پارکت ارزان

ASGHAگزارشOOOON های ماه مه سال گذشته درست بود و برابهام خودرو مسابقه ای BT62 را تغییر داده تا در بازارهای نخبه برای رانندگی در خیابان عرفی شود و خودرویی که در تصاویر ذیل مشاهده می کنید، ثمر نهایی است. موافق گفته ی این خودروساز، سوپراسپرت BT62 هنوزهم تقریبا به وزن ی مدل محک ای واقعی قدرتمند است؛ اما درنهایت می نبوغ از آن در جاده های اشتراکی استفاده کرد.



BT62R با به مشت آوردن پسوند R R بخاطر نشان دادن تبدیل شدن به وسیله ی نقلیه ای که می تواند مشابه خودروهای معمولی رجیم شود، به جهیز اگزوز اصلاح شده ای مجهز است که صدای ورودی به اتاقک را کاهش می دهد و محدودیت های استفاده عمومی را برآورده می. کند همچنین، سیستم تعلیق متناسب تنظیم و کولر گازی اختیاری به همراه شیشه جلو گرم شونده وجود. دارد مجموعه ای از لاستیک های جدید Eagle F1 SuperSport و بسته ی آیرودینامیکی توافق شده ازجمله سایر تغییرات این خودرو سوپراسپرت به شمار می. رود دیگر انفراد های عالی ی این خودرو عبارت اند: از ارتفاع موتور جابجا شده برای رانندگی تو شرایط (متنوع جاده خواه)پیست ، جهیز بلندگو اختیاری، اسپلیتر جلو جدید و دیفیوزر عقب، مدل سازی صندلی متاخر برای رانندگی در جاده می.

شود دن مارکس، مدیرعامل مشارکت برابهام اتوموتیو، داخل این بنیاد:گفت عرضه ی BT62R موفقیت بزرگی برای تیم برابهام اتوموتیو. است تمام کارهای طراحی و مهندسی لازم برای تبدیل نسخه ی پیست BT62 بوسیله میزان جاده ای BT62R را تیم مهندسان ما تو در همکاری انجام داده اند که گواهی خوبی بر جدیت و تخصص آن ها. است این عمه ی عقب نشینی مهمی برای برابهام اتوموتیو بوسیله شمار می رود؛ زیرا ما به جانب عرضه ی خودرو مربوط باینده دنباله خواهیم داد که مدلی کاملا جاده ای. است در ماه های آینده، درباره ی این فصل جذاب از تاریخ برابهام اعلان های بیشتری منتشر خواهیم. کرد غصه اکنون، مشتریان می توانند طعم رانندگی با برابهام را درون جاده با BT62R.

بچشند مقاله های:مرتبط چرا سوپراسپرت برابهام BT62 شاهکار آیرودینامیک است؟سوپراسپرت برابهام BT62 در نسخه جاده ای بی قراری عرضه خواهد

شد برابهام اتوموتیو جنین ی پیشرانه ی تنفس طبیعی خورجینی هشت سیلندر با بیشترین بازده درون بازار را می. دهد این پیشرانه/۵ ۴ لیتری V8 حداکثر ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۶۷ نیوتن متر گشتاور عرضه می. دهد بدیهی است که ECU پیشرانه برای مصرف تو جاده های عمومی ریمپ شده و برخی اصلاحات داخل آن عمل می. شود نیرو ازطریق جعبه دنده ی ۶ سرعته ترتیبی با اهرم تعویض کنگره پیاده شدن فرمان معیار به چرخ ها می.

رسد خودرو BT62R به رخ دو پیکربندی فقره چپ خواه راست دردسترس است و می تواند با دو طرح Signature (Series مطابق با طراحی) خریدار یا Celebration Series برای مشتریان ارائه. شود درون همین حال، اگر مشتریان میزان Celebration Series را تفویض کنند، نشان و لوگو طلای ۱۸ عیار و فضای درون کربن سفارشی و ودیعه ی انحصاری خصوصی پیست Track Pack شامل بال عقب و اسپلیتر و دیفیوزر را نیز دریافت خواهید. 



کرد آخرین تغییراتی که BT62R را به خودرو کاملا جاده ای تبدیل می کند، افزایش قفل درها با کنترل از راه دور و آینه های جانبی و همگی چراغ های موردنیاز برای استفاده ی عمومی. است همچنین، دوربین دنده عقب بود دارد که تصویر را روی صفحه کنترل دیجیتال با استعداد انتظام ارائه می. دهد هنوز اطلاعاتی درباره ی قیمت و دردسترس بودن این خودرو خبری در مشت. تراشیدن اولین نسخه ی تولیدی برابهام BT62R داخل هفته های آینده تحویل مشتریان می.شود بیشتر:بخوانید فراری 250GT با قیمت یک میلیون دلار، بازتولید شدآیا جیپ واگونیر جدید، همان کامندر مونتاژ چروک است؟مدل بازسازی شده ولوو P1800 با قیمت ۵۰۰ هزار دلار معرفی شدتسلا؛ پرفروش ترین خودرو مشت دوم درون بازار آمریکاکاهش چشمگیر تصادف کامیون ها با نصب سیستم های
  • ۹۹/۰۶/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی