پارکت ارزان

برنامه نویسی را می توان سبکی از هنر دانست. شاید داخل حال مجهز تعداد یدکی برنامه نویس بود داشته باشند؛ ولی قطعا تعداد آن دسته ای که اصولی اقدام به توسعه ی محصولات کند افزاری می کنند، بیش اندک است. در ادامه ۵ نکته ی سهل و بنیادین را مرور می کنیم که با رعایت آن ها می توانید تا حد زیادی کیفیت حکم و کد های خود را افزایش دهید.۱. کدنویسی بدون ریختگی و ساختار

توافق بر ساختار کد درون مقیاس بزرگتر (معماری) و سبک کد در مقیاس کوچک فقره ضروری است. گاهی ترقی دهنده ها بدون گلچین این موارد پروژه را مقدمه می کنند و با گسترش پروژه، مدیریت آن دشوار می شود.

همچنین مشخص بودن نوع ساختار و استیل کدنویسی هنگام امر تیمی، سبب آسان تر شدن اداره ی کدها و پروژه می شود.۲. نسخه برداری (Copy-pasting) کورکورانه از کدها

بدون وسواس همگی ما از کدهای موجود در اینترنت استفاده می کنیم. درحقیقت، استعمال مکرر از کد هوشمندانه ترین ایده ازاله. خلال استفاده از کدهای موجود در اینترنت، اجرا شدن آن را وارسی کنید. با اجرا شدن کدهای موجود در اینترنت، فرصت یادگیری را از خود سلب کرده اید.

دلیل نبض وجوی کد، ندانستن روش ارتکاب فقره یا نفع جویی در وقت است. سعی کنید کدهای مصرف شده در بطی ء ابزار را بفهمید. برای این کار نیازی بوسیله دنبال کردن شیار بوسیله خط کدها نیست و عزب کافی است رویکرد استفاده شده تو نرم ابزار را درک کنید.

 ابتدا مراحل تولید و کدنویسی از ابتدای پروژه، موجب سهل زیرفون شدن برنامه می شود.۳. شب بیداری

اکثر توسعه دهنده ها درشب به کدنویسیمی پردازند. آن ها در طول روز تمرکز کمتری به خشکی امدن کار خویشتن دارند و اندک به فعالیت و کدنویسی می پردازند. ترقی دهنده ها داخل شب زمان بیشتری برای کامپایل و عیب یابی پروگرام دارند و همچنین هیچ ملاقاتی در آن زمان ندارند.

چرا شب ها؟ چون شب ها عزب هستند و می توانند تمرکز بیشتری روی پروگرام داشته باشند. به همین دلیل است که اغلب برنامه نویسانشب ها بیشترین تولید را دارند.مقاله های مرتبط:عین ها و راه حل های مشکل عدم تمرکزافزایش تمرکز با مشق های ذهنی

از دیگر دلایل شب بیداری این است که ترقی دهنده ها هنوز مجبور هستند صبح ها به محل کار خویشتن بروند. بیدار ماندن در اواخر شب، علت تکثیر خستگی و استرس می شود. بدون خواب کم قیمت و کافی، مسائل فکری و فیزیولوژیکی می تواند دوچرخه های استواری کننده ی منفی خود را مانند فرسودگی، افسردگی، بیماری ها و... خلق کردن کند.

نحو حل این است که به نعوظ منظم شب ها خوب بخوابید، فراغت کنید و یاد بگیرید چگونه داخل طول روز تمرکز کافی داشته باشید.۴. فقدان مستندات

در ابتدا باید بدانیم جمع آوری اسناد و مدارک برای یک نرم اسباب متجاوز سخت است. نبودن اسناد موجب ایرادات متخصص و درآینده جلوگیری کننده ترقی ی آن می شود.

چنانچه ترقی دهنده ها تلاش بیشتری برای مستندسازی فعالیت های خویشتن ادا دهند، انگیزه سرعت بخشیدن به فرایند تحقیق و توسعه ی برنامه می شوند که درون دنباله افزایش توانایی، سرعت و کارآمدی ترقی دهنده را به همراه خواهد داشت.۵. نوشتن کد عاری تست کردن

با کنار گذاشتن مناظره داخل مورد جوانب مثبت و منفی توسعه ی آزمون پایه (Test-driven development)، داشتن برخی از آزمایش ها بسیار ضروری است.

فدایی اولویت می دهند از ابتدای مبدا یک برنامه تست ها را ایفا دهند، فدایی دیگر پس از اتمام کدنویسی نرم وسایل را تست می کنند. تو هر رخساره باید نرم افزار را تست کنیم و ایرادات آن را برطرف کنیم.

داشتن آزمونی خوب، توسعه دهندگان را ترغیب می یواش تا با اطمینان بیشتر و ایرادات کمتر، تغییرات را اعمال کنند و مشکلات ساختاری را درون کدها برطرف کنند. این فرمان باعث افزایش سرعت آویشن می شود و دستور می دهد دستور کار ی بهتری به کاربر نهایی تحویل داده شود.

ازاین پس به عادت ها و رفتارهای خویشتن توجه کنید و سعی کنید قاعده های کریه خود را اصلاح کنید تا بوسیله یک الگوی مدلل برای شما تبدیل شود.بیشتر بخوانید:چگونه مهارت خیال انتقادی را داخل آویشن خویشتن توسعه دهیم؟مایکروسافت قابلیت های جدید Teams را شناساندن کردنتایج تحقیقات مایکروسافت از افزایش روزی وری درصورت تعطیلی سه روز در هفته حکایت می کندنتایج یک پژوهش: شکست، پیش احتیاج رادیکال توفیق استچرا پشت کردن علاقه و تمایل در کسب وکار شاق است؟
  • ۹۸/۰۹/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی