پارکت ارزان

گوگل به عنوان شرکتی پیشرو برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست سعی می کند. در سال ۲۰۰۷، گوگل اولین شرکتی بود که بوسیله کربن خنثی تغییر شد. در سال ۲۰۱۷، غول فناوری گام مهم دیگری برای حفاظت از هوا زیست برداشت و از انرژی کاملا تجدیدپذیر برای عملیاتش استفاده کرد. روز گذشته نیز، اهالی مانتین ویو در بیانیه ای اعلام کردند که داخل ثالث دهه ی فعالیتشان توانستند با سرمایه گذاری در آفست های کربن، تمامی کربن های تولیدشده از بدو سال تأسیسشان (۱۹۹۸) را جبران کنند. گوگل اولین شرکت فناوری است که موفق شد بوسیله این هدف دست پیدا بطی ء.

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل و آلفابت، در بیانیه ای عنوان کرد:به مقرری ی خودمان درقبال نگاهداری از محیط زیست پایبند هستیم. از دو دهه ی گذشته که لری و سرگئی گوگل را تأسیس کردند، مقاومت بها پا بر جا این شریک بوده است. در سال ۲۰۰۷، ابتدایی شرکت بزرگی بودیم که به کربن خنثی تبدیل شدیم. داخل سال ۲۰۱۷، داخل استفاده از کارمایه کاملا تجدیدپذیر همچنین پیشرو بودیم. ما پاک ترین باهم اتحاد کردن ابری گیتی را داخل صنعت موسسه می کنیم و بزرگ ترین همکاری خریدار انرژی تجدیدپذیر داخل دنیا هستیم.

غول موتور جست وجو قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ تمامی مراکز داده و شعبه هایش را در سراسر گیتی با انرژی بدون کربن موسسه کند. همچنین، گوگل درون تلاش است با سرمایه گذاری های بزرگ، پنج گیگاوات انرژی عاری کربن برای مناطق پا بر جا تولیدکننده ی محصولات گوگل حاضر درنگ. این اقدام گوگل می تواند علاوه بر حذف آلاینده گازی، بسیار از ۸،۰۰۰ اشتغال درزمینه ی کارمایه پاک ابداع کند.

از دیگر اقدامات مؤثر انبازی فناوری با مرام حفاظت از محیط زیست می توان بوسیله طراحی و ترقی ی ابزار EIE در ۳،۰۰۰ شهر جهان اشاره کرد که بوسیله شهرها در شناسایی و کاهش آلودگی حاصل از کربن کمک می کند. گوگل مشیت دارد بوسیله متجاوز از ۵۰۰ شهر دنیا معاون کند تا بتوانند تا سال ۲۰۳۰ تولید سالانه ی گاز کربن را به حداقل یک گیگاتن کاهش دهند.

همچنین، گوگل تقلا می یواش گزینه های سازگار با محیط زیست را درون محصولات کاربرانش استراحت دهد. برای مثال، اکنون کاربران با استفاده از گوگل مپس می توانند نگرش جایگاه های شارژ افزار نقلیه ی الکتریکی یا اجاره ی دوچرخه را رک کنند. گوگل فلایتس نیز پروازهایی را در کشورهای اروپایی به کاربر نشان می دهد که کربن کمتر مصرف می کنند.مقاله های مرتبط:آمازون، گوگل و مایکروسافت؛ کدام یک خدمات ابری پاک تر ارائه می کنند؟سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری گوگل در پروژه های استعمال از انرژی پاک

اعاده تمامی کربن های تولیدشده از زمان تأسیس گوگل برای این شرکت هزینه هنگفتی به همراه داشته است. همکاری آمریکایی هزینه ی ابتیاع آفست های کربن را اخبار نکرد؛ اما با ابتیاع آفست ها و تنخواه گذاری در پروژه های کاهش آلایندگی، تأثیر سلبی شرکت تولیدکننده روی محیط زیست را کاهش داده است. درواقع، آفست کربن خواه تعدیل کربن به کاهش اشاعه دی اکسیدکربن یا دیگر گازهای گلخانه ای گفته می شود.

گوگل  با آگاهی از میزان تولیدات کربن خراج از فعالیت هایش، از سال ۲۰۰۷ به همدستی کربن خنثی دگرگونی شد و اکنون با سودا آفست ها توانست با سرمایه گذاری نرخ کربن تولید شده اش را کاهش دهد. این غول فناوری در سومین دهه ی فعالیتش مأموریت دشواری برای حفاظت از محیط زیست برعهده پژمرده است و قصد دارد تمامی فعالیت هایش را با استفاده از منابع بدون کربن پیش ببرد. این بدین معنی است که برق موردنیاز دفاتر، ساختما ن ها و خدمات رسانی جیمیل، یوتیوب، مرورگر و مپس گوگل با انرژی پاک تأمین می شود.

استفاده ی یمین و مداوم از کارمایه بدون کربن بخاطر تمامی شعبات گوگل قدم عظمت در راستای حفاظت از محیط زیست محسوب می شود و بوسیله توسعه ی منابع کارمایه پاک جدید نیاز دارد. علاوه پیاده شدن گوگل، سایر شرکت های بزرگ فناوری برای توسعه و استفاده از منابع کارمایه پاک محلی سرمایه گذاری می کنند؛ اما گوگل اولیه همکاری جلال است که تا سال ۲۰۳۰ تمام منابع انرژی شعبات گسترده اش را بوسیله انرژی بدون کربن دگرگونی می کند.بیشتر بخوانید:آلاینده های محیط داخلی می توانند خطرناک برنده از آلاینده های خارجی باشنداولین طرح رآکتور هسته ای کوچک آمریکا تأیید شدپیکسل 5 گوگل ۹ مهربانی شناساندن می شودنام برند دانگل متاخر گوگل موسوم به سابرینا تحول یافتبه اشتراک گذاری آفلاین اپلیکیشن ها به پلی استور گوگل می آید؟
  • ۹۹/۰۶/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی