را که دارای دکترای علوم اسلامی است یکی از پنج دستیار پا بر جا بغدادی می دانستند.

بوسیله گفته مسؤولان امنیتی عراق، العیثاوی در سال ۲۰۰۶ به القاعده پیوست و نیروهای آمریکایی او در سال ۲۰۰۸ بازداشت کردند و او بوسیله مدت چهار سال در زندان بود.

بغدادی، العیثاوی را پس از آزادی درون نقش های اصلی نظیر ارائه دستورات دینی و انتخاب رهبران داعش مکلف کرد، این پس ازآن از فروپاشی فراخ داعش در سال ۲۰۱۷ بود که العیثاوی بوسیله همراه همسر سوری اش به سوریه گریخت.

مسؤولان امنیتی عراق می گویند، نقطه عطف دیگری که هنگام سال ساری میلادی روی داد عملیات مشترکی بود که طی آن دایره اطلاعات آمریکا، ترکیه و عراق توانستند رهبران داعش از جمله چهار سوری و عراقی را بازداشت کنند.

یکی از مقامات مسؤول عراقی که رابطه مستحکمی با سازمان های اطلاعاتی مختلف دارد، گفت: آنها بوسیله ما معلومات درباره کامل مناطقی که بغدادی تو داخل سوریه با رهبران داعش درون آنها جمع می شد، ارائه کردند، ما غرض گرفتیم با راه اندازی مفروضات مرکزی آمریکا برای گشادگی بیشتر منابع در در این مناطق هماهنگ شویم.

وی افزود: در اواسط ۲۰۱۹ توانستیم ادلب را به عنوان محل اختفای بغدادی رصد کنیم که در آنجا از روستایی به روستای دیگر بوسیله همراه خانواده و سه تن از نزدیکانش رفت وآمد داشت.

این مقام خاطرنشان کرد، در جای پا آن مخبرها تو سوریه رجولیت عراقی که سرش را پوشانده بود در یکی از بازارهای ادلب خبر کرده و توانستند از صورتش او را بشناسند. او العیثاوی بود و مخبرها به دنبال او به منزلی که بغدادی درون آن بود، رسیدند.

این مسؤول گفت: جزئیات را بوسیله موسسه اطلاعات مرکزی آمریکا دادیم که از تصاویر ماهواره ای و پهپادها بخاطر ذیل کنترل گرفتن موضع طی پنج ماه گذشته مصرف کرد.

بغدادی دو روز پیش به همراه خانواده اش بخاطر اولین مرحله این موقعیت را ترک کرد و با یک ون به روستایی در همان حوالی رفت.

به گفته این مسؤول، این آخرین لحظه عمر او بود.

همچنین یک سرکرده النصره در ادلب در این باره می گوید، بغدادی همواره از دست دشمنان محلی تو سوریه می گریخت هیئت تحریر الشام یا النصره قبلی بر ادلب احاطه دارند و عملیات جستجوی بغدادی را سپس از اطلاعات مبنی بر حضور او در آنجا شروع کردند.

بوسیله گفته این منبع، هیئت تحریر الشام اخیرا دیگر معاون عالی بغدادی موسوم به ابو سلیمان الخالدی را یکی از سه بی مانند مشاهده شده داخل پهلو بغدادی درون نوار ویدیویی اخیرش بود، شناسایی کردند.

این سرکرده گفت، درگیر الخالدی شاه مفتاح جستجوی بغدادی بود.

بغدادی شاید بوسیله این دلیل ادلب را برای ناپدید شدن گزینش کرده بود که بهترین امید او بعد از نابودی داعش در عراق و سوریه بود. این رهبر النصره می گوید، شاید می توانسته درون سایه کنترل امنیتی خیر چندان سفت و ابدار و وجود ایست های بازرسی دسته های النصره که به ندرت خودروها را مورد بازرسی راحتی می دادند فرصت زنده ماندندن داشته باشد.

این عضو النصره افزود، فرض می یواش بغدادی شش ماه درون ادلب بوده و علت اصلی حضورش درون آنجا مکتوم شدن بوده است ولی در عین حال گفت، بغدادی همچنان خطری مبصر وجود زیرا حضورش چه بسا موجب جذب اعضایش بوسیله منطقه ای می شد که گروهک های زیر زمینی داعش درون آنجا هستند.

وی می افزاید، اعضای النصره سپس از دستیابی به اطلاعاتی مبنی بر محضر بغدادی در شهرک سرمین دو ماه پیش آنجا را هدف گرفتند اما اثری از او نبود.
بوسیله گزارش ایسنا، برنامه "صبانت" بر اساس نت های هفتگانه موسیقی مدل سازی شده است و هفت بخش دارد تا با الفبای آن یعنی (دو، ر، می، فا، سل، لا، سی) هماهنگ باشد.

"نت سنج، نت چین، نت گیر، نت جو، نت زن، نت خوان و نت بند" آیتم ها و بخش های طنز درون این برنامه هستند که بوسیله رخ نمایش اجرا می شوند.

تست خوانندگی، مشاعره بین دو خواننده، شوخی درخصوص بندها و قسمت قسمت کردن های موسیقی، خبرهای موسیقی به روایت طنز، کارشناسی طنزآمیز درباره مفهوم ترانه ها، گرفتن مجوز ادبیات و اراده و برداشتی طنزآمیز از آلات موسیقی محتوای پاره ها و آیتم های این برنامه است.

برنامه شوخی "صبانُت" بوسیله تمهید کنندگی رضا عزتی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه زمانه ۱۱ روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

حسام طالبی و علی بنه گزی نویسندگان این برنامه هستند و صاحبه عظیمی، مهبد قناعت پیشه و رضا احدی غصه آن را اجرا می کنند.