پارکت ارزان

ASمؤسسهHAROOOON ی پژوهشی نیوزو (Newzoo) پیش دماغ خود را برای میزان درآمدهای میدان گیمینگ مبتنی بر فضای ابری (Cloud Gaming) درون سال جاری میلادی دگرگونی داد. پهلو اساس گفته های این شریک پژوهشیِ کوشا داخل صنعت بازی، در سال ۲۰۲۰ تقریبا ۵۸۵ میلیون دلار درآمد در حوزه ی گیمینگ ابری توسط شرکت های مختلف کسب خواهد شد. انتظار می رود روانی روبه نمو گیمینگ ابری تا سال ۲۰۲۳ با سرعت بسیار اضافی ادامه پیدا درنگ و ارزشش در این سال به ۴٫۸ میلیارد دلار برسد. تحلیلیلگران ادعا می کنند که این سیلان پس از ۲۰۲۳ نیز ادامه فاحش می درنگ تا حوزه ی گیمینگ ابری بیش ازپیش رشد یواش.

نیوزو با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی دلایل تغییر پیش بینی هایش برای میزان درآمدهای تصرف شده در سال ۲۰۲۰ را تشریح کرد. این مؤسسه گفت دنیاگیری ویروس کرونا باعث شد میزان توجه به صنعت ورزش بسیار بیشتر شود و این روند برای گیمینگ ابری نیز صدق می نرم. همچنین مایکروسافت تو تصمیمی که به شدت بوسیله مذاق کاربران خوش آمد، سرو ابری پروژه ی xCloud را به رایگان دراختیار دارندگان سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت فراغت داد؛ این تصمیم مایکروسافت روی تکثیر استفاده از سرویس xCloud جای پا محسوسی گذاشت. تحلیلگران می گویند درصورتی که مایکروسافت سرویس xCloud را با هزینه ی یدکی دردسترس قرار می عدل استقبال کمتری از آن به عمل می آمد. 

شر کول های بزرگی همچون مایکروسافت و انویدیا و گوگل و سونی با سرویس های عام خود توانسته اند بازار گیمینگ ابری را به تصاحب خود دربیاورند و هر یک بخشی از آن را تو کنترل بگیرند. البته شرکت های یادشده تنها شرکت های حاضر در این حوزه نیستند. همدستی های کوچک دیگری بی قراری معین می شوند که در گیمینگ ابری فعالیت می کنند. این شرکت های کوچک سرویس های متنوعی نمایش می دهند که عموما با سرویس ارائه شده توسط شرکت های بزرگ تفاوت هایی محسوس دارد. 

نیوزو در بخشی از گزارش متاخر خویشتن به برخی از شرکت هایی اشاره کرد که تو مرزوبوم ی گیمینگ ابری فعال هستند و امکان پذیر است ناچیز کسی نام آن ها را شنیده باشد. یکی از این شرکت ها گیم بنچ (GameBench) نام دارد. شرکت گیم بنچ که به تازگی کار خود را آغاز کرده، سرویس های گیمینگ ابری را تجزیه و تحلیل می کند. پاسبان ی این شرکت می گوید که به روشنی می توان تفاوت بین سرویس های مختلفی را که امروزه از سوی شرکت ها ارائه می شود مشاهده کرد؛ شماری از سرویس ها به پندار داشتن تأخیرِ کم شهره هستند و شماری دیگر به دلیل ارائه ی جلوه های بصری برجسته در بین کاربران شناخته شده اند. این مؤسسه می گوید هیچ یک از پلتفرم ها درحال حاضر تمامی معیارهای مثبت را ندارد.

شریک شدن دیگری که نیوزو از آن یاد می کند، گیم استریم (Gamestream) صیت دارد. گیم استریم را می توانیم سرویس گیمینگ ابری B2B به احصائیه بیاوریم که تمرکز اصلی اش را معطوف ارائه دهندگان سرویس های ارتباطی و شرکت های وابسته به صنعت هتل داری کرده. پاسبان ی این شریک به نیوزو می گوید روی کارآمدن 5G باعث شده شرکت های حوزه ی ارتباطی بوسیله ظهر بنیان های کم ارزش برای نیکوترین استعمال از این فناوری بگردند و به گنجایش ی تبلیغاتی آن همچنین فکر کنند. مقابل گفته ی پلیس ی گیم استریم، حوزه ی گیمینگ ابری می تواند به خوبی از پتانسیل های اینترنت 5G کاربرد نرم.بیشتر بخوانید:اندروید سنترال: هند بازی FAU-G G را بخاطر جایگزینی با پابجی موبایل معرفی کردن کردماوس گیمینگ ماژولار Razer Naga Pro معرفی کردن شدانویدیا ویدیویی از مقایسه تجربه ورزش دوم اترنال روی RTX 3080 و 2080Ti درون حالت 4K منتشر کردتوسعه: دهندگان محدودیت های پلی استیشن 5 انقلابی تو حوزه گیمینگ پدید خواهد آوردپردازنده های گرافیکی انویدیا GeForce RTX 30 چه رهاوردهایی برای گیمرهای PC
  • ۹۹/۰۶/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی