پارکت ارزان

مینگ چی کو، یکی از تحلیلگران شناخته شده سرویس مالی TF International Securities،  اخیرا اعلام کرده اپل حاد به دنبال تأمین کنندگان مختلف برای لنز دوربین آیفون ۱۲ است.  ویروس کرونا عملکرد حرکت دورانی ی تولید بسیاری از باهم اتحاد کردن ها را در سراسر جهان دستخوش مشکل کرده است. داخل این میان، اپل همچنین که از تأمین کنندگان متنوع برای تولید آیفون و سایر محصولات خود کاربرد می کند، به بغرنج خورده است. مشارکت Yujingguang که تاکنون لنزهای تلفن های آیفون را برای اپل تأمین کرده است، به سبب شیوع ویروس کرونا فعلا امکان تأمین قطعات موردنیاز اپل را ندارد. به گفته ی کو، مشکلات شرکت یادشده از برخی جهات شاق تر از مشکلات پیش روی فاکسکان و سایر شرکای تأمین کننده ی قطعات اپل خواهد بود.

اپل اینسایدر گزارش کرده براساس تصنیف ای در سرویس وی چت، مینگ چی کو معتقد است درآمد منفصل اول ۲۰۲۰ برای شرکت Yujingguang درمقایسه با درآمد سرانه ی راسته کاهش درخورتوجهی امتحان خواهد کرد.  از دیدگاه چی کو، این شرکت داخل حال حاضر فقط می تواند ۳۰ تا ۴۰ درصد لنزهای واید دوربین های سری بعد اینده آیفون را تأمین درنگ. اپل به منظور برآورده کردن نیازهای مدخل تولیدش، به متعاقب شرکای نو بخاطر وجهه دوچرخه ی تأمین قطعه است

کشف کردن شرکای تازه برای تأمین نیازهای بخش تولید اپل تاکتیکی است که این شرکت با کمال مطلوب تضمین دوچرخه ی تأمینش برای تولید آیفون برگزیده است. مینگ چی کو پارسا است Yujingguang حداقل تا ماه مه امکان افزایش حجم موردنیاز اپل را نخواهد داشت.

شیوع ویروس کرونا که عامل ابراز بیماری کووید۱۹ در چین و سایر نقاط جهان است، بوسیله کاهش چشمگیر تولیدات در چروک منجر شده و بسیاری از شرکت هایی که از سرویس دهندگان چینی برای تولید محصولاتشان روزی مند می شدند، با کاهش تولید مواجه شده اند. همین قضیه کوپرتینویی ها و مدیرعاملشان را بر آن داشته که به سرعت جایگزین هایی مفت و متناسب اتکا بخاطر اتمام دوچرخه ی تأمین محصولاتشان پیدا کنند.

انسان در مناطقی از چین که شرکت های طرف حساب اپل در آن ها واقع شده اند، برای پیشگیری از مسری ویروس کرونا مجبور شده اند درون بناء هایشان بمانند؛ درنتیجه، شرکت ها و کارخانه های این مناطق موقتا تعطیل هستند.  ویروس کرونا تو بیرون از چین تیمار پیاده شدن عملکرد و بازدهی همکاری ها تأثیر گذاشته است. ایتالیا و الزام جنوبی و آلمان دچار مشکل شده اند و این ویروس تو حال سرایت به آمریکا و بریتانیا است. یکشنبه این هفته، یکی از کارخانه های ال جی داخل زور جنوبی تعطیل شد که ماژول دوربین را بخاطر دوربین های آیفون تولید می کرد و این تعطیلی حداقل تا آخر هفته بوسیله عزیمت پاک سازی فضا فقره دنباله می یابد.

همچنین همان طورکه احتمالا پیش از این در زومیت خوانده اید، ویروس کرونا بسیاری از رویدادهای اساسی مرزوبوم ی تکنولوژی ازجمله کنفرانس توسعه دهندگان گیم و کنگره ی جهانی موبایل داخل بارسلون اسپانیا را تعطیل کرده است.  آویشن کوک، مدیرعامل اپل، در مصاحبه ای معضل شاگرد از عالمگیر ویروس کرونا را برای اپل «وضعیتی موقت» خواند و اطلاع دادن کرد اپل از تندباد چنین بیماری ها و حوادثی عبور خواهد کرد.  


برای مشاهده کلیه اطلاع دادن و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه بوسیله صفحه عام MWC 2020 مراجعه کنید.بیشتر بخوانید:چروک اتباع خود را از ایران بیرون می کنداحتمالا همه مشغول خواهیم شد؛ چرا ویروس کرونا جدید مهارشدنی نیست؟همه گیری ویروس کرونا داخل ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۳ اسفند ۹۸]سرو های ویزیت آنلاین پزشک؛ بی نیازی از مراجعه به درمانگاه و کاهش خطر ابتلا بوسیله ویروس کروناگوگل و مایکروسافت دو کنفرانس مهم را به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا لغو کردند
  • ۹۸/۱۲/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی