پارکت ارزان

رسانه ی MSPoweruser به نقل از یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Soybeys می نویسد اپل ساعاتی پیش رسما تأیید کرده است که نیت دارد ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۰ شهریور ۱۳۹۹) با برگزاری مراسمی ویژه و آنلاین، محصولات جدیدش را رونمایی کند. این مراسم قرار است در آمفی تماشاخانه استیو جابز واقع در اپل پارک برگزار شود. MSPoweruser زمان دقیق آغاز مراسم را ساعت ۰۰:۳۰ به دم تهران اطلاع دادن می درنگ. گفته می شود اپل قصد دارد تو این مراسم، نسل سپس گوشی آیفون و قبیله پس ازآن ساعت های هوشمند سری اپل واچ و چند محصول دیگر را رونمایی کند.

احصائیه کاربری Soybeys در توییتر می نویسد پس از ترویج بیانیه ای که اسکرین شاتش را درادامه مشاهده می کنید، اپل آن را بوسیله سرعت حذف کرده است. درحال حاضر، دقیقا نمی دانیم اپل چرا این پست را حذف کرده است و تجسس های زومیت نیز نشان می دهد حساب کاربری Soybeys همچنین توییت خویشتن را حذف کرده است که حاوی اسکریت شات مذکور بود. گفتنی است تا زمانی که اپل رسما واکنش علامت ندهد، همه چیز درون حد شایعه جاویدان می ماند. 

نوآوری های ارشد جدیدی را کشف کنید که به آیفون و اپل واچ و محصولات دیگر می آیند. نطق پا بر جا رسم قرار است مستقیما از اپل پارک به واسطه ی وب سایت apple.com، اپلیکیشن Apple Developer، وب سایت Apple Developer، اپلیکیشن Apple TV و یوتیوب پخش شود. به علاوه به محض پایان مراسم، خواهید توانست ویدئو آن را مشاهده کنید. بخاطر بینندگان حاضر تو چین، کلام واقعی مراسم روی سرویس های Tencent و iQIYI و Bilibili و Youku هم پخش خواهد شد.

این خبر در حالی منتشر می شود کهجان پراسر، یکی از مطمئن ترین افشاگران اپل، مدتی پیش گفته بود رونمایی آیفون های جدید تا نرمی ۱۳۹۹ به تأخیر بی ریا است. وی تقاضا می کند اپل در پی برگزاری رویداد معرفی گوشی های قوم ی آیفون ۱۲، یعنی آیفون ۱۲ معمولی، آیفون ۱۲ مکس، آیفون ۱۲ پرو و   آیفون ۱۲ پرو مکس در هفته ای است که از ۱۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۱ مهر ۱۳۹۹) آغاز می شود. مقابل گفته ی پراسر، عرضه ی معیار های عادی قوم ی آیفون ۱۲ از هفته ی پس از رونمایی آغاز می شود. بدین ترتیب، پراسر معتقد است کتاب عرضه ی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس برای هفته ای تعیین شده است که از ۱۹ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۸ نرمی ۱۳۹۹) آغاز می شود.

بنابر ادعای جان پراسر، دو گوشیآیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس نوامبر ۲۰۲۰ (آبان و آذر ۱۳۹۹) معرفی می شوند و ظاهرا نمایش ی آن ها نیز برای همان ماه تعیین شده است. برضد این شناسایی جدید، پراسر می گوید اپل برای شناساندن اپل واچ سری ۶ رویداد آنلاین تو دیدن نگرفته است. احتمالا اهالی کوپرتینو اپل واچ سری ۶ و تبار جدید آیپد۱۰٫۲ را همچون اولاد جدید آیفون SE ازطریق انتشار بیانیه ی مطبوعاتی رونمایی می درنگ. 

عین فاش کننده ی معارفه متاخر منبع مطمئنی حلق و درضمن همان طورکه اشاره کردیم، توییت اصلی دقایقی پیش حذف شده است. درنهایت، باید ببینیم پیش بینی کدام افشاگر از رونمایی آیفون ۱۲ درست از آب تو می آید.

درهرصورت اپل هنگام برگزاری مراسمش، چهار گوشی جدید رونمایی می کند که همگی از فناوری 5G پشتیبانی و از تراشه ی قدرتمند پنج نانومتری A14 مصرف خواهند کرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این شناسایی چیست؟بیشتر بخوانید:پوکو ایکس 3 شیائومی از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استعمال می کندمشخصات شیرهدار افزاری گلکسی A12 سامسونگ فاش شدتصویر گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 2 فاش شدگزارش های TSMC بر بهبود قابلیت پردازشی و عملکرد آیفون 12 اشاره می کنداپل احیای شارژرهای بی سیم ایرپاور را از سر گرفت
  • ۹۹/۰۶/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی